مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دیدن شفق قطبی در کانادا-بخش دوم

دیدن شفق قطبی در کانادا-بخش دوم

Northwest Territories

پاییز و زمستان

بهترین جا برای دیدن aurora borealis در کانادا – و شاید حتی جهان – Northwest Territories است، که معمولاً ۲۴۰ شب در سال می‌توان آن را دید. بهترین زمان پاییز یا زمستان است (اگرچه تابستان هم زمان مناسبی است). 

پاییز – اگر ترجیح می‌دهید تنها باشید، با یک هواپیما از Yellowknife برفراز بوته ‌زارهای زیبا به Blachford Lake Lodge و Wilderness Resort پرواز کنید و از لبه یک حمام گرم یا صخره گنبد مانند مشرف بر آب این نمایش با شکوه را نگاه کنید. بهترین بخش ماجرا این است که می‌توانید پیاده‌ روی، ماهیگیری و پاروزنی را با این نمایش ترکیب کنید. 

زمستان – این نمایش در زمستان دراماتیک ‌تر است، وقتی که با سرزمین عجایب یخ‌زده و سفید ترکیب می‌شود. راحت ‌ترین راه برای دیدم این نمایش Aurora Village است، روستای سرخ ‌پوستان که با Yellowknife فاصله کمی دارد. این مکان که به طور خاص برای نمایش aurora borealis طراحی شده است، مجهز به چادرهای سرخ ‌پوستی با بخار‌ی‌های سنگی و هیزم،‌ مبل‌های راحت و کابین‌های با دیدی عالی است که می‌توانید در آن ها لم بدهید.

Manitoba

پاییز و زمستان

Northern Manitoba نزدیک مدار قطب شمال در مرز Hudson Bay قرار دارد. در اینجا Churchill قرار دارد که به عنوان «یکی از سه مکان برتر در کره زمین» برای دیدن نمایش نورها شناخته می‌شود. در واقع دانشمندان از سراسر دنیا گروه ‌گروه به این شهر ۸۵۰ نفری، که به خاطر خرس‌های قطبی شهرت دارد، می‌آیند تا aurora borealis را تماشا کنند. اما چیزی که باعث می‌شود دیدار شما از اینجا ویژه ‌تر باشد این است که می‌توانید آن را با فهرست حیواناتی که قبل از مرگ باید ببینید ترکیب کنید! مثل نهنگ بلوگا، خرس قطبی، روباه قطبی و خیلی چیزهای دیگر. جاده Winnipeg بهترین مسیر است. می‌توانید در Manitoba Museum توقف کنید و در مورد این نورها و بهترین راه عکاسی از آن ها اطلاعات کسب کنید.

آخر زمستان – زمان اوج aurora borealis در Churchill فوریه و مارس است، علت آن هم سرمای بیش از حد است که می‌تواند تا ۴۰ درجه زیر صفر هم برسد. تور خود را به همراه Frontiers North انجام بدهید، و در حدود نیمه‌های شب در یک Tundra Buggy گرم به تماشای این پدیده بروید. باتری اضافه همراه داشته باشید چون در این هوای سرد ممکن است بخوابند، و در Polar Inn & Suites لباس اجاره کنید. از این نمایش عکس بگیرید یا فقط نگاه کنید تا چیزی را از دست ندهید. 

پاییز – سپتامبر تا نوامبر یکی دیگر از بهترین زمان‌ها برای دیدن aurora borealis است. مسابقه ماهیگیری تا سپتامبر را با نمایش نورها در عرشه Aikens Lake Wilderness Lodge ترکیب کنید، که از Winnipeg با هواپیما دو ساعت تا آنجا فاصله است.

Yukon

پاییز، زمستان و بهار

از زمان روزهای Gold Rush، غرب وحشی (Wild West) در Yukon مرکزی برای ماجراجویی‌های اسطوره‌ای بوده است. چند تا از آن ها را انجام بدهید – سورتمه ‌سواری، fat biking (دوچرخه‌ سواری با دوچرخه‌هایی که لاستیک آن ها از حالت نرمال بزرگتر است) و به سبک جویندگان طلا چند روزی را ساده و بدون امکانات مدرن زندگی کنید – و زمانی که آنجا هستید از سپتامبر تا آوریل نمایش نورها را تماشا کنید. در تابستان آسمان شب به اندازه کافی تاریک نیست تا بتوانید aurora borealis را تماشا کنید، اما به لطف آفتاب نیمه شب (Midnight Sun) این کار شدنی است!


پاییز – در صحرای نزدیک Whitehorse به کمک آژانس مسافری Northern Tales در یک چادر به سبک جویندگان طلا اقامت کنید. مسؤول تهیه تجهیزات، وسایل راحتی مدرن و وسایل گرمایشی را در اختیار شما می‌گذارد تا وقتی منتظر این پدیده هستید سردتان نشود. 

اواخر زمستان و اوایل بهار – در زمستان، Northern Tales بسته‌ها و تورهای مسافرتی مخصوص aurora borealis را با فعالیت‌هایی مثل snowshoeing (پیاده‌روی با کفش مخصوص برف)، ماهیگیری در یخ و dog mushing (نوعی ورزش مثل سورتمه‌ سواری) میزبانی می‌کند. در Arctic Range Adventures’ Aurora Centre با یورت (yurt) مخملی و عایق ‌دار یا چادرهای به سبک سرخ ‌پوستان با خیال راحت بشینید. برای سرگرمی هم می‌توانید از حیات وحش دیدن کنید، سورتمه‌ سواری کنید و از چشمه‌های آب گرم Takhini Hotsprings لذت ببرید. دوچرخه ‌سواران حرفه‌ای کوهستان Boréale Explorers راهنمای شما در مسیر دوچرخه ‌سواری به سمت  aurora borealis خواهند بود،همچنین گروه‌های ماشین‌های برف‌ پیما و سورتمه‌ سواری در کمپ اصلی Yurtville در Whitehorse شما را همراهی می‌کنند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: