مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
زندگی در ونکوور

زندگی در ونکوور

زندگی روزانه در ونکور به چه شکل است؟ این شهر در کجا واقع شده و هزینه های زندگی در این شهر در مقایسه با سایر شهرها به چه صورت است؟

در این مقاله به سوال هایی از قبیل سوال های بالا پاسخ می دهیم، تا قبل از ورود به این شهر، با شرایط زندگی در ونکور آشنا شوید.

ونکور شهری بندری در استان بریتیش کلمبیا کانادا است.

ونکور در کجا واقع شده است؟

این شهر در بخش غربی کانادا واقع شده است و با کشور آمریکا 50 کیلومتر مرز دارد. فاصله ی این شهر از شهر سیاتل در آمریکا 230 کیلومتر است.

درباره ی ونکور

به طور مرتب ونکور به عنوان یکی از بهترین شهرها برای زندگی در دنیا انتخاب می شود، و اخیرا به عنوان بهترین شهر برای زندگی در آمریکای شمالی انتخاب شده است.

منظره ایی فوق العاده محصور به اقیانوس و کوه های North Shore  شرایطی برای زندگی ایده ال در تمام طول سال در ونکور را به ارمغان آورده است.

خط ساحلی شهر منظره ایی فوق العاده و ساحل هایی زیبا را برای استراحت به شما پیشنهاد می دهد، در حالی که کوه ها امکان اسکی و کوه نوردی را برای شما فراهم می آورند.

اگر شما فردی هستید که فعالیت های محیط باز علاقه مندید زندگی در بریتیش کلمبیا برای شما ایده آل است و حتی اگر در حال حاضر این موضوع مورد علاقه ی شما نیست، مطمئن باشید در آینده ایی نه چندان دور شما عاشق این جنبه از زندگی در ونکور خواهید شد.

زندگی در ونکور به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد منحصر به فرد است، شهری چند فرهنگی و شلوغ ولی نزدیک به طبیعت، ساکنین این شهر می توانند از طبیعتی بکر و شهری مدرن لذت ببرند.

Downtown ونکور

Downtown این شهر در شبیه جزیره واقع شده است، زیرا از سه طرف توسط آب محصور شده است و تنها راه برای گسترش این منطقه ساختن ساختمان با طبقات زیاد (آسمان خراش) است.

در Downtown ونکور پارک معروف Stanley Park قرار دارد، پارکی به مساحت هزار هکتار.

English Bay در بخش جنوبی این منطقه ساحل های ماسه ایی فوق العاده ایی را به شما پیشنهاد می دهد.

در این منطقه ی کوچک بیش از 500 هزار نفر زندگی می کنند، منطقه ایی که هرجا بخواهید بروید با قدم زدن به آسانی به آنجا می رسید.


آب و هوای ونکور

تابستان های ونکور به طور معمول گرم است و بارش باران دیده نمی شود، در حالی که دراواخر پاییز و زمستان (نوامبر تا مارچ) تقریبا تمام روزها بارانی است. این بارش هر روزه شاید یکی از سخت ترین جنبه های زندگی در ونکور باشد  و نکته ی جالب این است که در شهر بارش باران دیده می شود و در نزدیکی کوه ها برف می بارد و می توانید از ورزش های زمستانی لذت ببرید.این بارش باران ها می تواند لذت بخش باشد زیرا ونکور بی باران ترین شهر کانادا در تابستان است.

هزینه های زندگی در ونکور

آیا هزینه ی زندگی در ونکور زیاد است؟

در حالی که تعمیم دادن یک موضوع برای تمام نقاط شهر امری صحیح نیست به خصوص درباره ی هزینه های زندگی،اما باید بگویم ونکور یکی از گران ترین شهرهای کانادا برای زندگی است. اما بیایید به جزیئات این موضوع نگاه کنیم.

از نظر اجاره ی خانه در ونکور، میانگین هزینه ی اجاره ی آپارتمانی یک خوابه در ونکور در زمان نوشته شدن این مقاله 1,900  تا 2,100 دلار است ولی باید محله و شرایط خانه را نیز در نظر بگیریم. هزینه ی موبایل به طور میانگین 80 دلار در ماه و حمل و نقل 95 دلار است و در نهایت میانگین هزینه ی خرید مواد غذایی ماهیانه 325 دلار است.

میانگین درآمد و حقوق در ونکور چقدر است؟

میانگین حقوق ساکنین ونکور سالیانه 56,603 دلار کانادا است، در حالی که دستمزد یک فرد به طور میانگین 20.91 دلار است.

انعام دادن در ونکور همانند سایر شهرهای کانادا قانونی مشخص دارد، 15 تا 20 درصد از فاکتور شما.

رفت و آمد در ونکور

سیستم حمل و نقل عمومی در ونکور بسیار عالی است و برنامه ریزی برای رفت و آمد آسان است.استفاده از اتوبوس،مترو، SkyTrain و Sea Bus برای رفت و آمد بین ونکور و North Vancouver .

دوچرخه سواری در ونکور

همانند دیگر شهرهای کانادا، در ونکور نیز استفاده از دوچرخه رایج است  اگر در جاده ایی، مسیر دوچرخه تعبیه نشده است می توانید در مسیر ماشین ها دوچرخه سواری کنید ولی نمی توانید در پیاده رو دوچرخه سواری کنید و طبق قوانین بریتیش کلمبیا پوشیدن کلاه ایمنی و داشتن زنگ برروی دوچرخه اجباری است. متاسفانه دزدیده شدن دوچرخه بسیار اتفاق می افتد، حتما برای بستن دوچرخه ی خود قفل و زنجیر بخرید.

رانندگی در ونکور

ترافیک و جای پارک دو دغدغه ی اصلی هر راننده است، به خصوص اگر به منطقه ی شلوغ Downtown رفت و آمد داشته باشید.البته قوانین رانندگی در کانادا را فراموش نکنید.

فرهنگ مردم ونکور

ونکور شهری جوان است (در سال 1886 تاسیس شده است) بنابراین حس مالکیت زیادی را در مردم این شهر نمی توان دید و افراد با فرهنگ های مختلف به راحتی در کنار هم زندگی می کنند.انگلیسی ها،آلمانی ها، اسکاتلندی ها و ایرلندی ها بزرگ ترین گروه اقلبیت ها را در این شهر تشکیل می دادند.هرچند در سی سال اخیر، مهاجرین زیادی به این شهر آمده اند و در آماری آماده است که زبان اول 52 درصد از ساکنین این شهر، انگلیسی نیست و حدود 30 درصد از ساکنین این شهر بک گراند آسیایی دارند.

نکاتی که برای زندگی در ونکور باید بدانید

  • از ماه نوامبر تا مارچ، در ونکور باران زیادی می بارد، هرچند تابستان هایی گرم و خشک دارد و امکان بارش برف در شهر کم است.
  • یکی از بهترین سوشی هایی که خارج از آسیا می توانید بخورید در ونکور زیرا 30 درصد از جمعیت این شهر را آسیایی ها تشکیل داده اند.
  • نرخ چاقی در ونکور در میان کشورهای شمال آمریکا بسیار پایین است و این موضوع به دلیل زندگی سالم در ونکور، ونکوری هایی به سالم خوردن و ورزش کردن علاقه ی زیادی دارند.
  • تعداد افرادی که در ونکور سیگار می کشند،بسیار کم است.
  • زندگی شبانه و تفریحات شبانه چه در تابستان چه در زمستان درمقایسه با سایر شهرهای بزرگ در ونکور بسیار عادی و بخشی از زندگی ساکنین این شهر است.
  • هزینه ی زندگی در ونکور از بیشتر شهرهای آمریکای شمالی بالاتر است.

رستوران ها در ونکور

ونکور به عنوان یکی از بهترین شهرها در آمریکای شمالی برای بیرون غذا خوردن انتخاب شده است.میتوان گفت در این شهر شما می توانید غذا از هر ملیتی که بخواهید را امتحان کنید و تنوع غذایی فوقق العاده ایی دارد و هزینه ی خرید غذا در مقایسه با سایر شهرها بالا نیست.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.
بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.

دانشجویان بین المللی زیادی کانادا را برای تحصیل از میان کشورهایی از جمله آمریکا، استرالیا، انگلستان و فرانسه انتخاب می کنند، زیرا شرایطی که کانادا برای تحصیلات در نظر گرفته است در خیلی از کشورها دیده نمی شود. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP

اجازه ی کار بعد از تحصیل اولین قدم در سیستم مهاجرت به کانادا است. این اجازه موقعیتی را فراهم می کند که دانشجویان بین المللی بعد از فارغ التحصیلی تا سه سال اجازه ی کار داشته باشند. که این اجازه ی کار ،فارغ التحصیلان را به ساکنین دائم تبدیل می کند. ...

بیشتر بخوانید
کار در هنگام تحصیل در کانادا
کار در هنگام تحصیل در کانادا

دانشجویان بین المللی در کاناد می توانند تا 20 ساعت در هفته کار کنند و اجازه ی کار تمام وقت را در زمان تعطیلات و استراحت میان ترم هایشان دارند. کار در هنگام تحصیل به شما کمک می کند که هزینه های زندگی خود را پرداخت نمایید و بتوانید با افراد جدید آشنا شوید و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: