مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
مسیر مهاجرت به کانادا برای کار در حوزه فناوری

مسیر مهاجرت به کانادا برای کار در حوزه فناوری

کانادا برای افرادی که در حوزه فناوری فعالیت می کنند، مسیرهای مهاجرتی مختلفی را پیشنهاد می دهند. بخش فناوری و تکنولوژی کانادا در چند سال گذشته شاهد پیشرفتی عظیم و چشمگیر بوده است.

برخلاف شرایطی که به دلیل شیوع کرونا به وجود آمده است، شرکت هایی که در حوزه فناوری اطلاعات و تکنولوژی کار می کنند، همچنان نیروی جدید استخدام می کنند و باتوجه به نیاز بازار کار این بخش، کانادا راه های زیادی برای اقامت موقت و دائم پیشنهاد می دهد که بعضی از این برنامه به صورت ویژه برای این گروه هستند و برنامه هایی که برای همه گروه ها هستند.

اکسپرس اینتری

مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس اینتری یکی از اصلی ترین راه ها برای افرادی است که می خواهند برای کار به کانادا بیایند و اقامت دائم کانادا بگیرند.

افرادی که در حوزه تکنولوژی و فناوری کار می کنند، اصلی ترین گروهی هستند که از طریق برنامه اکسپرس اینتری به  کانادا می آیند، یکی از مزیت های این برنامه سریع بودن آن است و اگر شما فردی باشید که تمامی ویژگی های لازم را داشته باشید در عرض شش ماه می توانید اقامت دائم کانادا را بگیرید. حتی اگر سابقه ی کار در کانادا را نداشته باشید از طریق برنامه اکسپرس اینتری و شاخه FSWP می توانید اقامت دائم کانادا بگیرید. برای ورود به این برنامه و اخذ اقامت دائم لازم است حداقل 67 امتیاز داشته باشید.


برنامه نامزد استانی (PNP)

اگر تا به الان در کانادا زندگی نکرده اید برنامه PNP یکی دیگر از شانس های شما برای اخذ اقامت دائم کاناداست.

دولت کانادا این اجازه را به هر استان می دهد که با توجه به نیاز بازار کار، پذیرای مهاجرین باشند، بعد از انتخاب افراد در برنامه PNP دولت کانادا از این افراد حمایت کرده و به آنها اقامت دائم داده می شود.

دو استان انتاریو و بریتش کلمبیا دو استانی هستند که به صورت انحصاری پذیرای افراد در حوزه تکنولوژی و فناوری هستند.

ویزا استارت آپ

برنامه استارت آپ یکی دیگر از برنامه ها برای جذب کارآفرینان در حوزه تکنولوژی است، این برنامه مناسب افرادی است که میخواهند کسب و کار خود را در کانادا داشته باشند.واجد شرایط بودن برای این برنامه تفاوت های زیادی با برنامه نیروی کار اکسپرس اینتری دارد.

لازم به ذکر است، افرادی که توانستند ویزای استارت اپ بگیرند لازم است که یک شرکت کانادایی به عنوان حامی داشته باشند، که موفقیت انها را در بازار کار کانادا تضمین کند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.
بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.

دانشجویان بین المللی زیادی کانادا را برای تحصیل از میان کشورهایی از جمله آمریکا، استرالیا، انگلستان و فرانسه انتخاب می کنند، زیرا شرایطی که کانادا برای تحصیلات در نظر گرفته است در خیلی از کشورها دیده نمی شود. ...

بیشتر بخوانید
چگونه از یک دانشگاه کانادایی پذیرش بگیرید؟
چگونه از یک دانشگاه کانادایی پذیرش بگیرید؟

نامه ی پذیرش تحصیل در کانادا، تاییدیه رسمی است که نشان می دهد شما جایی برای تحصیل در کانادا دارید. در این نامه اطلاعات دانشجویی شما، برنامه و اطلاعات انسیتویی که در آن درس خواهید خواند، جدول زمانی تحصیل شما، شهریه دانشگاه، کمک هزینه های تحصیلی در صورت و ...

بیشتر بخوانید
مدارک لازم جهت اخذ ویزای دانشجویی کانادا
مدارک لازم جهت اخذ ویزای دانشجویی کانادا

در اولین مرحله برای اخذ ویزای دانشجویی کانادا لازم است مدارک شما به زبان انگلیسی یا فرانسوی ترجمه شود. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: