مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
ده شغل با حقوق بالا در انگلستان (بخش دوم)

ده شغل با حقوق بالا در انگلستان (بخش دوم)

در ادامه ی مشاغل پردرآمد در انگلستان، می توان از این مشاغل نام برد:

مهندسان تکنولوژی اطلاعات و مخابرات

درست چند سال پیش، افراد کمی بودند که باور داشتند این دسته از متخصصان، چنین حقوق بالایی را در آینده دریافت خواهند کرد و در بازار کار، به‌شدت به آن‌ها نیاز است. امروزه، پیدا کردن شغل دیگری که دارای چنین بازار کاری و حقوق بالا و جذابی باشد، سخت است.

کامپیوتر امروزه در تمام شرکت‌ها یا سازمان‌ها استفاده می‌شود. در نتیجه، بازار کار بالایی دارد. مهندسان تکنولوژی اطلاعات و مخابرات، مسئول ایجاد و حفظ سیستم‌های کامپیوتری در یک شرکت و کمک پیوسته به کارمندان در صورت نیاز هستند. اگر این شغل را در بریتانیا بدست آوردید، می‌توانید انتظار داشته باشید هفته‌ای حدوداً 1380 پوند درآمد داشته باشید.

برای بدست آوردن این شغل، داشتن مدرک در رشته‌ی علوم کامپیوتر یا در یک رشته‌ی مرتبط، ممکن است همیشه ضروری نباشد، اگرچه در برخی موارد، می‌تواند به شما امتیازاتی را نسبت به متقاضیان دیگر بدهد. غالباً افرادی وجود دارند که در کار با کامپیوتر خوب هستند و با وجود اینکه آموزش رسمی ندیده‌اند، می‌توانند این شغل را بدست آورند.

کارگزار

کارگزارها به‌عنوان طرف سوم بین دو نفر یا دو کمپانی‌ای عمل می‌کنند که در یک رابطه‌ی معمول تجاری درگیر شده‌اند و هزینه‌ی کمسیون را برای خدمات‌شان دریافت می‌کنند. کارگزارها جزو پُردرآمدترین افراد در بریتانیا هستند. بر اساس محاسبات رسمی، یک کارگزار در بریتانیا، هفته‌ای حدوداً 1250 پوند درآمد دارد. برای شروع کار به‌ عنوان کارگزار بازار سهام، داشتن یک مدرک کارشناسی در رشته‌های مرتبط با اقتصاد ضروری است، اما داشتن شرایط بالاتر، کاملاً توصیه می‌شود.




مدیران مالی

مدیران مالی، مسئول نظارت بر وضعیت مالی یک شرکت هستند. به‌عنوان بخشی از شغل‌شان، آن‌ها تحلیل‌های مالی پیوسته‌ای انجام داده و راهنمایی‌های حرفه‌ای خود را به مدیران ارشد یک شرکت برای بهبود سود آن شرکت ارائه می‌دهند. مطابق با تخمین‌های رسمی، یک مدیر مالی، حدوداً 1247 پوند در هفته بدست می‌آورد. یعنی، شغلی است که ارزش کار کردن را دارد. برای بدست آوردن این شغل، کارفرماها معمولاً به دنبال متقاضیانی می‌روند که دارای مدرک در رشته‌های مرتبط با مدیریت و تجربه‌ی کاری باشند.

صنعت پزشکی

بریتانیا یکی از بهترین سیستم‌های سلامت و بهداشت را در جهان دارد. دانشگاه‌ها ارتباطات خوبی با بیمارستان‌ها دارند و در نتیجه، فارغ‌التحصیلان پزشکی، از بازار کار خوبی بهره می‌برند.

علیرغم اینکه پزشکی یک شغل به‌شدت چالش‌برانگیز است، پزشکان جزو پُردرآمدترین افراد در بریتانیا هستند. شغل‌های بسیاری در این بخش وجود دارد و در نتیجه، گستره‌ی حقوق‌ها بالاست. تخمین زده شده که به طور متوسط، متخصصان حوزه‌ی سلامت و بهداشت، هفته‌ای حدوداً 1220 پوند درآمد دارند.

شما قادر نخواهید بود شغلی را در رشته‌ی پزشکی بدست آورید، مگر اینکه از یک آموزش بالا و در سطح کلاس جهانی برخوردار شوید. شما باید همچنین دارای مدرکی در رشته‌ی پزشکی باشید که حداقل 5 سال بدست آوردن آن طول می‌کشد و همچنین باید دارای تجربه‌ی کار مربوطه نیز باشید.

مدیران روابط عمومی و تبلیغات

نوع معرفی یک شرکت در بازار، نقش مهمی در رسیدن به اهداف تجاری آن شرکت دارد. بنابراین، مدیران تبلیغات و روابط عمومی، مسئول هدف‌گیری مشتریان شرکت و استفاده از وسایل تبلیغاتی گوناگون برای ایجاد تصویری صحیح از شرکت هستند.

روابط عمومی و تبلیغات، جزو 10 شغل با درآمد بالا در بریتانیاست. اگر به‌عنوان مدیر تبلیغات و روابط عمومی در بریتانیا استخدام شوید، انتظار درآمد هفتگی حدوداً 1160 پوند را در هفته باید داشته باشید.

داشتن یک مدرک کارشناسی در رشته‌ی تبلیغات، بازاریابی یا ارتباطات می‌تواند برای موفق شدن در این شغل ضروری باشد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: