مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
یک ایده کسب و کار نوآورانه و خلاق داشته باش

یک ایده کسب و کار نوآورانه و خلاق داشته باش

برخلاف طرح‌های قبلی ویزای تجاری در بریتانیا مانند (Tier 1 (Entrepreneur، یک طرح تجاری قوی که قابل‌اجرا و قادر به توسعه یافتن در بازارهای بریتانیا است ممکن است شرایط ویزای Innovator را برآورده نکند. به منظور تضمین تأیید ویزای Innovator، طرح تجاری شما باید توسط هیئت تأیید صلاحیت به عنوان یک ایده تجاری نوآورانه، قابل‌اجرا و مقیاس‌پذیر مورد تأیید قرار بگیرد. 

نوآورانه: متقاضیان باید یک طرح تجاری را ایجاد کنند که چیز جدیدی را وارد بازارهای بریتانیا می‌کند و یک کسب و کار «me-too» نباشد که صرفاً با دیگر کسب و کارهای مشابه به رقابت بپردازد. بسته به هیئت تأیید صلاحیت که شما انتخاب می‌کنید، این امکان وجود دارد که یک مدل مقرون ‌به ‌صرفه یا مدلی با محصول برتر اما مشابه یا خدمات پس از فروش اصلاح‌شده به اندازه کافی نوآورانه تلقی نشود. ما به شما کمک می‌کنیم تا ایده خود را انتخاب کنید و با استفاده از نقاط تمایز و مزیت رقابتی خود هم‌آفزینی کنید تا کسب و کار شما به معنای واقعی کلمه منحصربه‌فرد باشد. ما همچنین به شما کمک می‌کنیم تا شفافیت لازم برای تسریع در اجرا را پیدا کنید. 




قابل‌اجرا: هیئت تأیید صلاحیت به دنبال حمایت از طرح‌های تجاری است که سرمایه‌گذار و تیم او قادر به اجرای آنها باشند و دارای مسیر روشن و قابل‌اعتمادی از سودآوری باشند. ما همچنین به شما و تیم شما مهارت‌ها، دانش، تجربه و آگاهی از بازار که برای اجرای طرح تجاری خود نیاز دارید را توضیح می‌دهیم یا در ایجاد یک برنامه جذب نیرو یا آموزش به شما کمک می‌کنیم تا تضمین بدهیم که هر جا کمبودهای مهارتی وجود دارد که می‌تواند رشد تجاری را متوقف کند، راهی برای جبران آنها وجود دارد. ما همچنین به شما کمک می‌کنیم تا مقتضیات تأمین بودجه برای دوره دو ساله ویزای استارت‌آپ را ایجاد کنید، مناسب‌ترین منبع تأمین بودجه استارت‌آپ خود را شناسایی کنید و نقشه آنچه که برای اثبات قابل‌اجرا بودن مدل تجاری خود نیاز دارید را طراحی کنید.

مقیاس‌پذیر: مقیاس‌پذیری یک کسب و کار اغلب مفهومی است که بد فهمیده شده است. این مفهوم صرفاً به این معنی نیست که یک کسب و کار می‌تواند بزرگتر شود. این در مورد هر کسب و کاری صادق است. زمانی می‌توان یک کسب و کار را مقیاس‌پذیر دانست که دارای اهرم عملیاتی باشد. اگر درآمد بیشتر مستلزم افزایش‌های کمتر و کمتر به هزینه‌های عملیاتی است، شما دارای اهرم عملیاتی هستید و به درستی می‌توان گفت که کسب و کار شما مقیاس‌پذیر است. با وجود این، کسب و کاری که درآمد و هزینه‌های عملیاتی را با نرخی برابر اضافه می‌کند یا حتی با نرخی بیشتر از آنچه که می‌تواند درآمد اضافه کند اقدام به اضافه کردن هزینه‌ها می‌کند را نمی‌توان مقیاس‌پذیر دانست، حتی اگر آن کسب و کار بتواند هم از نظر درآمدها و هم از نظر سودآوری خالص بسیار بزرگتر شود. ما به شما کمک می‌کنیم تا با انجام مدل‌سازی مالی جامع برای طراحی کردن نقشهٔ رابطه بین درآمد و هزینه‌های عملیاتی در کسب و کار خود، چه در حال و چه در آینده، مقیاس‌پذیر بودن ایده تجاری خود را اثبات کنید. 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

فرهنگ مردم انگلستان
فرهنگ مردم انگلستان

بریتانیا بزرگ‌ترین جزیره‌ی قاره‌ی اروپاست و از 4 کشور تشکیل شده است: انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی و خیلی از جزایر سراسر جهان. بریتانیا توسط آب محاصره شده و فقط یک مرز خشکی با ایرلند دارد. ...

بیشتر بخوانید
آب و هوای کشور انگلستان
آب و هوای کشور انگلستان

در این بخش از آب و هوای انگلستان و علاقه انگلیسی ها به خانواده ی سلطنتی به شما می گوییم و تفاوت انگلستان و بریتانیا ...

بیشتر بخوانید
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: