مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
هشت سرگرمی رایگان برای شناخت تورنتو

هشت سرگرمی رایگان برای شناخت تورنتو

خب شما به یک شهر جدید و کشوری جدید نقل مکان کرده اید و در حال گشت و گذار هستید.شما کشور مناسب خود را پیدا کرده اید، در خانه ی جدید خود ساکن شده اید و مراحل مهاجرت خود از جمله دریافت SIN را انجام داده اید،خط مویابل جدید خود را گرفته اید و هزاران کار کوچک بزرگ دیگر را انجام داده اید، اما زمانی را برای آشنایی با محیط جدید اختصاص نداده اید.

خب در این مقاله 8 فعالیت که به صورت رایگان می توانید انجام دهید، که در کنار تفریح شهر جدیدتان را بشناسید را برایتان آورده ایم.

1.آشنایی با تورنتو را با بازدید از موزه ها و گالری ها شروع کنید.


 تورنتو خانه ی موزه ها و گالری های بسیاری است، از جمله موزه رویال انتاریو (the Royal Ontario Museum (ROM)) و the Art Gallery of Onatrio.

آیا می دانستید می توانید از این مکان ها به صورت رایگان بازدید کنید؟ کافی است به کتابخانه ی عمومی محله ی خود بروید و در آنجا عضو شوید با داشتن این حق عضویت می توانید از مزایای Museum + Arts Pass استفاده کنید.

2. تورهایی پیاده


چه چیزی بهتر از دیدن و کشف تورنتو با پیاده روی؟

تورهای پیاده روی رایگانی وجود دارد، که از طرف شرکت های شناخته شده ایی پیشنهاد داده می شوند و راهنمای توری خبره شما را به دیدن مکان هایی از جمله ساختمان های تاریخی، موزه ی ROM، city council’s TAP into TO می برند.

تورنتو را شهر همسایگان (neighbourhoods) نیز می نامند. چرا برای شناخت این شهر پیاده شروع نمی کنید. در این گشت و گذار در چهارمین شهر بزرگ آمریکای شمالی با مناظر فوق العاده ایی روبرو خواهید شد.

3.از زمستان بیشترین لذت را ببرید.

 

بدون شک تورنتو زمستان های سردی دارد، به خواب زمستانی نروید، از خانه بیرون بیایید و از زمستان لذت ببرید،کارهای زیادی است که با پایین آمدن دما می توانید انجام دهید.

میدان های اسکی روی یخ در سراسر شهر باز می شوند،اسکیت های خود را بپوشید و بیرون بروید (حتی اگر اسکیت ندارید، می توانید اجاره کنید، لزومی به خرید نیست.)

قدم بزنید و از دیدن آبشارهای یخ زده و دیدن مجسمه های یخی در امتداد ساحل، یا دریاچه ی یخ زده ی Ontario لذت ببرید.

همچنین مردم شهر را میبینید که در حال ice hockey هستند حتی با کفش های معمولی!!!!

4.از گشت و گذار در پارک های محلی لذت ببرید.

 

بیش از 1500 پارک در تورنتو است و بزرگترین آنها High Park است، چرا وسایل خود را آماده نمی کنید و به پیکنیک نمی روید؟

این پارک ها در هر فصل پیشنهاد ویژه ایی برای شما دارند، از قدم زدن بر سطح یخ زده ی Grenadier Pond در زمستان تا دیدن شکوفه ی چری ها در بهار، بازدید از باغ وحش به صورت رایگان در بهار تا رنگ های تسخیر کننده در پاییز. 


شاید تورنتو آن شهر بزرگ که از آهن و فولاد ساخته شده و به نظر می آید، نباشد. دره ها در دور شهر مانند یک روبان پیچیده شده اند. به یکی از این دره ها بروید و وارد طبیعت بشید، و خیلی سریع فراموش می کنید که شهر شما را در برگرفته است. این دره ها برای مقایسه ی فصل ها نیز نقطه ی عطف هستند، از دره های یخ زده در زمستان تا دره هایی سبز و شاداب در تابستان

اگر به دنبال تفریحی در ماه های گرم هستید، دوچرخه ی خود را سوار شوید و از مسیر دوچرخه این دره ها را بهم وصل کنید.

6.بازدید از ساحل

 

درست متوجه شدید، تورنتو ساحل های فوق العاده ایی دارد.

افراد تازه وارد شاید این موضوع را ندانند، اما تورنتو ساحل های زیادی دارد. از ساحل های منطقه ی Cherry Beach تا ساحل ها در همسایگی Scarborough Bluffs.

7.لذت بردن از graffiti


 می خواهید با فرهنگ آشنا شوید، بنابراین از هنرهای شهری دیدن کنید، این نقاشی ها ترکیبی از هنر گرافیتی در کنار  نقاشی دیواری است، چه هنر گرافیتی مورد علاقه شما باشد چه نباشد، نمی توان این نکته را انکار کنید که بعضی از این نقاشی ها به شدت خلاقانه و زیبا هستند. 

حالا که در این فضا هستنید، چرا به West Queen West نمی روید؟ در این بخش از خیابان Queen Street West دومین محله های هیپی هاست.

8.داوطلب شدن در کارهای خیریه

یکی از بهترین راه ها برای ملاقات با افراد جدید و کسب تجربه، شرکت در فستیوال های تورنتو است. فستیوال هایی مانند فستیوال بین المللی فیلم (Toronto’s International Film Festival (TIFF و فستیوال کمدی تورنتو که سالیانه برگزار می شود.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.
بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.

دانشجویان بین المللی زیادی کانادا را برای تحصیل از میان کشورهایی از جمله آمریکا، استرالیا، انگلستان و فرانسه انتخاب می کنند، زیرا شرایطی که کانادا برای تحصیلات در نظر گرفته است در خیلی از کشورها دیده نمی شود. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP

اجازه ی کار بعد از تحصیل اولین قدم در سیستم مهاجرت به کانادا است. این اجازه موقعیتی را فراهم می کند که دانشجویان بین المللی بعد از فارغ التحصیلی تا سه سال اجازه ی کار داشته باشند. که این اجازه ی کار ،فارغ التحصیلان را به ساکنین دائم تبدیل می کند. ...

بیشتر بخوانید
کار در هنگام تحصیل در کانادا
کار در هنگام تحصیل در کانادا

دانشجویان بین المللی در کاناد می توانند تا 20 ساعت در هفته کار کنند و اجازه ی کار تمام وقت را در زمان تعطیلات و استراحت میان ترم هایشان دارند. کار در هنگام تحصیل به شما کمک می کند که هزینه های زندگی خود را پرداخت نمایید و بتوانید با افراد جدید آشنا شوید و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: