مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل در مدرسه PATTISON کانادا و بررسی شرایط آن 2020

تحصیل در مدرسه PATTISON کانادا و بررسی شرایط آن 2020

اگر تصمیم دارید برای تحصیل فرزند خود قبل از اینکه به سن 18 سال برسد، شرایطی را فراهم کنید که بتواند خارج از ایران مشغول به تحصیل شود، بدون شک کانادا یکی از بهترین انتخاب های شماست، علاوه بر کیفیت آموزش در کانادا، که جز برترین کشورهای دنیاست، فرزند شما می تواند تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه های آمریکای شمالی ادامه دهد و در دوران دبیرستان یکی از والدین می توانند به عنوان همراه به کانادا بیایند و در کنار فرزندشان باشند. دانش آموزان 14 تا 18 ساله (هشتم تا دوازدهم) می توانند برای تحصیل در دبیرستان PATTISON اقدام کنند. دبیرستان پاتیسون پذیرای دانشجویان ایرانی می باشد، در سایت این دانشگاه می توانید زبان فارسی را انتخاب کنید و  تمامی اطلاعات سایت را به زبان فارسی مطالعه کنید.

آشنایی با مدرسه Pattison کانادا

دبیرستان Pattison یکی از مجهزترین دبیرستان های استان بریتش کلمبیا کانادا است. این مدرسه در سال ۲۰۰۳ میلادی تاسیس شده است و پذیرای دانشجویان کانادایی و بین المللی است. کارکنان این مدرسه دارای ملیت های متفاوت و چند زبانه هستند. این مدرسه همچنین از یک تیم مشاوره اختصاصی برای خدمت به دانش آموزان برخوردار است که در کنار هم یک چارچوب و اصطلاحا یک Framework قدرتمند را تشکیل داده اند. در بیش از 17 سال فعالیت و سابقه مدرسه Pattison بیش از 2000 دانش آموز توانسته اند پس از فارغ التحصیلی از این دبیرستان، به بهترین دانشگاه های کانادا و جهان از جمله ( دانشگاه بریتیش کلمبیا، تورنتو، سایمون فریزر، مک گیل، دانشگاه یورک، دانشگاه واتر لوو، مک کوئینز، آلبرتا و …) راه یابند و بعضا بصورت حرفه ای وارد بازار کار شوند. در هر ترمی که در این دبیرستان تشکیل می شود دانش آموزان با بیش از ۲۰ ملیت مختلف گرد هم می آیند و تجربه ای کم نظیر را حین تحصیل تجربه می کنند. آموزش در این مدرسه به گونه ای است که به دانش آموزان این اطمینان را می دهد که می توانند تحصیلات خود را در هر دانشگاهی که بخواهند ادامه دهند و یا با گذراندن دوره ای کوتاه مدت Vocational وارد بازار کار شوند.

دبیرستان Pattison کانادا امکانات آموزشی ، تفریحی و سرگرمی متنوعی را در اختیار دانش آموزانش قرار می دهد. امکاناتی نظیر سفرهای علمی و تفریحی هفتگی، امکانات ورزشی مانند باشگاه های بدن سازی، زمین ها و سالن های ورزشی (اسکی و پاتیناژ)، استودیوی موسیقی و هنر و بسیاری امکانات دیگر. بطور کلی امکانات و خدماتی که این مدرسه در اختیار دانش آموزان قرار می دهد به صورت زیر تقسیم بندی می شوند:

  • بیمه های درمانی و پزشکی (Medical Insurance)
  • حضانت دانش آموزان (Custodianship)
  • زندگی با خانواده های کانادایی (Home Stay)

پرسنل و کارمندان این مدرسه چند ملیتی هستند و همیشه با روی خوش، آماده ی ارائه خدمات به دانش آموزان می باشند. یکی از تفاوت های اصلی در آموزش این دبیرستان این است که تا حد زیادی آموزش برای دانش آموزان به صورت فردی است و در واقع شعار این مدرسه we don’t teach a class; we teach individual students in a class می باشد. قالب مدرسین و استادین مدرسه Pattison کانادا از سابقه کار و رزومه کاری فوق العاده ای برخوردارند و مدارج علمی و مورد نیاز به جهت train کردن دانش آموزان با ملیت های مختلف را دارا هستند. برای اخذ پذیرش در این دانشگاه در هر سال می توانید سه بار شانس دارید، به این معنی که این دانشگاه در هر سال سه بار intake و پذیرش دارد، برای اخذ پذیرش لازم است اپلیکیشن فی پرداخت کنید.




هزینه ی تحصیل در مدرسه Pattison کانادا

بدون شک یکی از مهم ترین نکات که برای انتخاب یک مدرسه باید در نظر گرفته شود، هزینه و شهریه ی سالانه است. شهریه ی تحصیل در این دانشگاه برای دانش آموزان کانادایی 14،700 دلار کانادا و برای دانش آموزان بین المللی 19،500 دلار کانادا است و سایر هزینه ها از جمله خوابگاه، home stay، خوراک، تفریحات، سرگرمی، پوشاک و … حدود 3،500 دلار کانادا است.

 شایان ذکر است که یکی از علل محبوبیت تحصیل در مدرسه Pattison کانادا این است که هزینه ها و مخارج زندگی دانش آموزان بین المللی را بصورت ماهیانه دریافت می نماید. البته هزینه هایی نظیر اخذ پذیرش، اخذ ویزا و سایر هزینه های مربوط به مهاجرت تحصیلی نیز باید در نظر گرفته شود.

کورس ها و دوره های تحصیل ارائه شده در مدرسه Pattison

برنامه های درسی این دبیرستان « دانش آموز محور » هستند و به منظور پشتیبانی از سبک های یادگیری فردی طراحی گردیده اند تا یک تجربه آموزشی ارزشمند را در اختیار دانش آموزان قرار دهد و به آنها اجازه می دهد تا از پتانسیل های کامل خود استفاده کنند. در دبیرستان پاتیسون کانادا دانش آموزان در یک محیط یادگیری با کیفیت غوطه ور می شوند و بهمراه معلمان و اساتید در یک جامعه یادگیری پرشور و پرتحرک با هم همکاری می کنند و رشد فردی و فکری را تقویت می نمایند. معلمان و کارمندان این مدرسه از ملیت های مختلف هستند، از این رو محیطی که در آن دانش اموزان تحصیل می کنند محیطی دوستانه است و حس غریبی و غربت نخواهند داشت. حتی اگر فرزند شما می خواهد بعد از اتمام دبیرستان در رشته ی پزشکی مشغول به تحصیل شود، امکانات این دبیرستان این فرصت را برای وی فراهم می آورد تا برای ادامه تحصیل آماده شود.

مدرسه پاتیسون کانادا همچنین برنامه ای موسوم به « Extracurricular » یا فوق برنامه نیز دارند که شامل موارد زیر می باشند:

  • فعالیت های هنری
  • فعالیت های ورزشی
  • کلاب ها
  • مشاوره دانش آموزی
  • خدمات انجمن دانش آموزی
  • فعالیت های روزانه
  • دستور العمل های ویژه
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: