مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
نامه ی پذیرش از دانشگاه های کانادا Letter of Acceptance

نامه ی پذیرش از دانشگاه های کانادا Letter of Acceptance

برای اینکه بتوانید اجازه ی تحصیل در کانادا را داشته باشید باید نامه ی پذیرش از یک دانشگاه که DLI دارد را دریافت کرده باشید. 

دانشگاه هایی که DLI دارند از طرف کل یا منطقه ایی این اجازه را دارند که پذیرای دانشجویان بین المللی باشند، هرچند شاید مشخص شدهن تعدادی دانشگاه و انسیتو امری سختگیرانه به نظر آید ولی این لیست شامل تعداد زیادی از دانشگاه می شود؛ می توانید وارد سایت سفارت کانادا شوید تا لیست کامل این دانشگاه و انسیتوها را ببینید.

نامه ی پذیرش مدرکی رسمی است که نشان می دهد شما در یک دانشگاه برای تحصیل پذیرقته شده اید. در این نامه تمامی اطلاعات تحصیل شما، انسیتویی که از آن پذیرش گرفته اید، شهریه، کمک هزینه های مالی در صورتی که به شما تعلق می گیرد، زمان بندی تحصیل و تمامی شروطی که برای پذیرش شما (مانند زبان انگلیسی) تعریف شده است، درج گردیده است.

در حالی که شما منتنظر نامه ی پذیرش از دانشگاه مورد نظر خود هستید، بهتر است مدارک خود ار برای گرفتن اجازه ی تحصیل در کانادا را آماده کنید. با اینکار شما آماده هستید که به محض دریافت نامه ی پذیرش، مدارک خود برای اخذ اجازه ی تحصیل را ارسال نمایید.


تحصیل در کبک

اگر می خواهید در استان کبک تحصیل کنید، علاوه نامه ی پذیرش، باید از استان کبک نیز پذیرش (CAQ) بگیرید و برای گرفتن CAQ باید نامه ی پذیرش از دانشگاه علاوه بر سایر مدارک را ارسال نمایید.

مراحل بعدی

با داشتن نامه ی پذیرش شما یک قدم به تحصیل در کانادا نزدیک تر شده اید و پیشنهاد ما به شما این است که به محض دریافت نامه ی پذیرش از دانشگاه برای اخذ اجازه ی تحصیل درخواست دهید، بسیاری از درخواست دهندگان اجازه ی تحصیل خود را در  زمان مشخص شده و یا حتی زودتر دریافت می کنند اما گاهی اوقات تاخیر نیز اتفاق می افتد و با هرچه سریع تر درخواست دادن استرس خود را کمتر می کنید. نکته ی مهم دیگری را که باید بدانید این است که نامه ی پذیرش تاریخ انقضا دارد، بنابراین قبل از منقضی شدن اقدامات بعدی را انجام دهید.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: