مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دوازده تفریح که باید در ونکور انجام دهید.بخش دوم

دوازده تفریح که باید در ونکور انجام دهید.بخش دوم

در ادامه ی معرفی جاذبه های ونکور شش مکان فوق العاده ی دیگر را به شما معرفی می کنیم

6.پارک ها (Stanley Park)

ونکور به پارک هایی که در سطح استاندار جهانی هستند شناخته می شود. این یکی از ویژگی های بسیاربا ارزش شهر هست، تفریحات و کارهایی زیادی را می توانید در ونکور به صورت رایگان انجام دهید. 

در حدود 300 پارک، ساحل و باغ در شهر ونکور تاسیس شده است. Stanley Park با مساحت 1000 هکتاریکی از بزرگترین پارک های شهری در آمریکای شمالی است.

  • پارک Pacific Spirit Regional مسیری 55 کیلومتری برای دوچرخه سواری، دویدن و سوارکاری دارد.
  • پارک Queen Elizabeth سومین باغ بزرگ در ونکور با مساحت 136 هکتار که در قلب شهر واقع شده است، منظره ایی دیدنی به downtown شهر دارد.
  •  Chinese Garden

Dr. Sun Yat Sen Chinese Garden در شهر چینی ها و VanDusen Botanical Garden در نزدیکی مرکز شهر، دو مورد دیگر از باغ های فوق العاده زیبا و نفس گیر ونکور هستند و دیدن هردو به خصوص در تابستان تجربه ایی بی نظیر است.

در این شهر پارک هایی وجو دارد که حیوانات خانگی شما می توانند به راحتی در کنار شما به گشت و گذار بپردازند، پیست های اسکی،پیست های اسکی روی یخ و مجسمه های هنری نیز در اقصا نقاط شهر دیده می شوند.

    7 . آشنا شدن با غذاهای ونکور


در شهری با این تنوع فرهنگی، می توانید غذاهایی بسیار خوشمزه با هر بودجه ایی را امتحان کنید . در این شهر می توانید بهترین سوشی ها در آمریکای شمالی را با ارزان ترین قیمت امتحان کنید، بهترین غذاهای چینی در این شهر سرو می شوند. می توانید بعد از ظهر را در Chinatown بگذرانید و غذاهایی فوق العاده و عجیب را امتحان کنید.

هرچند ویتنامی ها و افراد تایوانی و کره ایی ها جز ملیت های تازه وارد درمقایسه با چینی ها هستند اما همچنان پیشنهاد غذایی خوشمزه ایی را برای شما دارند.

   8. در هالیوود شمالی غرق شوید

ونکور پایتخت فیلم کانادا و هالییود شمالی نامیده می شود. در طی سه دهه اخیر بیش از 300 فیلم در این شهر ضبط شده است و اگر فرصت کافی برای دیدن شهر داشته باشید، مطمئنا با لوکیشن فیلم ها برخورد می کنید.

تاتر Rio Theatre در ونکور شرقی یکی از منحصر به فرد ترین این مکان هاست می توانید لباسی کلاسیک مانند یک فیلم را بپوشید و بلیطی ارزان قیمت تهیه کنید و از تاتر لذت ببرید.

The Cinematheque و Vancity Theatre نیز مکان هایی هستند که می توانید فیلم ها کلاسیک را ببینید و از فستیوال فیلم ها که برگزار می شود لذت ببرید.

   9. دیدن Granville Island به عنوان توریست

با حدود 10.5 میلیون بازدید کننده در سال، Granville Island یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری است. 


این مکان تفریحی مکانی فوق العاده برای گذراندن بعد از ظهری بدون دغدغه در بازار غذای این بخش است. تاترها، استدیو موسیقی و کافه ها این جزیره را شکل داده اند.

از Downtown می توانید از طریقه اسکله به جزیره بروید، و با خوردن قهوه از استراحتتان لذت ببرید.

10. دیدن North Shore 

حتی اگر فردی فعال نباشید با زندگی در ونکور و دیدن طبیعت آن به جنب و جوش می افتید. North Shore و کوه هایش می توانند ،بک گراند کارت پستال های شما باشند. اینها میراثی محلی هستند، که میزبان اسکی بازان و کوه نوردان هستند.

سه اقامتگاه اسکی، در سه قله این کوه ها ساخته شده است، و از هرجای ونکور در زمستان ها با روشن شدن چراغ هایشان دیده می شوند.

Capilano Suspension Bridge جایی فوق العاده است که در هر زمان از سال می توانید از آنجا لذت ببرید و در زمستان ها با 500,000  چراغ کریسمس تزیین می شود، در کنار آن Capilno River Regional Park قراردارد که در تابستان ها می توانید در آن گشتوگذار کنید.

11. کفش های اسکی خود را بپوشید.

در میدان Robson می توانید در طول زمستان از زمین اسکی استفاده کنید. اسکی بازان از 9 صبح تا 9 شب در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه و 9 صبح تا 11 شب در روزهای جمعه و شنبه می توانند در این rink اسکی کنند.این میدان یکی از شلوغ ترین مکان ها در زمستان است.هرچند میدان در فضای باز است ولی گنبدی که میدان را پوشانده، باعث می شود از چراغ های downtown حتی در روزهای بارانی لذت ببرید. اسکی کردن رایگان است ولی برای اجاره ی اسکی و کلاه ایمنی باید هزینه ایی پرداخت کنید.

12. طرفدار تیم کانادا شوید

ایده اسکی کردن بدون همراه ، کمی ترسناک است، پس چرا از تماشای آن لذت نبرید؟ تیم  Vancouver Canuck مایه ی افتخار شهر در لیگ اسکی است. اما در سال های اخیر نتوانستد در این زمینه موفق باشند، هرچند در سال 2011/2010 به مرحله ی نهای و فینال رسیدند ولی نتوانستند جام قهرمانی را کسب کنند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.
بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.

دانشجویان بین المللی زیادی کانادا را برای تحصیل از میان کشورهایی از جمله آمریکا، استرالیا، انگلستان و فرانسه انتخاب می کنند، زیرا شرایطی که کانادا برای تحصیلات در نظر گرفته است در خیلی از کشورها دیده نمی شود. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP

اجازه ی کار بعد از تحصیل اولین قدم در سیستم مهاجرت به کانادا است. این اجازه موقعیتی را فراهم می کند که دانشجویان بین المللی بعد از فارغ التحصیلی تا سه سال اجازه ی کار داشته باشند. که این اجازه ی کار ،فارغ التحصیلان را به ساکنین دائم تبدیل می کند. ...

بیشتر بخوانید
کار در هنگام تحصیل در کانادا
کار در هنگام تحصیل در کانادا

دانشجویان بین المللی در کاناد می توانند تا 20 ساعت در هفته کار کنند و اجازه ی کار تمام وقت را در زمان تعطیلات و استراحت میان ترم هایشان دارند. کار در هنگام تحصیل به شما کمک می کند که هزینه های زندگی خود را پرداخت نمایید و بتوانید با افراد جدید آشنا شوید و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: