مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
بهترین مکان ها برای استراحت در کانادا-بخش اول

بهترین مکان ها برای استراحت در کانادا-بخش اول

تعطیلات کانادایی

می‌خواهید خستگی را از تن خود بیرون کنید؟ برای تعطیلات به کانادا بروید، کشوری پهناور و رنگارنگ با مکان‌هایی بسیار زیبا و آرام و تمام فضایی که برای سرحال آوردن ذهن، جسم و روح خود نیاز دارید.

بازدید از یک خانه قدیمی در ساحل Newfoundland یا تماشا کردن یک آیسبرگ که به آرامی در ساحل شناور است را امتحان کنید. یا یک حمام آب گرم با منظره Canadian Rockies پوشیده از برف یا یک دریاچه با رنگ یشمی که از دور برق می‌زند را امتحان کنید.

خوب به نظر میاد، نه؟ این تازه اول کار.

بهترین مکان‌ها برای استراحت و خستگی در کردن در کانادا:

Sooke Harbour House، بریتیش کلمبیا

به محض ورود به Sooke Harbour House در Vancouver Island، در نزدیکی ویکتوریا، احساس آرامش خاصی به شما دست می‌دهد. علت آن بوی استوقدوس تازه یا رازیانه که در هوا به مشام می‌رسد است یا اتاق‌های آرام و پر از آثار هنری مشرف بر اقیانوس آرام؟ برای قایق‌سواری یا دیدن نهنگ‌ها بیرون برید، یا در بالکن کنار دریا استراحت کنید.

Dorset Suites and Huit Huit Tours، نوناووت

بام جهان خیلی شلوغ نیست، ولی شگفت ‌انگیز و فراموش‌نشدنی است. بگذارید Timmun و Kristiina Alariaq صاحبان Huit Huit Tours از چشم‌ انداز یک اسکیمو، قطب شمال را با تمام زیبایی محض آن به شما نشان بدهند. در یکی از چهار اتاق Dorset Suites که با الهام از qammaq (خانه‌ای که از سنگ برای زمستان ساخته می‌شود) در Cape Dorset بر روی Baffin Island پناه بگیرید. سورتمه ‌سواری کنید، خرس‌های قطبی را از فاصله‌ای دور پیدا کنید و در تخته یخ‌های شناور با نیزه ماهی بگیرید، و با هنرمندان خوش‌ذوق اسکیمو در جوامع محلی شناخته‌شده ملاقات کنید. 



Cape Race Adventures، نیوفاندلند و لابرادوار

Newfoundland and Labrador جایی خاص و ویژه است که روح را به هیجان می‌آورد و با موسیقی رقص پای سلتی شما را به وجد می‌آورد. حتی اگر بخواهید زمانتان را در تنهایی بگذرانید، خیلی زود پی می‌برید که چقدر از مردمان محلی خوش‌برخورد لذت می‌برید. و این جایی است که Cape Race Adventures وارد میدان می‌شود و شما را با مردمان محلی آشنا می‌کند که می‌توانند به یک «kitchen party» واقعی دعوتتان کنند یا بهترین نقطه برای تماشای طوطی‌های دریایی که در بالای صخره‌های شگفت‌انگیز جا خوش کرده‌اند را به شما نشان بدهند. در یک خانه کَژبام ۱۰۰ ساله در Bonavista Peninsula بادگیر اقامت کنید و منتظر بمانید تا دوستی در بزند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: