مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تعریف عبارت های استفاده شده در فرم درخواست ویزا استارت آپ

تعریف عبارت های استفاده شده در فرم درخواست ویزا استارت آپ

تعریف عبارت های استفاده شده در فرم درخواست ویزا استارت آپ 

کسب و کار استارت آپی

کسب و کار استارت آپی کسب و کاری تازه راه اندازی شده ای است که قرار است در کانادا راه اندازی شود و صلاحیت کافی را هم دارد. داشتن صلاحیت به این معنی است که این کسب و کار تعهد یکی از سازمان های زیر را کسب کرده است:

  • یک سازمان سرمایه گذاری آنجل (Designated angel investor group) که تعهد می دهد حداقل مبلغ ۷۵،۰۰۰ دلار کانادا در این کسب و کار سرمایه گذاری کند. یا چند سازمان سرمایه گذاری آنجل  (Designated angel investor group) که توافق می کنند مجموعا مبلغ ۷۵،۰۰۰ دلار کانادا در این کسب و کار پسرمایه گذاری کنند. 
  • یک سازمان درآمد زایی ( Designated venture capital) که حداقل مبلغ ۲۰۰،۰۰۰ دلار کانادا در این کسب و کار سرمایه گذاری می کند یا چند سازمان درآمد زایی ( Designated venture capital) که مجموعا حداقل مبلغ ۲۰۰،۰۰۰ دلار در این کسب و کار سرمایه گذاری می کنند.
  •  یک سازمان انکوباتور تجاری (Designated business incubator) که این کسب و کار را تحت یکی از دسته هاش می پذیرد. این سازمان لازم نیست مبلغی روی این کسب و کار سرمایه گذاری کند. 

به علاوه، یک کسب و کار صلاحیت دار باید الزامات زیر را هم داشته باشد:

  •     باید در کشور کانادا به ثبت برسد. 
  •     هر متقاضی ویزا استارت آپ، حداقل ۱۰٪ از سهام این شرکت را دارد و چون ۵ متقاضی می توانند با این ویزا به کانادا سفر کنند، کل متقاضیان باید بیشتر از ۵۰٪ سهام شرکت را داشته باشند. 
  •     جمیع متقاضیان و سازمان سرمایه گذاری که در کسب و کار آنها سرمایه گذای می کند، باید بیشتر از ۵۰٪ سهام شرکت را داشته باشند. 
  •     علاوه بر اینکه این کسب و کار در کانادا به ثبت می رسد، باید قصد داشته باشد به فعالیت خود ادامه دهد و گسترش یابد. 

 تعهد

تعهد توافقی است که بین متقاضی و سازمان سرمایه گذاری کانادایی انجام می شود که طی آن کسب و کار صلاحیت دار متقاضی در کشور کانادا ثبت می شود و شروع به فعالیت می کند. دقت کنید که لیست سازمان های سرمایه گذاری در اینترنت موجود است و به جز این شرکت های سرمایه گذاری هیچ شرکت یا سازمان دیگری پذیرفته نمی شود. سازمان سرمایه گذاری تعهد خود برای سرمایه گذاری را از طریق یک نامه به اسم نامه حمایتی (letter of support) ارائه می کند. 

نامه حمایتی (letter of support)

نامه ای است که سازمان سرمایه گذاری کانادایی به متقاضی ویزا استارت آپ یا متقاضیان ویزا استارت آپ می دهد. متقاضیان حتما باید این نامه را داخل پرونده درخواست ویزا خود قرار دهند چون یکی از مدارک خیلی ضروری است. 


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.
بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.

دانشجویان بین المللی زیادی کانادا را برای تحصیل از میان کشورهایی از جمله آمریکا، استرالیا، انگلستان و فرانسه انتخاب می کنند، زیرا شرایطی که کانادا برای تحصیلات در نظر گرفته است در خیلی از کشورها دیده نمی شود. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP

اجازه ی کار بعد از تحصیل اولین قدم در سیستم مهاجرت به کانادا است. این اجازه موقعیتی را فراهم می کند که دانشجویان بین المللی بعد از فارغ التحصیلی تا سه سال اجازه ی کار داشته باشند. که این اجازه ی کار ،فارغ التحصیلان را به ساکنین دائم تبدیل می کند. ...

بیشتر بخوانید
کار در هنگام تحصیل در کانادا
کار در هنگام تحصیل در کانادا

دانشجویان بین المللی در کاناد می توانند تا 20 ساعت در هفته کار کنند و اجازه ی کار تمام وقت را در زمان تعطیلات و استراحت میان ترم هایشان دارند. کار در هنگام تحصیل به شما کمک می کند که هزینه های زندگی خود را پرداخت نمایید و بتوانید با افراد جدید آشنا شوید و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: