مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
هزینه شرکت در برنامه PNP و Express Entry کانادا

هزینه شرکت در برنامه PNP و Express Entry کانادا

اخیرا استان بریتیش کلمبیا هزینه ثبت نام در برنامه Skills Immigration را افزایش داده است اما این برنامه گران ترین برنامه مهاجرتی کانادا نیست.

در حال حاضر هزینه ثبت نام در برنامه استانی بریتیش کلمبیا 1،150 دلار کانادا است، در حالی که قبل از افزایش هزینه ثبت نام، 700 دلار کانادا بوده است، مسئولین استان بریتیش کلمبیا می گویند با توجه به افزایش پروندها افزایش هزینه ثبت نام برای ارائه بهتر خدمات است. درحال حاضر 95،000 نفر در این استان منتظر اخذ اقامت دائم هستند.

اکثر نیروهای متخصص که دعوت نامه استانی را دریافت کرده اند باید اپلیکیشن فی بین 250 تا 2،000 دلار کانادا را بپردازند در حالی که در استان های آلبرتا، نوا اسکوشیا، بخش های شمال غربی و یوکون برای شرکت در برنامه استانی نیازی به پرداخت اپلیکیشن فی نمی باشد.

در بیشتر استان های کانادا، افرادی که به عنوان کارآفرین درخواست می دهند باید اپلیکیشن فی بین 1،000 تا 3،500 دلار کانادا را پرداخت کنند.




برنامه مهاجرت، برنامه ای است که زیر نظر دولت فدرال و استانی است اما در سال 1998 برنامه استانی در جهت انتخاب افراد به صورت مستقل عمل می کند تا بتواند با توجه به شرایط بازار کار و نیروی متخصصی که نیاز دارد، افراد را انتخاب کند.

اپلیکیشن فی برای برنامه PNP توسط هر استان مشخص می شود و بعد از موفق شدن فرد در برنامه استانی لازم است هزینه ای دیگر برای اخذ اقامت دائم را به دولت فدرال پرداخت کند.

Application Fee
Provincial Nominee Program (PNP)
$0
Alberta Immigrant Nominee Program (AINP)
$1,150
British Columbia Provincial Nominee Program (BC PNP)
$500
Manitoba Provincial Nominee Program (MPNP)
$250
New Brunswick Provincial Nominee Program (NBPNP)
$250
Newfoundland and Labrador Provincial Nominee Program (NLPNP)
$0
Nova Scotia Nominee Program (NSNP)
$0
Northwest Territories Nominee Program (NTNP)
$1,500-2,000
Ontario Immigrant Nominee Program (OINP)
$300
Prince Edward Island Provincial Nominee Program (PEI PNP)
$350
Saskatchewan Immigrant Nominee Program (SINP)
$0
Yukon Nominee Program (YNP)

از 1999 میلادی محبوبیت برنامه PNP رو به افزایش است و در حال حاضر دومین راه و انتخاب افراد برای اخذ اقامت دائم کانادا می باشد، اولین انتخاب برنامه اکسپرس اینتری است.

نکات مثبت و منفی متخلفی است که باعث می شود هر فرد با توجه به آنها برنامه مهاجرتی خود را انتخاب کند، یکی از ویژگی های مثبت برنامه PNP این است که به افرادی که برای شرکت در برنامه اکسپرس اینتری واجد شرایط نیستند ولی برای استانی نیروی کار متخصص هستند، این امکان را می دهد که اقامت دائم کانادا را اخذ کنند.

کاندیدهای برنامه اکسپرس اینتری که موفق به اخذ نامینیشن بشوند 600 امتیاز (CRS) کسب می کنند که این امتیاز موفقیت آنها در برنامه اکسپرس اینتری را تضمین می کند. افرادی که بدون ثبت نام در PNP در اکسپرس اینتری ثبت نام می کنند، شانس کمتری در اخذ دعوت نامه برای اقامت دائم کانادا دارند.

هرچند با ثبت نام در برنامه PNP مشکلاتی خواهید داشت، فرآیند بررسی و پذیرش این برنامه طولانی و زمان بر است، به خصوص اگر داوطلب برای برنامه اکسپرس اینتری واجد شرایط نباشد. در وب سایت اداره مهاجرت کانادا آمده است مدت زمان معمول برای اخذ اقامت دائم کانادا فردی که داوطلب PNP است 19 ماه می باشد، درحالی که فردی که در برنامه اکسپرس اینتری هم شرکت کرده است در طی 6 ماه می تواند اقامت دائم کانادا را بگیرد.

برای فردی مجرد هزینه پرداخت فدرال 1،325 دلار کانادا برای اخذ اقامت دائم کاناداست، زوج ها به ازای هر نفر باید 1،325 دلار و برای هر فرزند 225 دلار کانادا را پرداخت کنند، در کنار این هزینه ها، 85 دلار کانادا برای بیومتریک یک نفر یا 170 دلار کانادا برای بیومتریک یک خانواده باید پرداخت شود.



این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.
بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.

دانشجویان بین المللی زیادی کانادا را برای تحصیل از میان کشورهایی از جمله آمریکا، استرالیا، انگلستان و فرانسه انتخاب می کنند، زیرا شرایطی که کانادا برای تحصیلات در نظر گرفته است در خیلی از کشورها دیده نمی شود. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP

اجازه ی کار بعد از تحصیل اولین قدم در سیستم مهاجرت به کانادا است. این اجازه موقعیتی را فراهم می کند که دانشجویان بین المللی بعد از فارغ التحصیلی تا سه سال اجازه ی کار داشته باشند. که این اجازه ی کار ،فارغ التحصیلان را به ساکنین دائم تبدیل می کند. ...

بیشتر بخوانید
کار در هنگام تحصیل در کانادا
کار در هنگام تحصیل در کانادا

دانشجویان بین المللی در کاناد می توانند تا 20 ساعت در هفته کار کنند و اجازه ی کار تمام وقت را در زمان تعطیلات و استراحت میان ترم هایشان دارند. کار در هنگام تحصیل به شما کمک می کند که هزینه های زندگی خود را پرداخت نمایید و بتوانید با افراد جدید آشنا شوید و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: