مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
شهروند کانادا شدن مزایای بیشماری دارد

شهروند کانادا شدن مزایای بیشماری دارد

شهروند کانادا بودن، هم برای مهاجر و هم برای کشور میزبان،مزایای زیادی دارد. در مقایسه با کشورهای غربی، کانادا بیشترین تعداد مهاجر را دارد که شهروند این کشور می شوند.

سیتیزن شیپ عنوانی قانونی است و از طریق تولد یا با فرآیندی که به آن 'naturalization' می گویند، به دست می آید.

مهاجرانی که به کانادا می ایند و در این کشور ساکن می شوند اگر ویژگی های مشخصی را داشته باشند می توانند شهروندی کانادا را از طریق naturalization به دست بیاورند. شهروند کانادا شدن، برای مهاجرین آخرین قدم از سفرشان است. شهروند کانادا شدن، کلید موفقیت است، می توانید رای دهید، وارد سیاست شوید و فرصت های شغلی بیشتری خواهید داشت.

شهروند کانادا شدن مزایای بیشماری دارد

  • با شهروند کانادا شدن، این حق را دارید که فعال سیاسی باشید، می توانید در انتخابات فدرال، استانی رای بدهید و می توانید برای داشتن جایگاه سیاسی در دولت تلاش کنید.
  • باشهروند کانادا شدن، می توانید در مشاغلی که از امنیت بالایی برخوردار هستند، استخدام شوید.
  • به علاوه کانادا این امکان را به شما می دهد که دو تابعیتی باشیدف به این معنی که با اخذ شهروندی کانادا لازم نیست، تابعیت اولیه خود را از دست بدهید.
  • همچنین فرزندانی که پدر و مادر آنها شهروندی کانادا را دارد، به محض تولد شناسنامه کانادایی می گیرد و لازم نیست فرآیند خاصی را پشت سر بگذارد.
  • در اخر شهروندان کانادا، پاسپورتی دارند که با آن می توانند به بسیاری از کشورهای دنیا بدون ویزا سفر کنند و حتی اگر به ویزا نیاز داشته باشند در مدت زمان کوتاهی می توانند ویزای آن کشور را برای مسافرت بگیرند.


چه افرادی واجد شرایط اخذ شهروندی کانادا هستند؟

فاکتورهای مشخصی برای اخذ شهروندی کانادا تعریف شده است، که عبارتند از:

  • باید اقامت دائم کانادا را داشته باشند.
  • در پنج سال گذشته باید حداقل سه سال (معادل 1،095 روز) در کانادا زندگی کرده باشند.
  • باید بتوانند به یکی یا هر دو زبان اصلی کانادا (انگلیسی و فرانسوی) به خوبی صحبت کنند و با اطرافیانشان به راحتی ارتباط بگیرند.
  • نباید سابقه کیفری و قضایی داشته باشند.
  • باید در آزمونی که درباره جغرافیا، قانون اساسی، تاریخ و سیاست کانادا است،شرکت کنند.

دولت کانادا از افراد واجد شرایط می خواهد که مدارک خود را ارسال کنند، مرحله مهم در اخذ سیتیزنشیپی کانادا، شرکت در آزمون citizenship و بعد از آن شرکت در مصاحبه آن است، که بعد از سابمیت اپلیکیشن، داوطلب این مراحل را پیش روی خود دارد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: