مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
مهاجرت به استان کبک از راه خوداشتغالی

مهاجرت به استان کبک از راه خوداشتغالی

برنامه نیروی خود اشتغال کبک به افراد واجد شرایط درصورتی که بتوانند خودشان را به بهترین نحو به عنوان پیشه ور یا متخصص مستقل در استان ثابت کنند فرصت کسب اقامت دائم را میدهد. 150 متقاضی را از 1 نوامبر 2019  تا 30 سپتامبر 2020 برای گزینش برنامه نیروی خود اشتغالش می پذیرد.

داوطلبانی که می توانند توانایی های متوسط خود را در بیان و درک شفاهی فرانسوی از طریق آزمون زبان پذیرفته شده توسط MIFI اثبات کنند از این محدودیت ها معاف هستند که می توانند در هر زمانی مابین اول نوامبر 2019 تا 31 اکتبر 2020 درخواست دهند. کبک تبعه های خارجی خود اشتغال متقاضی را که الزامات برنامه را برآورده می کنند می پذیرد.

درباره برنامه نیروی کار خود اشتغال کبک

کبک از طبع های خارجی خود اشتغالی که علاقمندند برای کار به عنوان پیشه ور یا متخصص مستقل به کبک بیایند استقبال می‌کند. دولت کبک اظهار داشته که علاوه بر برآورده کردن حداقل الزامات برای این برنامه، نیروی کار خود اشتغال باید شرایط زیر را بپذیرد:

  • انتخاب منابع مالی کار؛
  • سازماندهی کار؛
  • فراهم کردن ابزار و تجهیزات لازم؛
  • انجام دادن بیشتر وظایف تخصصی؛
  • فراهم کردن بیشترین سود و تحمل کردن زیان‌های ناشی از کار؛




الزامات برنامه نیروی خود اشتغال کبک

وزارت مهاجرت کبک، MIFI، می گوید تبعه های خارجی که علاقه مند به کسب اقامت دائم در کبک توسط برنامه نیروی خود اشتغال هستند باید حداقل 18 ساله باشند و الزامات برنامه را برآورده کنند. خود اشتغال آن مستقر در مونترال برای انتخاب شدن باید 50 هزار دلار یا بیشتر را در یک موسسه مالی محلی سپرده گذاری کنند داوطلبانی که در مناطق خارج از مونترال مستقر هستند باید حداقل 25 هزار دلار سپرده گذاری کنند.

همه متقاضیان برنامه نیروی خود اشتغال باید نمره قبولی کلاس اقتصادی کبک برای این برنامه را به دست بیاورند. متقاضیان حدوداً 99 امتیاز ( 112 امتیاز در صورت همراهی با همسر) برای عواملی از جمله سطح تحصیلات، تجربه حرفه ای، مهارت زبان فرانسوی و انگلیسی، اقامت و خانواده در کبک، سن، خودکفایی مالی، میزان سپرده و منابع مالی دریافت می‌کنند. همه متقاضیان برنامه باید تمایل خود به اقامت در کبک را نشان دهند. متقاضیان در طی بررسی درخواست ممکن است برای شرکت در مصاحبه گزینش دعوت شوند.

موارد زیر حداقل الزامات برای این برنامه هستند:

معیارشرایط
سطح تحصیلاتحداقل دیپلم متوسطه
تجارب حرفه ایتجرب حرفه ای حداقل دو سال تجربه حرفه ای به عنوان خود اشتغال و قصد ادامه آن پس از استقرار در کبک
خودکفایی مالیارائه ی یک قرارداد برای اثبات خود کفایی
سپرده گذاریاگر قصد دارید در کلان شهر مونترال مستقر شوید، باید حداقل 50000 دلار کانادا در یک موسسه مالی محلی سپرده گذاری کنید. متقاضیانی که قصد دارند در خارج از مونترال مستقر شوند باید حداقل 25000 دلار سپرده گذاری کنند.
حداقل دارایی خالصباید حداقل معادل با 100 هزار دلار کانادا داشته باشد که به تنهایی یا به کمک همسر همراه با او، از راه های قانونی بدست آورده باشد.  


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: