مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دوازده نکته که باید قبل از ورود به ونکور بدانید.

دوازده نکته که باید قبل از ورود به ونکور بدانید.

1.    پیدا کردن خانه ی مناسب شاید سخت باشد.

نرخ خانه های اجاره ایی در ونکور بسیار پایین است اما شهری گران برای هزینه ی خرید یا اجاره است، بنابراین برای تلاش با عزنمی جدی برای پیدا کردن خانه ایی مناسب آماده باشید.برای شروع می توانید از craigslist و گشتن در محله ایی که می خواهید برای پیدا کردن خانه ی مورد نظرتان شروع کنید.

2.    دوچرخه سواری، پیاده روی یا استفاده ی مشترک از ماشین روش هایی برای رفت و آمد هستند.

در اکثر محله ها می توانید به راحتی پیاده روی کنید و سیستم حمل ونقل با SeaBus و SkyTrain رفت و آمد را آسان می کنند. گواهینامه دارید؟ برای سرویس car-share ثبت نام کنید. اما برای لذت بردن از فرهنگ شهر دوچرخه بخرید (تمام دوستان شما دوچرخه دارند) یا برای اجاره ی ان ثبت نام کنید.

3.    بارش باران سرعت زندگی ونکوری ها را کم نمی کند.

میانگین بارش سالیانه 44 اینچ است (کمتر از میامی یا نیواورلان)، این شهر را شهری شرجی ولی عالی برای زندگی کرده است. تابستان های این شهر عالی هستند. اما در ماهای اکتبر تا آپریل حتما خود چتر و چکمه داشته باشید.

4.    داشتن چتر، یک رسم است.

استفاده از چتر روش خاص خود را دارد، زمانی که با یک فرد دیگر که چتر دارد،برخورد می کنید و یا از یک پیاده رو شلوغ عبور میکنید،باتوجه به قدتان باید چتر خود را بالا یا پایین بگیرید و زمانی که وارد یک ساختمان می شوید، چتر خود را در محل مشخص شده بگذارید.

5.    برای هر نوع سبک زندگی می توانید محله ایی مطابق سلیقه تان انتخاب کنید.

می خواهید در مرکز همه جیز باشید؟ در منطقه ی west end ساکن شوید با ساکنینی که فوق العاده، یا Yaletown که در فشن پیش رو است. خانواده های جوان و افرادی که به زندگی سالم اهمیت ویژه می دهند بیشتر در مناطق Kitsilano و Olympic Village ساکن هستند.

6.    قبل از رفتن به بخش Downtown East side  با این بخش آشنا شوید.

' Canada’s poorest postal code' منطقه ای است که برای اعتیاد به مواد مخدر، بیماریهای روانی و فقز شناخته می شود. اگر از برخورد با این اتفاقات احساس خطر می کنید تا زمانی که با محله آشنا شوید از یک دوست بخواهید که شما را همراهی کند، این نکته را در ذهن داشته باشید که DTES منطقه ایی تاریخی با جامعه ایی نزدیک به هم است.


7.    شهرت ونکور به دوستانه نبودن است. (اما میتوان گفت جامعه ایی مودب، مانند بقیه کانادا)

در تحقیقات اخیر نشان داده شده است که یک چهارم ساکنین ونکور احساس ایزوله بودن دارند. با عضویت در یک کلاب، یا تیم ورزشی، شرکت در یک کلاس یا فعالیتی در جامعه با افراد جدید آشنا شوید.

8.    زندگی سالم در این شهر سبک زندگی است.

ونکوری ها غذای خوب می خورند، برای تفریح ورزش می کنند و با یوگا به بدنشان توجه می کنند.در پیاده روی یا دوچرخه سواری درseawall، کوهنوردی در North shore یا شرکت در کلاس یوگا به این سبک زندگی عادت کنید و با خوردن یک وعده در رستورانی گیاهی انرژی خود را بازیابی کنید.

9.    برای خوردن سوشی آماده باشید

با ورود مهاجرین به شهر و موقعیت شهر نسبت به اقیانوس، در این شهر می توانید بهترین غذاهای آسیایی را امتحان کنید.

10.    فعالیت های خارج از خانه یکی از امتیازات شهر است.

حتی اگر کوه نوردی و پیاده روی در مسیرها فعالیت های مورد علاقه شما نیستند،seawall و ساحل و پارک ها مکان هایی هستند که برای دیدن یک دست می توانید در آنجا قرار بگذارید. از سبک زندگی در West Coast لذت ببرید و خیلی زود درکنار ونکوری ها در ساحل دریا مشغول انجام یوگا خواهید شد.

11.    چند نکته برای وفق شدن با شهر

کوه میبینید؟ به سمت شمال قرار دارید و به یاد داشته باشید West End در همسایگی مرکز شهر قرار دارد. بخش غربی از Kitsilano تا UBC کشیده شده است . ونکور غربی (West Vancouver) شهری در North shore و New West  یا New Westminster شهری در 30 دقیقه ایی شرق است. Vancouver Island قطعا ونکور نیست!!!!! و با کشتی دو ساعت از ونکور فاصله دارد و  ویکتوریا مرکز بریتیش کلمبیا در این شهر است.

12.    دیدن گروه فیلمبرداری در شهر اتفاقی عادی است.

یکی از بزرگترین سایت های تولید فیلم در امریکای شمالی این شهر است، از این رو به این شهر لقب 'Hollywood North' را داده اند.دیدن اطلاعیه هایی مبنی بر ضبط فیبلم در خیابانی مشخص با بسته شدن مسیری برای ضبط فیلم اصلا غیرعادی نیست.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.
بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.

دانشجویان بین المللی زیادی کانادا را برای تحصیل از میان کشورهایی از جمله آمریکا، استرالیا، انگلستان و فرانسه انتخاب می کنند، زیرا شرایطی که کانادا برای تحصیلات در نظر گرفته است در خیلی از کشورها دیده نمی شود. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP

اجازه ی کار بعد از تحصیل اولین قدم در سیستم مهاجرت به کانادا است. این اجازه موقعیتی را فراهم می کند که دانشجویان بین المللی بعد از فارغ التحصیلی تا سه سال اجازه ی کار داشته باشند. که این اجازه ی کار ،فارغ التحصیلان را به ساکنین دائم تبدیل می کند. ...

بیشتر بخوانید
کار در هنگام تحصیل در کانادا
کار در هنگام تحصیل در کانادا

دانشجویان بین المللی در کاناد می توانند تا 20 ساعت در هفته کار کنند و اجازه ی کار تمام وقت را در زمان تعطیلات و استراحت میان ترم هایشان دارند. کار در هنگام تحصیل به شما کمک می کند که هزینه های زندگی خود را پرداخت نمایید و بتوانید با افراد جدید آشنا شوید و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: