مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
نروژ و تحصیل در این کشور

نروژ و تحصیل در این کشور

دلیل اصلی تحصیل در نروژ این است که بفهمید چرا این کشور کوچک با تولید ناخالص داخلی در هر ساعت تقریباً 50 درصد بیشتر از بریتانیا، رتبه اول را از نظر بهره وری به ازای هر کارگر به خود اختصاص داده است. ولی چگونه رهبران نروژی کارگران خود را به ارائه چنین اعداد چشمگیر ترغیب می کنند؟ تحصیل در نروژ درک کاملی از مدل رهبری اسکاندیناوی به شما می دهد. همچنین شما با تجربه دست اول می‌فهمید که چگونه ذهنیت ذاتی نروژی در جهت برابری و سلسله مراتب مسطح، چنین نیروی کار موثری را فراهم آورده است.

زیبایی کشور نروژ 

نروژ کشوری بسیار زیباست!

کشور نروژ، شمالی ترین کشور اروپاست و مناظر طبیعی بسیار متنوعی دارد. گستره ای از مناطق پست در جنوب شرقی تا آبدره های دیدنی و کوه های مرتفع و خط ساحلی در غرب و شمال بسیار چشمگیر است. اگر از پیاده روی و تجربه فعالیت های فضای باز لذت می برید، نروژ گزینه فوق العاده ای است.

کشور نروژ ثروتمند

در سال 1969، درست از زمانی که نفت در سواحل این کشور کشف شد، نروژی ها از استاندارد زندگی بالایی برخوردار شدند. این کشور دارای جامعه ای با امنیت بالا بوده و میزان جرم و جنایت در آن بسیار پایین است. بازار کار جذابی دارد و نرخ بیکاری در این کشور تنها 3.6 درصد است(ژوئن 2019). نروژ دارای اقتصادی باز در کنار بسیاری از شرکت های بین المللی و تجارت خارجی گسترده است. همچنین این کشور دارای جامعه ای مرفه است که در آن یک حرفه چالش برانگیز با زندگی خانوادگی و اوقات فراغت کاملاً ترکیب می شود.

نروژ کشوری پیشرو

نروژ در صنایعی مانند نفت و گاز، انرژی های تجدیدپذیر، کشتیرانی، مخابرات، محصولات با فناوری پیشرفته و پرورش ماهی در جهان پیشرو است. اگر قصد دارید در هر یک از صنایع ذکر شده شغلی داشته باشید، تحصیل در نروژ و BI مزیت بزرگی برای شما به ارمغان خواهد آورد. 




مردم نروژ

تمامی نروژی ها به خوبی انگلیسی صحبت می کنند و عاشق تمرین مهارت های زبانی خود با افراد دیگر کشورها هستند. آنها به عنوان مردمی محتاط، اما همیشه کمک رسان شناخته می شوند. آنها تبدیل به دوستان وفاداری می شوند که تا یک عمر حفظ خواهید کرد. نروژی ها عاشق فضای باز هستند. و اسکی یا پیاده روی را در هر فرصتی که پیش رویشان بیاید انجام می دهند. آنان همچنین عاشق فیلم، کنسرت و سبک زندگی شهری هستند. شهر اسلو Oslo سالانه بیشتر از استکهلم Stockholm و کپنهاگ Copenhagen کنسرت های راک دارد و میزبان تعدادی جشنواره تابستانی نیز است. 

آیا همه چیز در نروژ گران است؟

نروژی ها بسیار باهوش هستند. آنان اساساً برای هر چیزی که برای انسان ناسالم بوده یا برای محیط زیست مضر است مالیات می دهند. بنابراین، مشروبات الکلی و سیگار بسیار گران هستند، همچنین اگر ماشین دارید، سوخت نیز گران است. امروزه خودروهای برقی بسیار رایج شده اند و نروژ به عنوان یک کشور پیشرو در طرح های سبز شهرت پیدا کرده است. مراقبت های بهداشتی نسبتاً مقرون به صرفه بوده و فعالیت های شگفت انگیز در فضای باز نیز رایگان هستند! اگر به انجمن کوهنوردی نروژ یا سایر انجمن‌های مشابه بپیوندید، می‌توانید با حداقل هزینه در برخی از کلبه های کوهستانی آنها اقامت کنید.

همچنین دانشجویان به شما نشان می‌دهند که کجا می‌توانید از خدمات مقرون به صرفه بهره مند شوید. مسکن دانشجویی توسط یارانه دولت پرداخت می شود، بنابراین مسکن بسیار مقرون به صرفه بوده و دارای استانداردهای بسیار بالایی است. علاوه بر این، قیمت ها در کافه های دانشجویی بسیار مناسب تر است. 

آیا نروژ کشوری سردسیر است؟

علیرغم اینکه نروژ شمالی ترین کشور اروپا است، آنقدرها هم که تصور می کنید سرد نیست. آب گرم جریان اقیانوسی گلف استریم Gulf Stream، این کشور را تا حد قابل قبولی برای اکثر مردم گرم می کند. مناطق ساحلی این کشور زمستان های نسبتاً معتدلی دارند و دمای هوا به ندرت کمتر از -4 درجه سانتیگراد (24.8 فارنهایت) است. نروژی ها در هر فعالیت زمستانی متخصص هستند، بنابراین شما به زودی سبک لباس پوشیدن نروژی را انتخاب کرده، راه رفتن روی یخ را یاد گرفته و از فصل زمستان و انجام اسکی لذت خواهید برد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ساخت آینده ی کاری در نروژ
ساخت آینده ی کاری در نروژ

در صورتی که مجوز تحصیل به شما داده شود، می توانید در حین تحصیل در هفته تا 20 ساعت و در ایام تعطیل بصورت تمام وقت کار کنید. ...

بیشتر بخوانید
فرهنگ و ورزش در نروژ
فرهنگ و ورزش در نروژ

نروژ به عنوان یک کشور فرهنگی به طور پیوسته در حال رشد است. مردم این کشور به فرهنگ علاقه مند هستند و حاضرند برای آن زمان و هزینه ی زیادی صرف کنند. همچنین در نروژ سنت گسترده ای مبنی بر مشارکت و کمک به فرهنگ و رشد فرهنگی وجود دارد. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در نروژ
تحصیل در نروژ

بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه های نروژ به طور طبیعی در شهرهای بزرگ واقع شده اند. با این حال، دولت فعالانه با حمایت از شهرهای کوچکتر با کمک های بلاعوض و سایر طرح های تأمین مالی، مناطق دورافتاده را بازسازی و رشد می دهد. با توجه به این سیاست، دانشکده های دانش ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: