مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
شانزده نکته که قبل از ورود به تورنتو باید بدانید.بخش اول

شانزده نکته که قبل از ورود به تورنتو باید بدانید.بخش اول

تورنتو مرکز ناحیه ایی با 6 میلیون جمعیت و بزرگ ترین شهر کانادا، تورنتو در به عنوان یکی از مقاصد اصلی مهاجرین برای زندگی در کانادا  است، که دلایل خوبی هم برای این انتخاب وجود دارد: نقل مکان به تورنتو تجربه ایی منحصر بفرد است همراه با فرصت های بیشمار برای کار.

1.تورنتو شهری چندفرهنگی (چندملیتی است)

تورنتو یکی از شهرهای دنیا با بیشترین تنوع ملیتی است و بیش از نیمی از جمعیت آن کانادایی نیستند و حدود 200 زبان در این شهر صحبت می شود. بدون در نظر گرفتن اینکه از کدام کشور می آیید، حتما فردی از کشور شما در تورنتو زندگی می کند.

2.تورنتو شهری امن است.

در مقایسه با سایر شهرهای بزرگ در آمریکای شمالی، تورنتو شهری امن است، هرچند برخی از افراد در تورنتو شاید حساس باشند ولی اکثر افراد (خانم، آقا و کودکان) بدون توجه به اینکه روز است یا شب، در تورنتو احساس امنیت دارند.

3.تورنتو شهری برای خوش گذرانی است.

با توجه به جمعیت زیادی که از سراسر دنیا برای زندگی به کانادا آمده اند و هریک انجمنی مخصوص به خود را دارند و جشن ها و برنامه های اختصاصی برنامه ریزی می کنند، کارهای زیادی برای تفریح وجود دارد و انتخاب اینکه مدام یک از این جشن ها را انتخاب کنید، چالش شما می شود.

4.رفت و آمد در تورنتو می تواند چالش شود.

سیستم حمل و نقل عمومی در کانادا توسط Toronto transit Commission (TTC) اداره می شود، این سیستم انقدر که می گویند آرام (کند) نیست ولی همه در تورنتو این مجوعه را به خاطر تاهیرش، سرزنش می کنند. می توانید دوچرخه بخرید یا از Car-sharing استفاده کنید.


5.تورنتو شهری با چهار فصل است.

تورنتو شهری چهار فصل است، تابستانی گرم، پاییزی ابری، زمستانی برفی و بهاری با رطوبت بالا. خبر خوب این است در مقایسه با سایر شهرهای کانادا (مونترال و اتاوا)، زمستان های تورنتو بسیار سرد نیستند.

6.خانه خریدن در تورنتو گران است.

هزینه ی بالای خرید خانه در تورنتو واقعیت دارد، حداقل برای آینده ای که می شود پیش بینی کرد. با در نظر گرفتن میانگین هزینه ی خرید خانه در تورنتو که حدود 1.35 میلیون دلار است، شما باید به فکر اجاره ی خانه باشی، حداقل برای سال اولی که به Toronto می آیید.

7.اجاره ی خانه هم در تورنتو گران است!!!!

اجاره ی خانه در تورنتو با در نظر گرفتن استاندارهای کانادایی بالا است. به علاوه نرخ تخلیه خانه در تورنتو بسیار پایین است، به این معنی که شاید پیدا کردن خانه کمی دشوار باشد، اما قطعا ارزشش را دارد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.
بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.

دانشجویان بین المللی زیادی کانادا را برای تحصیل از میان کشورهایی از جمله آمریکا، استرالیا، انگلستان و فرانسه انتخاب می کنند، زیرا شرایطی که کانادا برای تحصیلات در نظر گرفته است در خیلی از کشورها دیده نمی شود. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP

اجازه ی کار بعد از تحصیل اولین قدم در سیستم مهاجرت به کانادا است. این اجازه موقعیتی را فراهم می کند که دانشجویان بین المللی بعد از فارغ التحصیلی تا سه سال اجازه ی کار داشته باشند. که این اجازه ی کار ،فارغ التحصیلان را به ساکنین دائم تبدیل می کند. ...

بیشتر بخوانید
کار در هنگام تحصیل در کانادا
کار در هنگام تحصیل در کانادا

دانشجویان بین المللی در کاناد می توانند تا 20 ساعت در هفته کار کنند و اجازه ی کار تمام وقت را در زمان تعطیلات و استراحت میان ترم هایشان دارند. کار در هنگام تحصیل به شما کمک می کند که هزینه های زندگی خود را پرداخت نمایید و بتوانید با افراد جدید آشنا شوید و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: