مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه های بدون اپیلیکیشن فی در کانادا

دانشگاه های بدون اپیلیکیشن فی در کانادا

کانادا یکی از بهترین کشورهای جهان بر حسب استانداردهای زندگی است. این کشور دارای یکی از کمترین میزان آمار خشونت، آب و هوای خنک، چشم‌ اندازها و مناظر زیبا، فعالیت‌های بی‌شمار برای لذت بردن در اوقات فراغت، اقتصادی قوی و شهرهای مدرن است. در نتیجه، نیازی به پرسیدن این سوال نیست که چرا افراد دوست دارند در کانادا تحصیل کنند. علاوه بر این، آموزش با کیفیت بالا برای دانشجویان داخلی و خارجی در این کشور وجود دارد.

ما می‌دانیم که گرفتن یک مدرک دانشگاهی برای شما می‌تواند گران تمام شود. علاوه بر هزینه‌های تحصیل، هزینه‌های گوناگون دیگری را نیز باید در نظر بگیرید، هزینه‌هایی همچون کتاب و اقامت. اگر چندین گزینه‌ی تحصیل پیش روی خود دارید، هزینه‌ی درخواست، بخش قابل‌ توجهی از بودجه‌ی شما را نشانه می‌گیرد. اگر علاقه‌مند به پس‌انداز پول هستید، فهرست زیر را مشاهده کنید که دانشگاه‌هایی را در کانادا به شما معرفی می‌کند که هیچ هزینه‌ای بابت ارائه‌ی درخواست پذیرش از شما نمی‌گیرند.

دانشگاه‌های کانادا بدون هزینه‌ی درخواست پذیرش

دانشگاه آلبرتا (University of Alberta)

دانشجویان خارجی متقاضی تحصیلات تکمیلی در صورتی‌ که از یکی از کشورهای کمتر توسعه‌ یافته‌ی سازمان ملل متحد آمده باشند. دانشگاه آلبرتا که در ادمونتون واقع شده، یک دانشگاه دولتی است که در سال 1908 تاسیس شد. این دانشگاه دارای پنج پردیس است که تقریباً میزبان 40000 دانشجوست و حدود 8000 نفر از آن‌ها، دانشجوی خارجی هستند. دانشگاه آلبرتا دارای 18 دانشکده و دوازده مرکز و موسسه در پنج پردیس خود است. این دانشگاه حدود 500 دوره‌ی تحصیلات تکمیلی، 300 حوزه‌ی تحقیقاتی و 250 تخصص را برگزار می‌کند. دانشگاه آلبرتا بواسطه‌ی عملکرد برجسته‌ی خود در تحقیقات مشهور است که در رشته‌هایی همچون نانوتکنولوژی، زیست‌ شناسی، یادگیری ماشین، کشاورزی و هوش مصنوعی انجام می‌شود. این دانشگاه همچنین میزبان موسسات مهم ملی همچون Canadian Circumpolar Institute است. همانطور که پیشتر ذکر شد، دانشگاه آلبرتا هیچ هزینه‌ی درخواستی از دانشجویان خارجی که از کشورهای کمتر ‌توسعه‌ یافته آمده‌اند، نمی‌گیرد.

دانشگاه رویال رودز (Royal Roads University)

هم دانشجویان داخلی و هم دانشجویان خارجی که متقاضی ورود به دوره‌های کارشناسی یا کارشناسی ارشد هستند. دانشگاه رویال رودز، یک موسسه‌ی دولتی است که در سال 1995 تاسیس شد و در کُلوود استان بریتیش کلمبیا واقع شده است. این دانشگاه، هفت دوره‌‌ی کارشناسی و سه دوره‌ی کارشناسی ارشد را در رشته‌های مدیریت، گردشگری، مهمان‌نوازی، حقوق، تجارت، علوم زیست محیطی و ارتباطات برگزار می‌کند. شما می‌توانید به‌ صورت حضوری، آنلاین یا ترکیبی از هر دو در این رشته‌ها تحصیل کنید. خوشبختانه، دانشگاه رویال رودز هیچ هزینه‌ای برای درخواست پذیرش از دانشجویان نمی‌گیرد. برای دانشجویان خارجی که شرایط ورود پذیرش مستقیم در دوره‌‌های تحصیلات تکمیلی را ندارند، مرکز مطالعات بین‌المللی وجود دارد. این مرکز، برنامه‌ی آمادگی را برای همه‌ی مقاطع تحصیلات تکمیلی برگزار می‌کند و تمرکز آن، عمدتاً بر آموزش زبان انگلیسی برای افرادی است که نیاز به تقویت مهارت‌های زبانی خود دارند.

کالج دانشگاهی بوث (Booth University College)

فقط متقاضیان کانادا و آمریکا

کالج دانشگاهی بوث، یک کالج دانشگاهی در علوم مقدماتی است که در سال 1982 تاسیس شد و وابسته به Salvation Army است. این کالج در وینیپگ واقع شده و در طبقات بالای ساختمان پردیس اصلی خود، دارای خوابگاه دانشجویی است، جاییکه فعالیت‌های گوناگون رایگانی همچون کنسرت، شب فیلم و رویدادهای آشناسازی خاصی برگزار می‌شود. کالج دانشگاهی بوث، یک موسسه‌ی کوچک با تقریباً 300 دانشجوست و به چهار مدرسه‌ی تجارت، مددکاری اجتماعی، علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و تحصیلات پیوسته تقسیم شده و امکانات آن شامل سالن بدن‌ سازی، کلیسای کوچک، کتابخانه و کافه تریاست.




دانشگاه بریتیش کلمبیا (University of British Columbia)

دانشجویان خارجی از 50 کشور کمتر توسعه‌ یافته‌ی جهان که سازمان ملل اعلام کرده باشد؛ دانشجویان خارجی و داخلی متقاضی دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دپارتمان شیمی؛ و ساکنان استان بریتیش کلمبیا که شهروند کانادا محسوب می‌شوند یا ساکنان دائمی که در زمان درخواست، 65 سال سن یا بیشتر دارند. دانشگاه بریتیش کلمبیا، یک دانشگاه دولتی واقع در ونکوور است که در سال 1908 تاسیس شد. این موسسه‌ی آموزشی مخصوص تحصیلات تکمیلی و فوق دکتراست. دوازده دانشکده در این دانشگاه وجود دارد که دوره‌‌هایی را در رشته‌های دندانپزشکی، جنگلداری، معماری، علوم، هنر، تجارت و ... برگزار می‌کنند. این دانشگاه در رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های جهان QS 2021 در رتبه‌ی 45 جهان و 3 کانادا، در رتبه‌ بندی برترین دانشگاه‌های جهان Times Higher Education 2020 در رتبه‌ی 34 جهان و 2 کانادا و در رتبه‌ بندی 2020 U.S. News & World Report Best Global University، در رتبه‌ی 30 جهان و 2 کانادا قرار دارد. این دانشگاه دارای دو پردیس با چندین خوابگاه دانشجویی، کتابخانه، باغ گیاه‌شناسی، گالری‌های هنری و ده‌ها موسسه و مرکز تحقیقاتی و دارای تعهد به محیط‌ زیست است.

دانشگاه کوئست (Quest University)

دانشجویان داخلی و خارجی متقاضی تحصیل در رشته‌ی کارشناسی علوم و هنر

دانشگاه کوئست، یک دانشگاه خصوصی است که در شهر Squamish استان بریتیش کلمبیا واقع شده است. این موسسه‌‌ی آموزشی نسبتاً جدید است، چون در سال 2007 تاسیس شد. به چندین دلیل، دانشگاه کوئست غیرمتعارف محسوب می‌شود: جمعیت دانشجویی کمی دارد: 600 دانشجو، کلاس‌ها حداکثر برای 20 نفر برگزار می‌شود و دارای سبک سمینار است و فقط یک رشته‌ی تحصیلی در آن وجود دارد: کارشناسی علوم و هنر. دو سال نخست این دوره، شامل واحدهایی همچون علوم اجتماعی، علوم زیستی، ریاضیات، علوم فیزیکی، هنر و علوم انسانی است. دو سال آخر، یک دوره‌‌ی شخصی است که توسط هر دانشجو و با کمک مشاور طراحی می‌شود. در پایان تحصیل، دانشجویان باید یک پروژه‌ی Keystone ایجاد کنند.

دانشگاه تیندل (Tyndale University)

فقط متقاضیان کانادا و آمریکا

دانشگاه تیندل بیش از یک قرن پیش تاسیس شده و یک دانشگاه خصوصی و مسیحی است. این یک موسسه‌ی آموزشی کوچک دارای حدود 1300 دانشجوست و پردیس آن در شهر تورنتو واقع شده است. اگر اهل کانادا و آمریکا هستید، هیچ هزینه‌ای برای درخواست پذیرش از شما گرفته نمی‌شود. این دانشگاه، دوره‌های کارشناسی را در رشته‌های تاریخ، زبان انگلیسی، مدیریت، آموزش، مطالعات دینی و فلسفه برگزار می‌کند. در مورد تحصیلات تکمیلی، مدرسه‌ی مذهبی این دانشگاه دارای سه دوره‌ی کارشناسی ارشد و دکترای مسیحیت است. علاوه بر دوره‌‌های فوق، این دانشگاه دارای یک دوره‌‌ی دو مدرکی وابسته به کالج سنکا و گواهینامه‌های یک ساله نیز هست و امکانات آن شامل پنج مرکز مذهبی و حمایتی و خوابگاه دانشجویی است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: