مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
پنج شهر برتر انگلستان برای تحصیل

پنج شهر برتر انگلستان برای تحصیل

تحصیل در انگلستان به معنی تحصیل در یکی از خلاق ترین کشورهای دنیاست. تحصیل در انگلستان نه تنها به شما دیدی جهانی می دهد بلکه به شما می آموزد که خارج از ناحیه امن و شناخته شده خود فکر کنید و توانایی خود را بالا برده و قدرت حل مشکلات را بدست بیاورید. شما می توانید در شهرهای دانشجویی و خلاق این کشور در حوزه تکنولوژی و استارت آپ کار کنید و تجربه کاری کسب کنید.

WorldAtlas باتوجه به تعداد اختراعات در هر 100،000 نفر شهرهای خلاق انگلستان را معرفی کرده است و به طرز عجیبی لندن جز این شهرها نیست اما شهرهایی که موسسات آموزشی دارند جز این شهرها هستند. 

پنج شهر با بیش ترین نوآوری ها در انگلستان

کمبریج

شهر کمبریج خانه ی دانشگاه کمبریج یکی از بهترین موسسات آموزشی دنیا که نوابغی مانند چارلز داروین و الن تورینگ در آن تدریس کردند و جای تعجب ندارد که شهر رتبه اول را به خود اختصاص داده است. شهر شهرتی ماندگار برای ثبت و اختراعات دارد که زندگی انسان ها را تغییر داده است از جمله تلسکوپ و ای وی اف (IVF). براساس امار ورلداتلس به ازای هر 100،000 نفر در این شهر 341 اختراع ثبت می شود، که دوبرابر شهری است که در رتبه دوم قرار گرفته است. مرکز مهندسی پرشورو نشاطی در کمبریج قرار دارد که امار اختراعات را به طرز شگفت انگیزی زیاد می کند.

کاونتری (Coventry)

 با فاصله ی دو ساعت رانندگی از لندن قرار گرفته است، شهری که زادگاه اختراعات زیادی از جمله علائم راهنمایی و رانندگی، کامیون های جمع آوری زباله و اولین مخازن بوده است. دو دانشگاه با رنک بالا در این شهر واقع شده اند، دانشگاه Coventry و دانشگاه Wrawick، در این شهر توجه دانشگاهی ها بر روی مهندسی، ساختو ساز و تحصیلات در حوزه دیجیتال است، که فرهنگ ثبت اختراع در این شهر شکل گرفته است. در این شهر به ازای هر 100،000 نفر 118 اختراع سالیانه ثبت شده است.




آکسفورد

همانند کمبریج این شهر، زادگاه اختراعات زیادی است زیرا دانشگاه قدیمی آکسفورد در این شهر واقع شده است و خود شهر نیز به سوی پیشرفت قدم برمیدارد. دو اختراع خیلی مشهور این شهر سنسور مادون قرمز و ساختار پنی سیلین هستند. ورلد اطلس اعلام کرده است که تعداد کم ثبت اختراعات در این شهر به معنی این نیست که این شهر در حال پیشرفت نیست. تعداد زیادی نویسنده، شاعر، بازیگر و سیاست مدار از این شهر می آیندو هرچند این افراد ثبت اختراع ندارند ولی در حوزه کار خود افرادی مشهور و زبانزد هستند.

دربی (Derby)

دربی یکی دیگر از شهرهای انگلستان برای تحصیل است و به ازای هر 100،000 نفر 98 اختراع به طور سالیانه در این شهر به ثبت می رسد. این شهر با فاصله دو ساعت و نیم از لندن زادگاه یکی از معروف ترین شخصیت های بازی Lara Croft است. این شهر یکی از زادگاه های انقلاب صنعتی استريال شهری که بعضی از اولین کارخانه ها در آن تاسیس شده است و سابقه ای طولانی در توسعه و ساخت و ساز دارد. این شهر زادگاه ساخت وسایل حمل و نقل پیشرفته است، دومین کارخانه ساخت موتور (aero-engine) به نام Rolls-Royce در این شهر است. دانشگاه Derby در این شهر واقع شده است و تمرکز این دانشگاه برروی آموزش از طریق تجربه (real-world learning experience) است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: