مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
شهرهای ارزان کانادا برای زندگی2020-بخش اول

شهرهای ارزان کانادا برای زندگی2020-بخش اول

سیستم بهداشت و درمان عمومی در سطح و کلاس جهانی، کیفیت بالای زندگی و یک فضای سیاسی پیشرو. این‌ها فقط چند دلیلی هستند که نشان می‌دهد چرا خیلی‌ها دوست دارند کانادا را به خانه‌ی خود تبدیل نمایند. در حالیکه تحسین‌ها و ستایش‌های زیادی راجع‌به این کشور بزرگ آمریکای شمالی می‌توان بیان کرد، اما نباید نادیده گرفت که کانادا، یکی از گران‌ترین کشورهای جهان برحسب هزینه‌های زندگی است.

کسانی که درآمد بالایی در کانادا ندارند، نباید از زندگی در این کشور، نااُمید شوند. شهرهای بسیاری در کانادا وجود دارد که می‌توانید به‌خوبی و بدون قرض بالا آوردن، در آن‌ها زندگی کنید، فرصت بیشتری برای صرفه‌جویی در پول خود داشته باشید و در عین حال، از زیبایی‌های همجواری در کنار طبیعت و زندگی شلوغ بهره ببرید. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، این مقاله را حتماً بخوانید. در این مقاله، به 7 مکان مناسب برای زندگی در کانادا خواهیم پرداخت که برای زندگی، ارزان هستند و روح را غنی می‌سازند.

 شربروک (Sherbrooke)، استان کبک (Quebec)

  • میانگین اجاره‌ی ماهانه‌ی یک خانه‌ی تک‌اتاقه در مرکز شهر- 475 دلار
  • میانگین اجاره‌ی ماهانه‌ی یک خانه‌ی تک‌اتاقه خارج از مرکز شهر- 405 دلار

شربروک، ششمین شهر بزرگ استان کبک است و به کانون فرهنگی، اقتصادی و سازمانی منطقه‌ی استری (Estrie) در کبک شهره می‌باشد. این شهر شکوفا و پُررونق، دارای بزرگ‌ترین اجتماع دانشجویی در بین تمام شهرهای استان کبک است و بیش از 40000 دانشجو در یکی از 8 موسسه‌ی آموزشی این شهر، مشغول به تحصیل هستند.

یکی دیگر از جذابیت‌های اُمیدوارکننده‌ی این شهر، زندگی اجتماعی آن است. شربروک در احاطه‌ی طبیعت سرزنده و پُر جنب و جوشی قرار دارد و دارای کوه‌ها، رودخانه‌ها و دریاچه‌ها و تپه‌های اسکی است که گردشگران زیادی را به‌سمت خود می‌کشاند. شربروک در محل تلاقی رودخانه‌های سنت فرانسیس (St. Francis) و مگوگ (Magog) قرار دارد و خطوط راه‌آهن ملی، این شهر را به قطب حمل و نقل عمومی مهمی تبدیل ساخته است که از آنجا، کالاها دائماً به داخل یا خارج از کشور حمل می‌شوند و این موضوع، این شهر را به مکان مناسبی برای راه‌اندازی یک کسب و کار تبدیل ساخته است. اگرچه شربوک، رشد اقتصادی خود را بیشتر از بخش‌های تولیدی بدست آورده است، اما صنعت خدمات، آرام‌آرام در حال پا گرفتن است.

چه مجرد باشید و چه متاهل، چه دانشجو باشید و چه کارآفرین، این منطقه، مکان مناسبی برای یافتن مسکن ارزان‌قیمت است. به غیر از قیمت‌های ارزان اجاره‌خانه، تهیه‌ی نیازهای عمومی، هزینه‌ای کمتری در مقایسه با دیگر شهرهای کانادا دارد. شربروک همچنین مناسب کانادایی‌های عشق سفری است که دوست دارند برای تعطیلات، از مرزها عبور کرده و وارد خاک ایالات متحده‌ی آمریکا شوند، چون این شهر نزدیک شهرهای نیوهمشایر، ورمونت و نیویورک در آمریکاست.با قوانین رانندگی در کبک آشنا شوید.


 مونکتون (Moncton)، استان نیوبرانزویک (New Brunswick)

  • میانگین اجاره‌ی ماهانه‌ی یک خانه‌ی تک‌اتاقه در مرکز شهر- 734.29 دلار
  • میانگین اجاره‌ی ماهانه‌ی یک خانه‌ی تک‌اتاقه خارج از مرکز شهر- 642.08 دلار

مونکتون در مرکز منطقه‌ی Maritime واقع شده و از طریق قطار یا هواپیما می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد که برای رشد و توسعه‌ی این شهر، حیاتی و مهم بوده است. مونکتون، جمعیتی بیش از 140000 نفر دارد و تنها شهری است که به طور رسمی، دو زبانه اعلام شده و زبان‌های فرانسه و انگلیسی به‌عنوان زبان‌های اصلی این شهر به‌رسمیت شناخته می‌شود. مونکتون برای دوستداران طبیعت، مکان مناسبی است، چون بین پارک‌های ملی و سواحل دریا واقع شده و دارای املاک و مستغلات ارزان‌قیمت و یک جامعه‌ی گرم و صمیمی است.

بیش از 1.4 میلیون نفر، در شهرهایی با فاصله‌ی 3 ساعت از مرکز شهر مکتون زندگی و غالباً برای فعالیت‌های تفریحی از این شهر بازدید می‌کنند. مونکتون برای تنوع و در حال پیشرفت بودن خود، شهره است. از آنجایی‌که 47٪ نیروی کار موجود در این شهر، به هر دو زبان فرانسه و انگلیسی تسلط دارند، بسیاری از کارفرمایان تمایل به استخدام نیروی کار دو زبانه دارند. این مهارت، باعث شده که مونکتون، به یکی از بهترین شهر‌های کانادا برای راه‌اندازی کسب و کار تبدیل شود. به همین‌ دلیل، جای تعجب ندارد که این شهر آکنده از شرکت‌هایی در بخش‌های مالی، بازی، انیمیشن و کالاهای خام است.

توجه داشته باشید که اگر وسیله‌ی نقلیه ندارید یا خانواده‌ای هستید که یک اتومبیل مشترک دارید، زندگی در مرکز شهر به شما کمک می‌کند تا از سیستم حمل و نقل آن استفاده کنید. اگر از ازدحام ترافیک در شهرهای بزرگ متنفر هستید، عاشق مونکتون خواهید شد، چون می‌توانید به‌راحتی در عرض 15 تا 30 دقیقه، به مکان مورد نظر خود برسید و در رفت و آمد خود، زمان صرفه‌جویی کنید.با قوانین رانندگی در کانادا آشنا شوید.

 Thunder Bay، استان آنتاریو

  • میانگین اجاره‌ی ماهانه‌ی یک خانه‌ی تک‌اتاقه در مرکز شهر- 925 دلار
  • میانگین اجاره‌ی ماهانه‌ی یک خانه‌ی تک اتاقه خارج از مرکز شهر- 818.75 دلار

Thunder Bay غالباً Lakehead نیز نامیده می‌شود، چون در قسمت فوقانی Great Lakes و در احاطه‌ی صحرا و پارک‌های ملی واقع شده است. جمعیت این شهر، حدود 108.400 نفر است و میزبان دانشگاه Lakehead می‌باشد- یک سازمان برجسته‌ی دانشگاهی با شعبه‌هایی در Thunder Bay و Orillia در استان آنتاریو. Thunder Bay دارای بالاترین کیفیت هوا در استان آنتاریوست و همچنین متعهد به تهیه‌ی آب آشامیدنی مناسب از Lake Superior می‌باشد. صنایع مهمی که در Thunder Bay فعالیت می‌کنند، شامل حمل و نقل، آموزش، معدن، تولید و جنگل‌داری است. بسیاری از کارفرمایان Thunder Bay در بخش دولتی، حضور دارند و بزرگ‌ترین کارفرمای بخش خصوصی آن، شرکت Resolute Forest products است که تولیدکننده‌ی مشهور خمیر چوب، دستمال کاغذی و محصولات چوبی است.

در مقایسه با دیگر شهرهای بزرگ کانادا، Thunder Bay دارای هزینه‌ی زندگی بسیار پایین‌تری، مخصوصاً در اجاره یا خرید خانه است. ارزان‌ بودن، یکی از قوی‌ترین جاذبه‌ها برای کانادایی‌هایی است که به این شهر نقل مکان می‌کنند. نگرش فعال، پویا و رو به آینده در جامعه‌ی این شهر، همان چیزی است که باعث می‌شود مهاجران جدید، در این شهر باقی بمانند و Thunder Bay را خانه‌ی خود بدانند.

یکی دیگر از امتیازات زندگی در این شهر، این است که پرواز به‌سمت تورنتو از Thunder Bay ارزان است و شهر مینه‌سوتا در آمریکا، برای تعطیلات آخر هفته، در دسترس شماست.

برای خواندن ادامه ی مقاله اینجا را کلیک کنید.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.
بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.

دانشجویان بین المللی زیادی کانادا را برای تحصیل از میان کشورهایی از جمله آمریکا، استرالیا، انگلستان و فرانسه انتخاب می کنند، زیرا شرایطی که کانادا برای تحصیلات در نظر گرفته است در خیلی از کشورها دیده نمی شود. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP

اجازه ی کار بعد از تحصیل اولین قدم در سیستم مهاجرت به کانادا است. این اجازه موقعیتی را فراهم می کند که دانشجویان بین المللی بعد از فارغ التحصیلی تا سه سال اجازه ی کار داشته باشند. که این اجازه ی کار ،فارغ التحصیلان را به ساکنین دائم تبدیل می کند. ...

بیشتر بخوانید
کار در هنگام تحصیل در کانادا
کار در هنگام تحصیل در کانادا

دانشجویان بین المللی در کاناد می توانند تا 20 ساعت در هفته کار کنند و اجازه ی کار تمام وقت را در زمان تعطیلات و استراحت میان ترم هایشان دارند. کار در هنگام تحصیل به شما کمک می کند که هزینه های زندگی خود را پرداخت نمایید و بتوانید با افراد جدید آشنا شوید و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: