مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
معرفی دانشگاه ناتینگهام

معرفی دانشگاه ناتینگهام

  • رتبه دانشگاه: 26
  • شهر دانشگاه: ناتینگهام، انگلستان
  • تاریخ تاسیس: 1881 میلادی
  • دانشجویان بین المللی: 17%
  • دوره های پرطرفدار: تاریخ، روانشناسی و اقتصاد
  • هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی: 14010 تا 20070 پوند

بررسی اجمالی دانشگاه ناتینگهام

دانشگاه ناتینگهام، یک دانشگاه تحقیقات محور است که در مالزی و چین و همچنین انگلستان دارای شعبه‌هایی است و پنجمین دانشگاه بزرگ انگلستان و عضو گروه راسل، Universitas 21، انجمن دانشگاه‌های مشترک‌المنافع و انجمن دانشگاه‌های اروپایی است.

دانشگاه ناتینگهام به‌عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های جهان شناخته می‌شود و به طور منظم در فهرست 30 موسسه‌ی آموزش عالی برتر انگلستان جای می‌گیرد. چارچوب تعالی آموزشی، به دانشگاه ناتینگهام درجه‌ی طلایی داده است، در حالیکه رتبه‌بندی جهانی QS براساس رشته، دانشگاه ناتینگهام را در رشته‌های داروسازی و علوم دارویی (هشتم در جهان، چهارم در انگلستان)، پرستاری (27 در جهان، پنجم در انگلستان)، علوم دامپزشکی (36 در جهان، هفتم در انگلستان)، آموزش (43 در جهان، هشتم در انگلستان) و زبان و ادبیات انگلیسی (48 در جهان، شانزدهم در انگلستان) رتبه‌بندی کرده است. پذیرش در این دانشگاه، بسیار رقابتی است و دانشگاه ناتینگهام، یکی از دانشگاه‌هایی است که بیشترین تعداد درخواست را در رشته‌های کارشناسی در کشور دریافت می‌کند. در حال حاضر، بیش از 30،000 دانشجو در این دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که بیش از 9000 نفر آن‌ها، دانشجویان خارجی هستند.

خدمات به دانشجویان خارجی دانشگاه ناتینگهام

دفتر بین‌الملل دانشگاه ناتینگهام، خدمات گسترده‌ای به دانشجویان خارجی قبل و در طول تحصیل ارائه می‌دهد تا بهترین آمادگی و پشتیبانی ممکن را در انگلستان داشته باشند. این شامل ارائه‌ی کمک و راهنمایی برای ورود به دانشگاه و شهر، افتتاح حساب بانکی، تمدید ویزا، پشتیبانی اجتماعی و پشتیبانی از زبان انگلیسی است. علاوه بر سفرهای متعدد به مکان‌هایی مانند یورک، آکسفورد و اسکاتلند، این دانشگاه همچنین برنامه‌هایی برگزار می‌کند که به دانشجویان خارجی اجازه می‌دهد تا با افراد انگلیسی‌زبان نزدیک خود ملاقات کنند تا بدین‌وسیله مهارت‌های زبان‌شان بهبود پیدا کند و با فرهنگ انگلستان بیشتر آشنا شوند.




رتبه‌بندی دانشگاه ناتینگهام

  • رتبه‌ی 26 در راهنمای دانشگاه‌های مجله‌ی تایمز 2021
  • رتبه‌ی 38 در راهنمای دانشگاه‌های مجله‌ی گاردین 2021
  • رتبه‌ی 99 در رتبه‌بندی QS دانشگاه‌های برتر جهان 2021

طبق راهنمای ویرجین آلترناتیو برای دانشگاه‌های انگلستان، دانشگاه ناتینگهام 'یکی از دانشگاه‌های دوستدار کارفرما در جهان' است و در رده‌بندی جهانی Times Higher Education برحسب کارفرمایان برجسته، در میان 15 دانشگاه هدفمند جهان قرار دارد. در چارچوب تعالی پژوهشی سال 2014، دانشگاه ناتینگهام از نظر قدرت تحقیق در رتبه‌ی هشتم انگلستان قرار داشته است. بیش از 97٪ تحقیقات این دانشگاه، در سطح بین‌الملل شناخته شده است، در حالیکه 80٪ تحقیقات آن، در سطح جهانی یا عالی شناخته شده یا دارای بالاترین رتبه‌ی تحقیقی است.

محل اسکان دانشجویان دانشگاه ناتینگهام

محل اسکان دانشجویان دانشگاه ناتینگهام، بیش از 6000 اتاق در نزدیکی دانشگاه و دارای آپارتمان‌های مدرن و تالارهای اقامت سنتی است. 15 سالن که حدود 4000 دانشجو را در سه پردیس مختلف در خود جای داده است، توسط دانشگاه ناتینگهام اداره می‌شود. روزانه سه وعده غذایی با منوی متنوع در این دانشگاه ارائه می‌شود. این مکان اسکان، در هر محوطه‌ی دانشگاه دارای اتاق‌هایی است که برای دانشجویان دارای معلولیت قابل‌دسترسی است، از جمله اتاق‌های بزرگ‌تر برای ذخیره‌سازی بیشتر یا فضای کار، حمام‌های مناسب و امکانات برای افرادی که دارای شنوایی کم هستند.

مکان دانشگاه ناتینگهام

پردیس پارک دانشگاه، در غرب مرکز شهر، پردیس اصلی دانشگاه ناتینگهام است و یکی از جذاب‌ترین‌ پردیس‌ها در انگلستانست. خانه‌ی رابین‌هود نیز از نظر تاریخی غنی است و فرهنگ خارق‌العاده، فعالیت‌های ورزشی، زندگی شبانه و جاذبه‌های خرید در سراسر شهر خودنمایی می‌کند. ناتینگهام از لندن فقط 90 دقیقه با قطار فاصله دارد و فرودگاه ایست میدلندز و فرودگاه بیرمنگام نیز در نزدیکی شهر هستند. این دانشگاه همچنین دارای پردیس‌هایی در سمنیه، مالزی و نینگبو، چین است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: