مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
هلند یا the Netherlands

هلند یا the Netherlands

بسیاری از مردم فکر میکنند که  HOLLAND وthe NETHERLAND  یکی هستند.

حتی در داخل کشور ممکن  است بشنوید که افراد محلی وقتی می خواهند از کل کشور صحبت کنند کلمه ی HOLLAND را استفاده می کنند

در واقع این صحیح نیست تمامیت ارضی این کشور را “the Netherlands” می نامند که از 12 استان تشکیل شده است و دو استان از این دوازده استان منطقه ی هلند را تشکیل میدهند و به هلند شمالی و جنوبی تقسیم میشوند (Noord and Zuid Holland)

استفاده گسترده محاوره ای از 'هلند' به عنوان یک اصطلاح برای کل این کشور از قرن هفدهم آغاز شد زمانی که هلند تاثیر گذارترین استان این کشوربود. منطقه هلند همچنان مقدار قابل توجهی از جمعیت را در خود جای داده است. سه شهر بزرگ این کشور در منطقه ی هلند واقع شده اند:امستردام، روتردام و لاهه(دن هاگ)

بنابراین HOLLAND برای بسیاری از مردم مترداف the Netherlands است.

و نکته اخر:سازمان رسمی که کشور را به عنوان یک مقصد برای ادامه تحصیل معرفی میکند ' تحصیل در هلند' نیز نامیده میشود.

دانشگاه ها در the Netherlands:

در اروپا the Netherlands  در میان اولین کشورها بوده است که برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد و آموزش به زبان انگلیسی را در اروپا ارائه داده است و این موضوع باعث شده اسنت که این کشور به یکی مراکز آموزشی دنیا تبدیل شود شما می توانید از میان 70 انسیتو که رشته های مختلفی را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهند، یکی را برای تحصیل انتخاب کنید.

112000 دانشجوی خارجی از سراسر جهان را در این مراکز مشغول به تحصیل هستند که حدود 16% از دانشجویان کل این کشور را شامل می شوند و این کشور را به یکی از قطب های تحصیل برای دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است.

مانند سایر کشورهای اروپایی دانشگاه های هلند به دو گروه تقسیم می شوند، دانشگاه های “Research-Based”   که برنامه های آموزشی آنها پژوهش محور است و “Universities of applied science” که با محوریت آموزش های عملی به دانشجویان آموزش می دهند.

شهریه ها درthe Netherlands:

شهریه های the Netherlands تقریبا  برابر با سایر کشورهای اروپاست. اگر دانشجوی اتحادیه اروپا هستید باید سالانه 2000 یورو برای تحصیل خود  بپردازید.شهریه دانشجویانی که از خارج اتحادیه اروپا برای تحصیل می آیند نسبت به دوره و برنامه ی تحصیلی متفاوت است اما می توان گفت، دانشجویان در مقطع لیسانس معمولا بین 6000 تا 15000 یورو در سال هزینه میکنند و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در the Netherlands معمولا بین 8000 تا 20000 یورو درسال هزینه میکنند.

فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان:

یک کلیشه در مورد مردم ه the Netherlands وجود دارد که میگوید مذاکره در خون این مردم جریان دارد. the Netherlands با تاریخ دریانوردی از مدتها قبل منطقه ای مهم برای تجارت بین المللی بوده است.دراینجا بود که مفهوم شرکت سهامی اختراع شد.

برخی از بزرگترین شرکتهای جهان هلندی هستند و بسیاری از گروه های جهانی  دفاتر مرکزی خود را در the Netherlands دارند.

با توجه به ذهنیت بین المللی این کشور، یک نیروی که به زبان انگلیسیی کاملا مسلط است و نسبت به باقی کارمندان خارجی شانس بیشتری دارد.که این یک شرایط بسیار عالی برای دانشجویان بین المللی است.اگر با مدرک لیسانس یا کارشناسی ارشد از دانشگاه هلند فارغ التحصیل شوید شانس بسیار عالی برای یافتن شغل مناسب دارید و البته میتوانید مدت طولانی تری در هلند بمانید.

رفتن به هلند و مناطق نزدیک:

مهمترین فرودگاه این کشور تاکنون آمستردام است که به عنوان یکی از شلوغ ترین قطب های اروپا تقریبا از هر نقطه ی جهان میتوانید به راحتی به آنجا بروید.

the Netherlands کشوری نسبتا کوچک اما پرجمعیت است. با نقاط اتصال های بیشمار گردش در شهرها و حومه های شهر بسیار راحت است.اگر هوا خوب باشد حتی میتوانید یک تور دوچرخه سواری طولانی را در نظر بگیرید. از اینه گذشته مثل هرکس دیگری که در هلند تحصیل میکند شما باید بلافاصله پس از ورود یک دوچرخه بخرید.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شهر لاهه
شهر لاهه

لاهه(دن هاگ) سومین شهر بزرگ هلند است، پارلمان این کشور در این شهر قرار دارد .همچنین با تدریس رشته های متنوع در هر دوره ی آموزشی، انتخابی مناسب برای دانشجویان سراسر دنیا است.اگرچه پارلمان در شهر لاهه قرار دارد و تصمیم گیری درباره ی آینده ی کشور در این شهر ا ...

بیشتر بخوانید
شهر روتردام
شهر روتردام

روتردام دومین شهر بزرگ هلند در استان هلند جنوبی است. بندر نوتردام که غالبا از آن به عنوان 'دروازه به اروپا' یاد میشود , و و یکی از بزرگترین بندرگاه ها در قاره ی اروپا است.بیش از 600000 نفر در این شهر زندگی میکند و بیش از 1میلیون نفر در این کلان شهر بزرگ هس ...

بیشتر بخوانید
شهر آمستردام
شهر آمستردام

دانشجویان از سراسر جهان علاقمند به تحصیل در آمستردام پایتخت هلند هستند. آمستردام گه در استان هلند شمالی قرار دارد به دلیل سیستم پیچیده از 1500 پل و کانال تشکیل شده است و اغلب ونیز شمالی نامیده میشود.اگر چه آمستردام مرکز مالی و فرهنگی هلند است اما شهری با ف ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: