مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
8 دلیل برای مهاجرت در سال 2023 به کانادا

8 دلیل برای مهاجرت در سال 2023 به کانادا

کانادا همواره در میان محبوب ترین مقاصد برای مهاجرت قرار گرفته است. بنابراین جای تعجب ندارد اگر دلایل زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود داشته باشد. کانادا با کیفیت بالای زندگی، چندفرهنگی بودن و طبیعت خیره کننده، خود را در بین کشورهای برتر جهان برای مهاجرت قرار داده است.

کانادا دارای تاریخچه ای طولانی از مهاجرت است که به چندین دهه قبل باز می گردد. در واقع هویت ملی کانادایی بر پایه 'چندفرهنگی بودن' بنا شده و با مهاجرت در هم تنیده شده است.

این نه تنها از نظر تاریخی، بلکه در چشم انداز آینده کانادا نیز صادق خواهد بود. در سال‌های آینده، انتظار می‌رود تعداد مهاجران تازه وارد به کانادا هر سال نرخ صعودی داشته باشد. تا سال 2025، انتظار می‌رود که نزدیک به 500000 مهاجر به این کشور وارد شوند که بیشترین آمار تعداد ورود در یک سال خواهد بود.

آیا به مهاجرت به کشور جدید فکر می کنید؟ در اینجا 8 دلیل وجود دارد که چرا کانادا باید در صدر فهرست شما باشد.

فرصت های شغلی در کانادا

کانادا مدت‌هاست کمبود نیروی کار را تجربه می کند که با همه‌گیری کووید-19 نیز تشدید شده است. نرخ بیکاری به پایین ترین حد خود رسیده است. از سوی دیگر، نرخ موقعیت های شغلی خالی در بالاترین حد خود قرار دارد و کانادا اخیراً نزدیک به یک میلیون موقعیت شغلی خالی را گزارش کرده است. در واقع، تحقیقات نشان می‌دهد که مهاجرت برای پر کردن فرصت‌های شغلی و رفع کمبود فزاینده نیروی کار بسیار مهم است.

بازار کار برای مهاجران، به طور قابل توجهی در سال های اخیر بهبود یافته است. بر اساس آمار کانادا، نرخ اشتغال برای مهاجران از اوایل دهه 2010، 8% افزایش یافته است و درآمد در میان مهاجران 39% افزایش یافته است.

کانادا به عنوان یک کشور برای حفظ رشد جمعیت خود به مهاجرت وابسته است. دولت برای مهاجرت به دلیل توانایی آن در تقویت اقتصاد و ایجاد شغل برای کانادایی ها، ارزش قائل می باشد.

آموزش عالی برای مهاجرین به کانادا

کانادا به عنوان تحصیل کرده ترین کشور جهان رتبه بندی شده است! با توجه به اینکه حدود 56٪ از جمعیت در برخی از برنامه های تحصیلی پس از متوسطه شرکت کرده اند.

تحصیل در کانادا یک حق اساسی است و هر کانادایی حق تحصیل دارد. سیستم رایگان مدارس دولتی کانادا و قوانین تحصیل اجباری، تضمین می کند که هر کانادایی به آموزش اولیه دسترسی دارد. علاوه بر این، کانادا نسبت به بسیاری از کشورها دسترسی بیشتری به تحصیلات پس از متوسطه دارد.

کانادا یک انتخاب عالی برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل است. مدارس کانادا کیفیت بالایی از آموزش را ارائه می دهند و اغلب نسبت به سایر مقاصد تحصیلی محبوب مانند ایالات متحده، مقرون به صرفه تر هستند. تحصیل در کانادا همچنین می تواند به دانشجویان بین المللی کمک کند تا برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.دانشگاه اتاوا-کانادا

خدمات پزشکی همگانی

مانند تحصیل، دسترسی به خدمات پزشکی یک حق اساسی برای کانادایی ها محسوب می شود.

سیستم بیمه سلامت ملی تضمین می کند که هیچ شهروند یا مقیم دائم کانادا به دلیل هزینه ها از مراقبت های پزشکی محروم نخواهد شد. برخلاف برخی از کشورها، در کانادا، درآمد سالانه شما تعیین کننده میزان دسترسی شما به خدمات پزشکی نیست.

هر استان و منطقه، برنامه بهداشتی خاص خود را دارد که محصولات و خدمات مختلفی را پوشش می دهد. تازه واردان می توانند در سیستم بیمه درمانی استان خود ثبت نام کنند و کارت سلامت دریافت کنند. اکثر کانادایی ها مجبور نیستند برای اکثر خدمات پزشکی و اورژانسی، از طریق سیستم مراقبت های بهداشتی کانادا، هزینه ای بپردازند. 




پذیرا بودن مهاجرین

کانادا سال‌هاست که به عنوان جایگزینی برای جمعیت سالخورده خود و برطرف کردن مشکل کمبود نیروی کار، موضعی به طرفداری از مهاجرت اتخاذ کرده است. در نتیجه، دولت کانادا راه های بسیاری را برای کمک به تازه واردان برای مهاجرت به کانادا ایجاد کرده است.

یکی از محبوب ترین راه های مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری است. ورود به اکسپرس انتری رایگان است و انجام این کار نه تنها فرصتی را برای درخواست مهاجرت به کانادا فراهم می کند، بلکه به کاندیداهای واجد شرایط، شانسی برای دریافت نامزدی از یک برنامه نامزد استانی (PNP) می دهد. دریافت نامزدی PNP شانس دریافت دعوتنامه درخواست (ITA) برای اقامت دائم را بسیار افزایش می دهد.

شان فریزر- وزیر مهاجرت کانادا

چندفرهنگی بودن ساکنان

در سال 1988، کانادا 'قانون چندفرهنگی بودن کانادا' را تصویب کرد. این قانون، یکی از اولین ها در نوع خود در جهان بود، و تعهد دولت فدرال برای پرورش یک جامعه متشکل از جمعیتی متنوع را، در قانون به ثبت رساند.

کانادا به جمعیت چندفرهنگی خود افتخار می کند. امروزه، کانادا خانه مردمی از بیش از 200 کشور و طیف وسیعی از نژادها، مذاهب و فرهنگ ها است.

یک مطالعه که توسط اداره آمار کانادا انجام شده است نشان می دهد که اکثریت مهاجران در کانادا، احساس می¬کنند متعلق به کانادا هستند و حس غربتی احساس نمی کنند.

امنیت در کانادا

نرخ جرم و جنایت در کانادا بسیار کمتر از سایر کشورهای جهان است. همچنین میزان خشونت با اسلحه در کانادا، بسیار کمتر از ایالات متحده است. در سال 2022، میزان جنایت های با سلاح گرم در ایالات متحده سه برابر بیشتر از کانادا گزارش شد.

کانادا به طور مداوم در نظرسنجی های جهانی در مورد ایمنی، پیشرفت و کیفیت زندگی، خوب عمل می کند. طبق شاخص صلح جهانی، کانادا مرتباً در بین امن¬ترین 10 کشور جهان قرار می گیرد.

طبق گزارش Statista، کانادا دارای رتبه دوم در رتبه بندی امن ترین کشور¬های جهان برای گردشگران LGBT در سال 2020 می باشد.

نظام سیاسی باثبات

کانادا سیستم سیاسی بسیار با ثباتی دارد و برای دموکراسی ارزش زیادی قائل است. در سال 2020، کانادا در رتبه پنجم 'فهرست دموکراسی جهانی' واحد اطلاعاتی اکونومیست، جایگاهی بالاتر از سایر کشورهای آمریکای شمالی را به خود اختصاص داد.

مسئولان در کانادا، از طریق دموکراتیک انتخاب شده اند و ناآرامی سیاسی در کشور بسیار اندک اتفاق می افتد. وقتی کانادایی ها از دولت ناراضی هستند، می توانند آزادانه اعتراض کنند و برای تغییر لابی کنند یا در انتخابات بعدی حزب دیگری را انتخاب کنند.

جاستین ترودو-نخست وزیر کانادا

اقتصاد قوی

کانادا به عنوان یکی از با ثبات ترین کشورهای جهان از نظر اقتصادی شناخته می شود. در حالی که بسیاری از کشورها از اثرات اقتصادی ناشی از همه‌گیری کووید-19 رنج می‌بردند، کانادا قوی‌تر از همیشه به مسیر خود بازگشت. تا پایان سه ماهه چهارم سال 2021، اقتصاد کانادا قوی تر از قبل کووید-19 بود و با سرعت 6.7% رشد می کرد.

برای حفظ رشد اقتصادی پس از همه‌گیری کرونا، کارفرمایان و استان‌ها به کارگران خارجی برای پر کردن شکاف‌های بازار کار، بیش از پیش نیاز دارند. با اهداف مهاجرتی بالاتر از همیشه و اقتصاد قوی، مهاجران تازه وارد در کانادا، برای موفقیت موقعیت مناسبی دارند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ویزا استارت آپ چیست؟
ویزا استارت آپ چیست؟

ویزا استارت آپ به افرادی که می خواهند کسب و کار خودشان را در کانادا راه اندازی کنند، اجازه می دهد به کانادا سفر کنند و کسب و کارشان را راه اندازی کنند بعد از مدت کوتاهی اقامت دائم و تابعیت کانادا به این افراد و خانوادهشان داده می شود ...

بیشتر بخوانید
چطور برای ویزا استارت آپ صلاحیت کسب کنم؟
چطور برای ویزا استارت آپ صلاحیت کسب کنم؟

داشتن حداقل ۱۰٪ سهام کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید و مدرک آیلتس از جمله موارد مورد نیاز برای کسب صلاحیت است ...

بیشتر بخوانید
مدارک مورد نیاز برای ویزا استارت آپ چیه؟
مدارک مورد نیاز برای ویزا استارت آپ چیه؟

مهمترین مدارک لازم برای درخواست ویزا استارت آپ بیزینس پلن، نامه حمایتی از سرمایه گذار و مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسوی است. ترجمه مدارکی مثل شناسنامه، پاسپورت، گواهی سلامت و سابقه کیفری هم لازم هستند. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: