مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تفاوت ویزای تحصیلی و اجازه تحصیل کانادا

تفاوت ویزای تحصیلی و اجازه تحصیل کانادا

برای دانشجویان بین المللی که می خواند در کانادا تحصیل کنند داشتن ویزای دانشجویی بسیار مهم است و اگر ویزای دانشجویی نداشته باشید، نمی توانید وارد کانادا شوید و تحصیل خود را شروع کنید.هرچند ویزای تنها مدرکی نیست که برای تحصیل در کانادا لازم دارید.

اجازه ی تحصیل study permit این اجازه را به دانشجویان خارجی می دهد که در موسسه ایی (DLI (Designated Learning Institutions تحصیل کنند.شاید شناخت این دو مدرک دشوار نباشد ولی خیلی از افراد این دو را به جای یکدیگر استفاده می کنند، که در واقع دو مدرک متفاوت هستند.خب در این بخش ما تفاوت این دو مورد را به شما می گوییم.

Student Visa & Study Permit

ویزای دانشجویی و اجازه ی تحصیل در کانادا

ویزای دانشجویی اجازه می دهد وارد کانادا شوید
اجازه تحصیل اجازه می دهد در کانادا بمانید




ویزای دانشجویی مدرکی است که به شما اجازه می دهد وارد کانادا بشید ولی این اجازه مشروط است و اگر افسر مهاجرت بخواهد می تواند در مرز ورود به کانادا به شما این اجازه را ندهد که وارد کشور شید.

اجازه ی تحصیل این اجازه را به شما می دهد که در کانادا بمانید.در این مدرک هدف شما از اقامت،چرا در کانادا هستید، دوره ی تحصیل و مدت زمانی که در کانادا می مانید و اگر در شرایط کار شما محدودیتی باشد ثبت می شود.

به طور معول دولت کانادا ویزای دانشجویی را صادر نمی کند.زمانی که اجازه ی تحصیل شما تایید شد، شما ویزای Visitor یا eTA دریافت می کنید، که هر دوی اینها،این امکان را به شما می دهد که وارد کانادا بشوید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: