مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
وسایل موردنیاز برای سفر به کانادا

وسایل موردنیاز برای سفر به کانادا

معمولاً وقتی از سفر به کانادا سخن به‌میان می‌آید، بیشتر افراد به محلی که قصد دارند سکونت کنند یا هزینه ی بلیت و ساعت پرواز فکر می‌کنند. همین امر سبب می‌شود از اهمیت وسایل موردنیاز برای سفر به کانادا غافل شوند؛ بنابراین در این مطلب، قصد داریم دربارۀ این موضوع مهم صحبت کنیم

در کشور کانادا از نظر تعداد مسافر، چهار فرودگاه شلوغ را می توان نام برد:

  • Toronto Pearson International Airport (YYZ)
  • Vancouver International Airport (YVR)
  • Montréal-Pierre Elliott Trudeau International Airport (YUL)
  • Calgary International Airport (YYC)

قبل از سفر به کانادا

ازجمله نکته‌هایی که قبل از سفر باید به آن توجه کنید، عبارت‌اند از: چک‌کردن تاریخ انقضای پاسپورت، خرید بیمۀ سفر، خالی‌کردن یخچال، درخواست از یکی از نزدیکان برای سر‌زدن به منزل در غیاب شما‌، قفل‌کردن در و بستن پنجره‌ها، بستن فلکۀ آب، فراهم‌کردن شرایط موردنیاز برای حیوانات خانگی‌، ازبرق‌کشیدن وسایل برقی، کپی گرفتن از مدارک رسمی مانند پاسپورت و گواهی‌نامه و شارژ‌کردن دوربین، موبایل، تبلت و... .


مدارک سفر به کانادا

مدارکی که برای سفر به کانادا باید همراه داشته باشید، ازاین‌قرارند‌: پاسپورت، eTA، گواهی بیمه، گواهینامۀ معتبر و گواهینامۀ بین‌المللی، کارت اعتباری، پول نقد (دلار کانادایی)، ووچر، بلیت هواپیما، شماره و آدرس دوستان و آشنایان، کتابچۀ سلامت، مشخصات تماس افرادی برای برقراری ارتباط در مواقع ضروری، راهنمای سفر یا کتابی برای خواندن و خودکار.

وسایل شخصی و بهداشتی

برای سفر به کانادا باید حواستان به وسایل بهداشتی هم باشد. برخی از این وسایل بدین‌شرح‌اند: صابون و شامپو، مسواک، خمیردندان، دئودورانت، پد بهداشتی، ریش‌تراش و خمیرریش، شانه و برس، ناخن‌گیر و سوهان ناخن، لوسیون مرطوب‌کنندۀ بدن، کش یا کلیپس مو، دستمال کاغذی، عینک یا لنز، مُسکّن (آسپرین یا هر قرص دیگری)، داروهای شخصی، بالم لب، ژل ضدعفونی‌کنندۀ دست، حشره‌کش، کرم ضدآفتاب، موچین و آیینۀ کوچک.

لباس مناسب برای سفر به کانادا

ازجمله لباس‌هایی که حین سفر باید همراه داشته باشید، می‌توان به لباس زیر، جوراب، لباس مناسب برای هوای گرم (تی‌شرت و شلوارک و لباس‌های نازک) و لباس مناسب برای هوای سرد (شلوارجین و سویی‌شرت و کاپشن)، کفش و صندل، ژاکت‌ گرم و پشمی، بارانی، کلاه آفتابی، شال، پیژامه و لباس خواب، مایو و حوله.

ملزومات دیگر برای سفر به کانادا

برخی دیگر از وسایل موردنیاز برای سفر به کانادا عبارت‌اند از: چمدان چرخدار، کوله‌پشتی، عینک آفتابی، بطری آب و اسنک‌ (تنقلات و خوراک مختصر)، آداپتور، دوربین و شارژر، سلفی استیک (دستۀ دوربین برای عکس سلفی)، کارت حافظۀ همراه (مموری کارد)، گوشی تلفن‌همراه و شارژر، کیسۀ زیپلاک (برای محافظت از وسایل برقی)، کیسۀ زباله، صندلی ماشین برای کودک، سشوار، بالش مسافرتی و کیسه برای جمع‌آوری پوشک کودکان، پوشک، تشک تعویض پوشک، دستمال مرطوب، کرم، اسباب بازی برای کودکان و... .


کمک‌های اولیه

هنگام سفر به کانادا یا هر کشور دیگری، بهتر است چند وسیله نیز برای کمک‌های اولیه همراه داشته باشید؛ ازجمله پماد برای تاول، باندهای چسبی، ضدعفونی‌کننده، دماسنج، داروهای مربوط به بیماری‌های حرکتی، داروهای ضداسهال و ژل آلوئه‌ورا برای رفع آفتاب سوختگی.

پس از آشنایی با وسایل موردنیاز برای سفر به کانادا، بهتر است بدانید که کدام‌یک را باید در کوله‌پشتی‌تان بگذارید. وسایلی مانند پاسپورت، eTA، کیف‌پول (شامل گواهینامۀ رانندگی، کارت اعتباری، پول کانادایی و...)، گواهی بیمۀ سفر، بلیت‌های هواپیما، راهنمای سفر و کتاب‌، خودکار، ووچر، تنقلات و بطری آب، خمیردندان و مسواک، دئودورانت، پد بهداشتی، دستمال کاغذی، داروهای شخصی، ژاکت، دوربین و گوشی تلفن‌همراه باید در کوله‌پشتی باشند تا بتوانید به‌راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: