مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
ده جای دیدنی در استان نیوفاندلند و لابرادور کانادا-بخش دوم

ده جای دیدنی در استان نیوفاندلند و لابرادور کانادا-بخش دوم

ادامه جاذبه های توریستی نیوفاندلند و لابرادور کانادا

Fogo Island، جزیره فوگو

Fogo Island بزرگترین جزیره در ساحل طولانی Newfoundland and Labrador است. در حالی که این استان بیشتر به عنوان مقصدی برای ماجراجوهای اهل فضای باز و کاوشگران فرهنگ دیده می‌شود، Fogo Island به مقصدی منحصر به ‌فرد و ویژه برای برای عاشقان هنر و معماری تبدیل شده است. علت اصلی این تغییر و دگرگونی Island Inn است، یک هتل لوکس واقعاً زیبا در کنار دریا در امتداد خط ساحلی سنگی. این هتل دارای حمام‌های آب گرم در پشت بام، یک کتابخانه و دکوراسیونی بر اساس سنت‌های محلی است، اما در یک ساختمان با طراحی درجه یک و در جایی که شبیه آن را هیچ جا پیدا نمی‌کنید. در این جزیره می‌توانید به همراه یک جزیره ‌نشین صمیمی گردش کنید، از کارگاه هنرمندان محلی دیدن کنید، از غذاهای ساده اما خوشمزه و ویژه و محلی، و موسیقی سنتی و قصه ‌گویی Newfoundland لذت ببرید.

Bonavista، بوناویستا

وقتی که شهرهای ساحلی ماهیگیری را در ذهن خودتان مجسم می‌کنید، احتمالاً این تصویر خیلی با Bonavista تفاوتی ندارد. این شهر به عنوان محل ورودGiovanni Caboto به ساحل در تاریخ ثبت شده است، کاوشگر ایتالیایی که در سال ۱۴۹۷ آمریکای شمالی را کشف کرد. امروزه Bonavista یک شهر جالب با خانه‌هایی رنگارنگ در ساحل‌های سنگی و سنگریزه‌ای است. چند جاذبه قدیمی در این منطقه وجود دارد، از جمله ساختمان‌ها، موزه‌ها و فانوس‌های دریایی کلاسیک، اما قدیمی‌ترین چیزی که در اینجا می‌بینید آیسبرگ‌های ۲۰ هزار ساله هستند که از کنار شما عبور می‌کنند. مراقبت نهنگ‌ها باشید و حتماً از مدل کشتی Caboto با مقیاسی طبیعی آن دیدن کنید.

L’Anse aux Meadows National Historic Site

حالا که در مورد تاریخ و کشف صحبت کردیم باید بگوییم که در L’Anse aux Meadows National Historic Site است که اولین شواهد از حضور اروپایی‌ها در آمریکای شمالی را پیدا می‌کنید. خیلی قبل‌تر از Cabot، وایکینگ‌ها از Newfoundland and Labrador دیدن کرده‌اند و می‌توانید بقایای یکی از محل‌های سکونت آن ها را در Newfoundland and Labrador ببینید. ساختمان‌های حفاری‌شده با اسکلت‌های چوبی و پوده [پوده یا تورب به توده متراکم قهوه‌ای تا سیاه‌رنگ خزه ها و گیاهان که به‌طور ناقص تجزیه شده‌اند گفته می‌شود. پوده معمولاً در زمین‌های بسیار مرطوب و در مناطق معتدل و سردسیر جهان به وجود می‌آید و به عنوان سوخت به‌کار می‌رود.]، مشابه ساختمان‌هایی هستند که در همین دوره در Greenland و Iceland ساخته شده‌اند. با کمک راهنماهای متبحر خودتان را در این تاریخ غرق کنید، از مصنوعات ۱۰۰۰ ساله دیدن کنید و یک روز را مثل یک وایکینگ در میان صخره‌ها،‌ ساحل و باتلاق‌ها زندگی کنید.



Twillingate، تیلینگات

غذای دریایی و منظره کلماتی هستند که اغلب در صحبت از Twillingate استفاده می‌شوند. این شهر ماهیگیری کوچک و رنگارنگ، در جزایری به همین اسم، از آن جاهایی است که ماهی تازه از آب گرفته ‌شده روی بشقاب شما است. همچنین این شهر پایتخت آیسبرگ جهان، و یک مقصد عالی برای ماجراجویی در فضای باز و دیدن نهنگ‌ها، ساحل‌ها و کایاک ‌سواری برای وقت ‌گذرانی است. چیزی که به طور خاص باعث جذب بازدید کننده‌های متعدد می‌شود پیاده ‌روی است. می‌توانید در مسیرهای ساحلی سنگی قدم بزنید و در سر راه خود به فانوس دریایی تماشایی، توت بچینید. و اگر می‌توانید سفر خودتان را برای هفته آخر ژوئیه زمان ‌بندی کنید حتماً در Fish, Fun and Folk Festival شرکت کنید و از موسیقی، آتش ‌بازی‌ها و خیلی چیزهای دیگر لذت ببرید.

Red Bay National Historic Site، خلیج سرخ

فقط چند سال است که Red Bay National Historic Site در فهرست میراث جهانی ثبت شده است، اما واقعاً بیش از پنج قرن است که این مکان لایق این عنوان است. در دهه ۱۵۰۰، هزاران شکارچی نهنگ اهل باسک، حیوانات دریایی را در آب‌های Red Bay شکار می‌کردند. شهر شکار نهنگ همچنان پا بر جا است، و می‌توانید بقایای اجاق‌ها و تجهیزات آنها را به دقت بررسی کنید. به مرکز آموزشی سر بزنید و یک «chalupa» (قایق شکار نهنگ) ۲۶ پایی را ببینید آن را با اسکلت‌های بسیار بزرگتر نهنگ‌ها مقایسه کنید. بعد به ساحل بروید و پیاده ‌روی یا کایاک‌سواری کنید، و مراقب سایه‌های بزرگی که زیر آب در حال حرکت هستند باشید. 


Battle Harbour، بندرگاه

«پایتخت ماهی نمکی Labrador» ممکن است یک لقب بامعنی به نظر نرسد، اما برای Battle Harbour این عنوان علت تبدیل شدن آن به مرکز اجتماعی و اقتصادی منطقه است. در اینجا دو قرن از تاریخ حفظ و بازسازی شده است، از شیلات‌های قدیمی تا کلیساها و خانه‌ها، که می‌توانید در بسیاری از آن ها اقامت کنید. می‌توانید شب را در خانه یک تاجر یا پلیس سابق بگذرانید و بعد به شهر بروید تا محل کار آن ها و دیگر ساختمان‌های تاریخی را به دقت بررسی کنید. بعد از آن یک غذای تازه بخورید و از همان سرگرمی‌هایی که آن ها در Battle Harbour طی صد سال گذشته از آن ها لذت برده‌اند لذت ببرید. ممکن است برای دیدن نهنگ‌های قاتل، آیسبرگ‌ها و پیاده‌روی به اینجا بروید، اما این جو و فضای آن است که جذب آن می‌شوید.  


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: