مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
چه کسانی برای ورود به کانادا به ویزای توریستی نیاز دارند؟

چه کسانی برای ورود به کانادا به ویزای توریستی نیاز دارند؟

کانادا سالانه میزبان بیش از 35 میلیون مقیم موقت (غیر مهاجر) است. به غیر از شهروندان کانادایی و مقیم های دائم، بقیه ی افراد برای وارد شدن به کانادا به عنوان گردشگر و بازدیدکننده به مجوز نیاز دارند. به غیر از آنهایی که شهروندان کشورهای معاف از ویزا هستند کسانی که می‌خواهند برای اهداف موقتی مثل گردشگران، کارکنان خارجی موقت (افرادی با مجوز کار) و دانشجویان خارجی (افرادی با مجوز تحصیلی) به کانادا بروند باید برای ویزای اقامت موقت (TRV) درخواست بدهند و پذیرفته شوند.

شهروندان کشورهای معاف از ویزا که قصد سفر هوایی به کانادا را دارند باید پیش از پرواز برای مجوز الکترونیکی سفر(eTA) درخواست داده و آن را دریافت کرده باشند. استثنا ها شامل این موارد می شوند: شهروندان ایالات متحده آمریکا که نیازی به طی TRV یا مجوز الکترونیکی سفر ندارند، و مالکان گرین ‌کارت در ایالات متحده که صرف نظر از ملیت شان برای ورود به کانادا به eTA نیاز دارند. به جز کسانی که از شرط گرفتن TRV یا eTA معاف هستند، افرادی که به TRV نیاز دارند احتیاجی به eTA ندارند و برعکس.

TRV سندی است که توسط اداره ویزای مهاجرتی کانادا در بیرون کانادا صادر می شود و نشان می دهد که صاحب سند الزامات ورود به کانادا به عنوان بازدید کننده را برآورده کرده است. TRV ها میتوانند برای یک بار ورود یا چند بار ورود باشند. به عنوان یک قانون عمومی، گردشگران فقط برای یک دوره شش ماهه پذیرش می شوند. کارکنان خارجی موقت دانشجویان خارجی بسته به مورد برای دوره‌های زمانی متغیری پذیرش می شوند.

باید توجه شود که داشتن یک سند TRV معتبر لزوماً به این معنی نیست که مامور ورودی توریست را به کانادا راه می دهد. در بخش ورودی همه گردشگران باید اثبات کنند که هدف بازدید آنها از کانادا دارای ماهیتی موقتی است. ماموران در بخش ورودی، مجوز کسانی که به عقیده شان تمایلی به ترک کانادا در زمان اتمام وضع گردشگری شان ندارند را نمیپذیرند.

متقاضیان قطعی ممکن است مورد آزمایش پزشکی قرار بگیرند. این قضیه مربوط به افرادی است که تمایل دارند در کانادا بمانند و اخیراً از کشورهای مخصوصی بازدید کرده اند و همچنین کسانی که تمایل دارند در مشاغل مخصوصی در کانادا مشغول به کار شوند. مسائل تبهکاری و پزشکی ممکن است از ورود گردشگر به کانادا جلوگیری کند. گردشگران باید بتواند توانایی هایشان را برای تامین خودشان در طی اسکان موقتی تعیین شده، اثبات کنند. شهروندان کشورهای خاص ممکن است نیاز داشته باشند که اطلاعات بیومتریکشان را ارائه دهند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.
بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.

دانشجویان بین المللی زیادی کانادا را برای تحصیل از میان کشورهایی از جمله آمریکا، استرالیا، انگلستان و فرانسه انتخاب می کنند، زیرا شرایطی که کانادا برای تحصیلات در نظر گرفته است در خیلی از کشورها دیده نمی شود. ...

بیشتر بخوانید
مدارک لازم جهت اخذ ویزای دانشجویی کانادا
مدارک لازم جهت اخذ ویزای دانشجویی کانادا

در اولین مرحله برای اخذ ویزای دانشجویی کانادا لازم است مدارک شما به زبان انگلیسی یا فرانسوی ترجمه شود. ...

بیشتر بخوانید
اجازه تحصیل در کانادا و بررسی شرایط آن
اجازه تحصیل در کانادا و بررسی شرایط آن

اگر تصمیم به ادامه تحصیل در کانادا را دارید، لازم است به خاطر داشته باشید ،که به عنوان یک غیر کانادایی (فردی که در کانادا بدنیا نیامده است.) لازم است که اجازه تحصیل داشته باشید. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: