مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
اثبات تمکن مالی برای دانشجویان در فنلاند

اثبات تمکن مالی برای دانشجویان در فنلاند

تمکن مالی مورد نیاز برای دانشجویان خارجی در فنلاند

این مسئولیت شماست که مطمئن شوید منابع مالی کافی برای زندگی در فنلاند دارید یا خیر. یافتن شغل در فنلاند برای دانشجویان دشوار است. هنگامی که برای اولین اجازه اقامت خود برای تحصیل درخواست می دهید، نمی توانید درآمد خود را با کار کردن تضمین کنید.

قبل از ورود به فنلاند، مطمئن شوید که بودجه کافی برای تمام مدت تحصیل خود دارید. در صورتی که بتوانید ثابت کنید که منابع مالی کافی برای کل اقامت خود در فنلاند دارید، اجازه اقامت برای تحصیل می تواند به مدت دو سال اعطا شود. شما باید هر ماه حداقل 560 یورو در اختیار داشته باشید تا بتوانید هزینه اقامت، غذا و سایر نیازهای خود را بپردازید. برای اقامت دو ساله باید 13,440 یورو در اختیار داشته باشید. اگر فقط برای یک سال اجازه اقامت می خواهید، باید 6,720 یورو در حساب بانکی خود در اختیار داشته باشید. هر بار که درخواستی را برای ما ارسال کنید، درآمد شما را ارزیابی خواهیم کرد. در صورت لزوم، از شما می‌خواهیم مدارک تکمیلی منبع دارایی را نیز ارائه دهید.

برخی از موسسات آموزشی از اقامت دانشجویان خود در فنلاند حمایت می کنند. اگر موسسه آموزشی به شما اقامت رایگان می دهد، باید حداقل 280 یورو در ماه در اختیار داشته باشید. اگر موسسه آموزشی اقامت رایگان و غذای رایگان در اختیار شما قرار می دهد، باید حداقل 195 یورو در ماه در اختیار داشته باشید. هنگامی که برای مجوز تمدید شده درخواست می دهید، ممکن است لازم باشد برای تامین حمایت لازم، با کارکردن آن را اثبات کنید. با این حال، کار شما نباید باعث کندی تحصیل شما شود، مطالعات شما باید با سرعت عادی پیش برود.

هزینه های تحصیل در فنلاند

اگر در یک موسسه آموزش عالی یا یک دانشگاه تحصیل می کنید، معمولاً تحصیل شما مشمول هزینه است. اگر قبل از ورود به فنلاند شهریه خود را پرداخت کرده اید، لطفاً اسناد مربوط به هزینه پرداخت شده را به فرم درخواست اجازه اقامت خود پیوست کنید. علاوه بر این، برای اینکه بتوانید در فنلاند زندگی کنید، باید منابع مالی کافی داشته باشید.

اگر فقط پس از ورود به فنلاند هزینه تحصیل را پرداخت می کنید، باید مدارکی را به درخواست اجازه اقامت خود پیوست کنید تا نشان دهید که بودجه لازم برای پرداخت شهریه و حمایت از خودتان در فنلاند دارید. شما نمی توانید با استفاده از وجوهی که برای زندگی روزمره خود در نظر گرفته شده است، شهریه را پرداخت کنید.

اگر برای پوشش هزینه تحصیل به شما کمک هزینه اعطا شده است، گواهی کمک هزینه تحصیلی از موسسه آموزشی خود را به درخواست خود پیوست کنید. علاوه بر این، برای اینکه بتوانید در فنلاند زندگی کنید، باید منابع مالی کافی داشته باشید. لطفاً به یاد داشته باشید که باید هر سال تحصیلی شهریه را پرداخت کنید. همچنین توجه داشته باشید زمانی که در حال تحصیل هستید، نمی توانید به اندازه کافی کار کنید تا بتوانید هزینه پرداخت شهریه خود را پس انداز کنید.




اثبات تمکن مالی دانشجویان برای فنلاند

شما باید یک صورت حساب بانکی را به درخواست خود پیوست کنید که نشان دهد وجوه لازم در حساب بانکی خود دارید. صورت حساب بانکی باید نام صاحب حساب، نام بانک و ارز را نشان دهد.

شما باید وجوه لازم را در حساب بانکی خود داشته باشید که فقط برای استفاده شخصی شما است.

اگر زیر 18 سال سن دارید یا دانشجوی انتقالی (مبادله ای) هستید، حساب بانکی می تواند یک حساب بانکی مشترک باشد که با قیم خود به اشتراک می گذارید. البته صورتحساب بانکی باید شامل بیانیه ای از حق شما برای دسترسی به حساب بانکی باشد.

قراردادهای حمایتی ارائه شده توسط اقوام، دوستان یا کارفرمایان قابل قبول نیست. وجوه باید در حساب بانکی شما باشد.

اگر به عنوان مثال از والدین یا خویشاوندان خود (یک حامی مالی) وجوه دریافت کرده اید، ممکن است از شما بخواهند مدارک بیشتری در مورد منشاء وجوه ارائه دهید.

شما همچنین می توانید یک حساب بانکی در هر کشوری داشته باشید، البته تا زمانی که بتوانید از آن در فنلاند استفاده کنید. زمانی که در فنلاند هستید باید بتوانید از حساب خود پول برداشت کنید.

  • اگر موسسه آموزشی شما به عنوان مثال خوابگاه و غذای رایگان در اختیار شما قرار می دهد، باید گواهی مزایای ارائه شده توسط موسسه آموزشی خود را به درخواست خود پیوست کنید.
  • اگر یک ایالت، سازمان یا مؤسسه آموزشی به شما کمک هزینه یا بورسیه اعطا کرده است، لطفاً فرم تایید کمک هزینه یا بورس تحصیلی را به درخواست خود پیوست کنید.

هنگام درخواست برای مجوز تمدید شده، سپرده گذاری در یک حساب بانکی فنلاند ساده ترین و قابل اعتمادترین راه برای نشان دادن این است که پشتیبانی مطمئن دارید.

اگر ضمیمه ها به زبان های فنلاندی، سوئدی یا انگلیسی نیستند، لطفاً آنها را توسط یک مترجم معتبر ترجمه کنید و ترجمه ها را به درخواست خود پیوست کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

5 دانشگاه برتر  پزشکی در فنلاند
5 دانشگاه برتر پزشکی در فنلاند

فنلاند دارای استاندارد زندگی بالایی است و بر آموزش متخصصان پزشکی قوی و آماده در دانشکده‌های پزشکی خود اهمیت زیادی می‌دهد. در نتیجه، تحصیل در رشته‌ی پزشکی در فنلاند متضمن این است که شما آموزش خوبی دریافت خواهید کرد. تعداد زیادی از برنامه‌های تحصیلی در فنلان ...

بیشتر بخوانید
7 دانشگاه ارزان برای دانشجویان بین المللی در فنلاند
7 دانشگاه ارزان برای دانشجویان بین المللی در فنلاند

این سوالی است که بسیاری از دانشجویان خارجی در مورد تحصیل در فنلاند می‌پرسند. پاسخ به این سوال کوتاه این است: 'بله'، اما باید برنامه‌ریزی زیادی از قبل انجام دهید تا این امر محقق شود. ...

بیشتر بخوانید
7 دلیل برای انتخاب فنلاند
7 دلیل برای انتخاب فنلاند

آیا در مورد تحصیل در فنلاند کنجکاو هستید؟ فنلاند با داشتن یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی در جهان و همچنین با داشتن چند دانشگاه با رتبه‌ی بالا، برای هر فردی که به‌دنبال تحصیل با کیفیت بالا در خارج از زادگاه خود است ایده‌آل می‌باشد. چه پایتخت ساحلی هلسینکی ب ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: