مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
شهرهای ارزان کانادا برای زندگی2020-بخش دوم

شهرهای ارزان کانادا برای زندگی2020-بخش دوم

در ادامه معرفی شهرهای ارزان قیمت کانادا برای زندگی در سال 2020 با این شهرها آشنا می شویم.

سنت کاترینز (St Catharines)، استان آنتاریو

  • میانگین اجاره‌ی ماهانه‌ی یک خانه‌ی تک‌اتاقه در مرکز شهر- 998.18 دلار
  • میانگین اجاره‌ی ماهانه‌ی یک خانه‌ی تک‌اتاقه خارج از مرکز شهر- 905.56 دلار

سنت کاترینز، به‌درستی باغ شهر خوانده می‌شود، چون در احاطه‌ی فضاهای سرسبز، باغ‌ها، پارک‌ها و مسیرهای پیاده‌روی واقع شده است. این شهر کوچک غالباً تحت تاثیر آبشار معروف نیاگارا قرار دارد که توجه همه‌ی گردشگران را به خود جلب می‌کند. خوشبختانه، به این دلیل، باغ‌های بکر و پارک‌های اطراف این آبشار، دور از جمعیت و زیبا باقی مانده است.

هزینه‌ی زندگی در سنت کاترینز، 0.5٪ کمتر از متوسط هزینه‌ی زندگی در کاناداست. این شهر بدلیل داشتن صنایع تولیدی و خدماتی بسیار شناخته شده و دومین شهر بزرگ در منطقه‌ی نیاگارا و ششمین شهر بزرگ در استان آنتاریوست. افرادی که به‌دنبال تحصیلات عالی هستند، باید توجه داشته باشند که دانشگاه بروک و کالج نیاگارا در نزدیکی سنت کاترینز، واقع شده‌اند و هر دو از امکانات آموزشی خوبی در کانادا برخوردار هستند. سنت کاترینز همچنین منطقه‌ی محبوبی برای بازنشستگان و سالخورده‌هایی است كه می‌خواهند تغییر جا بدهند و در منطقه‌ای با سبک زندگی آرام و ارزان زندگی و در فعالیت‌های اجتماعی بسیاری شرکت کنند.

 کیچنر (Kitchener)، استان آنتاریو

  • میانگین اجاره‌ی ماهانه‌ی یک خانه‌ی تک‌اتاقه در مرکز شهر- 1168.33 دلار
  • میانگین اجاره‌ی ماهانه‌ی یک خانه‌ی تک‌اتاقه خارج از مرکز شهر- 957.14 دلار

کیچنر بدلیل تجارت پُررونق و جامعه‌ی مدرنی معروف است که هر ساله در حال گسترش است. این شهر، نرخ بیکاری بسیار پایینی دارد و دارای بیش از 374000 شغل است که بیش از 60٪ آن‌ها، شغل‌های تمام‌وقت هستند. مرکز شهر کیچنر، میزبان خانه‌های قدیمی است که به پیش از جنگ جهانی دوم بازمی‌گردد.

یکی از محله‌های ارزان در کیچنر، منطقه‌ی ویکتوریا هیلز (Victoria Hills) است. صنایعی که بیشترین شغل را به کیچنر آورده‌اند، عبارتند از: صنایع تولیدی و فن‌آوری، اما زندگی در کیچنر، به شما کمک می‌کند که بدلیل نزدیکی به واترلو، وارد بازار کار این شهر نیز شوید.

 ابوتسفورد (Abbotsford)، بریتیش کلمبیا

  • میانگین اجاره‌ی ماهانه‌ی یک خانه‌ی تک‌اتاقه در مرکز شهر- 1050 دلار
  • میانگین اجاره‌ی ماهانه‌ی یک خانه‌ی تک‌اتاقه خارج از مرکز شهر- 962.50 دلار

شهر ابوتسفورد که در استان بریتیش کلمبیا واقع شده، میزبان حدود 141397 نفر است. این شهر دارای سومین تمرکز بالای جمعیتی برحسب اقلیت‌هاست.

ابوتسفورد نزدیک به مرز ایالات متحده و فرودگاه بین‌المللی ابوتسفورد قرار داشته و کمتر از یک ساعت با شهرهای بزرگی مانند ونکوور، ریچموند و برنابی فاصله دارد. دانشجویان و خانواده‌های دارای فرزند زیادی به این منطقه مهاجرت کرده‌اند، چون سیستم آموزش قوی دارد که شامل 46 مدرسه‌ی دولتی، 4 مدرسه‌ی خصوصی و 8 موسسه‌ی تحصیلات عالی است. یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های کانادا، دانشگاه Fraser Valley در این شهر واقع شده است.

ابوتسفورد از جامعه‌ی متحدی با جمعیت متنوعی تشکیل شده و بنابراین، حضور اجتماعی پُر جنب و جوش و فعال، متنوع و به‌شدت خانواده دوستی دارد که بدون توجه به سن و قومیت، آن را به یک شهر مناسب برای سکونت و زندگی تبدیل ساخته است. تقریباً 70٪ از اراضی این شهر، بخشی از مناطق حفاظت‌شده‌ی کشاورزی (Agricultural Land Reserve) و دارای بیش از 1300 مزرعه است. بیش از 22000 هکتار از اراضی در حال توسعه در ابوتسفورد، بیش از 7000 نفر را مشغول به کار کرده است. حدود 1.5 درصد این مزارع، محصولات خود را مستقیماً به مصرف‌کنندگان می‌فروشند. بنابراین ساکنان ابوتسفورد، دسترسی آسانی به محصولات محلی، تازه و ارزان دارند. این شهر به سواحل اقیانوس آرام و Cascade Mountains بسیار نزدیک است. بنابراین، کوهنوردان و ماجراجویان دوست‌دار فضای باز، فعالیت‌های پمپاژکننده‌ی آدرنالین زیادی را در این شهر ارزان‌قیمت، پیدا خواهند کرد.


 لندن، استان آنتاریو

  • میانگین اجاره‌ی ماهانه‌ی یک خانه‌ی تک‌اتاقه در مرکز شهر- 1060.87 دلار
  • میانگین اجاره‌ی ماهانه‌ی یک خانه‌ی تک‌اتاقه خارج از مرکز شهر- 908.33 دلار

لندن، ششمین شهر بزرگ استان آنتاریوست و بیش از 366000 نفر جمعیت دارد. این شهر، قطب اصلی جشنواره‌های موسیقی و نمایشگاه‌های هنری است و به داشتن سیستم بهداشت و درمان و آموزشی قوی معروف است. از آنجایی‌که اکثریت جامعه‌ی این شهر را دانشجویان و متخصصان پزشکی تشکیل می‌دهند که همیشه در حال نقل مکان و جابه‌جایی هستند، بازار مسکن برای اجاره‌نامه‌های کوتاه‌مدت بسیار فعال است. از این رو، لندن برای افرادی که سرشان شلوغ است و می‌خواهند قبل از توافق برای نوشتن یک اجاره‌نامه‌ی طولانی یا خرید خانه، با این شهر جدید آشنا شوند، مناسب است.

برای کسانی که به‌همراه خانواده به لندن می‌آیند، مکان‌هایی همچون Fairmont و White Oak، مکان‌های ایده‌آلی به‌حساب می‌آید. این شهر نزدیک به مرز ایالات متحده‌ی آمریکا و کاناداست که باعث می‌شود برای کانادایی‌هایی که اغلب به خارج از کشور سفر می‌کنند، گزینه‌ی مناسبی محسوب شود. لندن در مقایسه با شمال کانادا، از آب و هوای معتدل‌تر و خوشبختانه از هر چهار فصل برخوردار است. دلیل اصلی رفتن مردم به لندن، ارزان بودن آن، داشتن حس و حال یک شهر کوچک و امکانات شهری بزرگ است. این شهر دارای پارک‌های آرام اما یک مرکز شهر شلوغ است و این موضوع، باعث می‌شود لندن برای همه نوع تیپ شخصیتی مناسب باشد. صحنه‌ی اقتصادی و موقعیت مرکزی آن، صاحبان کسب و کارهای كوچک و استارت‌آپ‌ها را به خود جلب کرده تا برای شروع كار خود، به این شهر بیایند. بیشتر اشتغال در لندن، مربوط به بخش‌های آموزشی، درمانی و مالی است.

پیدا کردن یک مکان شگفت‌انگیز برای زندگی یا سکونت در کانادا، نیازی به هزینه‌های گزاف ندارد. همانطور که دیدید، کلی گزینه‌های ارزان‌قیمت در کانادا وجود دارد که ممکن است باعث شود شما این کشور را خانه‌ی همیشگی خود بدانید یا گامی برای چند سال بعدتان باشد تا بتوانید پس‌انداز کافی برای زندگی در جایی بزرگ‌تر را پیدا کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.
بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.

دانشجویان بین المللی زیادی کانادا را برای تحصیل از میان کشورهایی از جمله آمریکا، استرالیا، انگلستان و فرانسه انتخاب می کنند، زیرا شرایطی که کانادا برای تحصیلات در نظر گرفته است در خیلی از کشورها دیده نمی شود. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP

اجازه ی کار بعد از تحصیل اولین قدم در سیستم مهاجرت به کانادا است. این اجازه موقعیتی را فراهم می کند که دانشجویان بین المللی بعد از فارغ التحصیلی تا سه سال اجازه ی کار داشته باشند. که این اجازه ی کار ،فارغ التحصیلان را به ساکنین دائم تبدیل می کند. ...

بیشتر بخوانید
کار در هنگام تحصیل در کانادا
کار در هنگام تحصیل در کانادا

دانشجویان بین المللی در کاناد می توانند تا 20 ساعت در هفته کار کنند و اجازه ی کار تمام وقت را در زمان تعطیلات و استراحت میان ترم هایشان دارند. کار در هنگام تحصیل به شما کمک می کند که هزینه های زندگی خود را پرداخت نمایید و بتوانید با افراد جدید آشنا شوید و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: