مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
چرا تحصیل در اسپانیا

چرا تحصیل در اسپانیا

سالانه هزاران دانشجو از سراسر جهان راهی اسپانیا می شوند تا در یکی از 76 دانشگاه واقع در این کشور شرکت کنند. آنها به دلایل متعدد به این کشور می آیند ، با این دید که تحصیل در اینجا یک تجربه واقعاً روشنگر است. اسپانیا به دانشجویان بین المللی خود این فرصت را می دهد تا نگرش ها و مفاهیم جدیدی در مورد زندگی ایجاد کنند و این به دانشجویان دید جدیدی از جهان پیرامون خود می دهد. اسپانیا از نظر تاریخ و فرهنگ غنی است و بنابراین ، محتوای کاملی را به هر کسی که از سرزمین های بین المللی به این منطقه می آید، ارائه می دهد. در حالی که آموزش با کیفیت یکی از دلایل اصلی تحصیل دانشجویان بین المللی در اسپانیا است ، شما می توانید بسیاری از عوامل تکمیلی دیگر را که به تجربه تان می افزاید، پیدا کنید. در بخشهای زیر، میپردازیم به برخی از دلایلی که باعث می شود تحصیل در خارج از کشور در اسپانیا تجربه کاملی باشد.

دلایل تحصیل در اسپانیا

در اینجا دلایل تحصیل در اسپانیا به عنوان دانشجوی بین المللی آورده شده است:

تحصیل در اسپانیا- دریافت آموزش با کیفیت بالا

اسپانیا فرصتی عالی برای یادگیری بدون توجه به رشته تحصیلی شما و فارغ از اینکه در کدام دانشگاه می خواهید تحصیل کنید، در اختیارتان قرار می دهد. سیستم آموزشی به خوبی سازماندهی شده و به درستی اجرا شده است ، به گونه ای طراحی شده است که حداکثر امکانات یادگیری را برای دانشجویان در تمام سطوح فراهم کند. اسپانیا سومین کشور پرطرفدار برای مطالعات بین المللی است و این کشور در حقیقت در بین برترین گزینه های انتخابی دانشجویان بین المللی از جمله ایالات متحده به همراه انگلستان ، ایتالیا و فرانسه است. اسپانیا اهمیت زیادی برای آماده سازی دانشجویان برای تجربه های واقعی دارد و سیستم آموزش عالی این کشور نشان دهنده این تعهد است.

تحصیل در اسپانیا- تحصیل به زبان انگلیسی

در حالی که اکثر دوره های تحصیلی در اسپانیا به زبان اسپانیایی است ، شما می توانید برنامه ها و دوره های انگلیسی را نیز بیابید. به عنوان یک دانشجوی بین المللی که نمی تواند به زبان صحبت کند ، گزینه های متعددی برای تحصیل در اسپانیا به زبان انگلیسی پیدا خواهید کرد. همچنین دوره های مدرکی به صورت دو زبانه وجود دارد ، به این معنی که به هر دو زبان ، اسپانیایی و انگلیسی آموزش داده می شود، در صورتی که هنوز به زبان اسپانیایی تسلط ندارید و قصد دارید در بدو ورود این کار را انجام دهید. البته اگر از کشورهای غیر انگلیسی زبان هستید ، ممکن است دانشگاه های اسپانیا از شما بخواهند هنگام درخواست برای دوره ای که به زبان انگلیسی تدریس می شود ، مدرک مهارت زبان انگلیسی ارائه دهید. 


تحصیل در اسپانیا- از فضای باز درخشان لذت ببرید

اسپانیا مملو از مکانهای درخشان برای بازدید و فضای باز شگفت انگیز پر از سواحل ، چشم اندازهای زیبا و معماری برجسته است. جدا از این واقعیت که همیشه جایی وجود دارد که می توانید بروید و در اسپانیا استراحت کنید ، جاذبه های گردشگری زیادی نیز وجود دارد که می توانید از آنها دیدن کرده و شگفت زده شوید. به عنوان مثال ، یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری اسپانیا ، ساگرادا فامیلیا در بارسلونا است که یک بازلیکای کوچک ناتمام و کاتولیک رومی است که به دلیل عظمت معماری ، موفق به جذب مردم از سراسر جهان شده است. همچنین می توانید شگفتی های طبیعی متعددی مانند ذخایر طبیعی ، جزایر کوچک و سواحل را نیز پیدا کنید. اسپانیا مطمئناً مکان مناسبی است! 

تحصیل در اسپانیا- اسپانیایی یاد بگیرید!

چه دلیلی برای تحصیل در خارج از کشور در اسپانیا بهتر از این واقعیت است که شما این فرصت را خواهید داشت که مهارت های اسپانیایی زبان خود را به صورت همزمان با اسپانیایی بومی تمرین کنید. حتی اگر در اسپانیا به زبان انگلیسی تحصیل می کنید ، همیشه فرصتی برای گذراندن دوره اسپانیایی یا صرفاً تمرین به تنهایی وجود دارد. زبان اسپانیایی دومین زبان رایج در جهان است و مطمئناً فرصت های شغلی متفاوتی را در بازار کار باز خواهد کرد. علاوه بر این ، همیشه یادگیری صحبت کردن به یک زبان اضافی دیگر بهتر است- چیزی که امروزه با امکانات و شرایط الان بسیار آسان تر از قبل است. 

تحصیل در اسپانیا- غذاهای اسپانیایی را امتحان کنید

غذاهای اسپانیایی در سراسر جهان با طیف گسترده ای از رستوران های برنده جایزه جشن گرفته می شود. این که آیا به دنبال تاپاس ، پائلا ، چوروس ، تورتیلا ، فابادا یا هر چیز دیگری هستید اسپانیا همیشه پیشنهادی باب میلتان دارد. فرهنگ غذایی همان چیزی است که اسپانیا را برای بسیاری از دانشجویان بین المللی نیز جالب می کند و مطمئناً به تجربه تحصیل در خارج از کشور بسیار می افزاید. اسپانیایی ها به غذاهای خود علاقه زیادی دارند و سرآشپزها با عشق زیادی آشپزی می کنند و احتمالاً این همان چیزی است که آنها را برنده تمام جوایز اروپایی می کند. خوب، چه کسی می تواند با شکم خالی مطالعه و تحصیل کند؟ غذا مهم است و حتما باید باشد! 

تحصیل در اسپانیا- صرفه جویی در پول

اسپانیا به ویژه در مقایسه با پایتخت های متعدد اروپایی، سهم نسبتاً مناسبی از شهرهای مقرون به صرفه برای زندگی و به طور کلی هزینه نسبتاً مقرون به صرفه زندگی دارد. هزینه زندگی و تحصیل در دانشگاه در اسپانیا به عوامل متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر تصمیم بگیرید در یکی از ارزان ترین شهرهای اسپانیا اقامت داشته باشید ، که معمولاً کوچکتر هستند و کمتر از مثلاً بارسلونا ، مورد توجه قرار می گیرند، می توانید با هزینه ماهانه کمتری زندگی کنید. زندگی در مرکز شهر نیز تا حدود زیادی گرانتر است، اما اسپانیا به دانشجویان بین المللی این فرصت را می دهد که در محل اقامت دانشجویی زندگی کنن که هزینه اجاره بسیار مقرون به صرفه است. اما به طور کلی، حتی شهرهایی مانند مادرید یا بارسلونا ، از نظر مالی ، با دانشجویان بین المللی کنار خواهند آمد، زیرا فرصت های بسیار مقرون به صرفه ای چه در نوع محل اقامت چه رفاه برای دانشجویان وجود دارد.


تحصیل در اسپانیا- صرفه جویی در پول

آفتاب گرم اسپانیا هر ساله توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کند ، اما این یکی از دلایلی است که باعث می شود اسپانیا یک مقصد عالی برای تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی باشد. در طول مدت اقامت خود در اسپانیا ، آفتاب زیادی خواهید داشت که با توجه به اینکه اسپانیا سواحل شگفت انگیزی دارد، حتی بهتر است! بنابراین ، استراحت در زیر نور خورشید و کنار آب یک شکل کاملی از آرامش است! اسپانیا به عنوان آفتابی ترین کشور اروپا و آب و هوای عالی آن ، عاشقان آفتاب را از سراسر جهان به خود جذب می کند. خط ساحلی دریای مدیترانه در اسپانیا به طور متوسط   سالانه 300 روز آفتاب می گیرد. 

تحصیل در اسپانیا- کسب دانش جدید

هنگام تحصیل در خارج از کشور ، چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد ، چه مربوط به دانشگاه ، فرهنگ ، رسوم ، سنت ها ، سبک ها ، معماری یا موسیقی باشد. خواهید دید که از همه چیز جدید لذت می برید ، غذا مطمئناً شما را مسحور خواهد کرد و معماری اسپانیایی توجه شما را در یک لحظه جلب می کند. شما می توانید با افرادی که از کشورها ، پیشینه ها و فرهنگ های مختلف آمده اند صحبت کنید و یک مکالمه ساده به شما چیزهای زیادی خواهد آموخت! اسپانیا مکان مناسبی برای یادگیری است ، به ویژه با توجه به اینکه یکی از محبوب ترین مقاصد برای تحصیل در خارج از کشور است و حدود 194،743 دانشجوی بین المللی در سال 2019 تحصیلات خود را در اسپانیا دنبال می کنند.

 تحصیل در اسپانیا- به تعداد روزافزون دانشجویان بین المللی بپیوندید

در آخر اما نه کم اهمیت، شما به تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی در اسپانیا ملحق می شوید و بخشی از یک جامعه دانشجویی عالی و متنوع خواهید بود. فرصت های ایجاد ارتباطات و دوستی های جهانی در اسپانیا بی پایان است، این دلیل خوبی برای تحصیل در اسپانیا برای دانشجویان بلندپرواز است که دائماً علاقه مند به گسترش افق دید خود و کسب دیدگاه های جدید هستند.

در سال 2015، تنها 153,193 دانشجوی بین المللی در دانشگاه های اسپانیا وجود داشت که این تعداد در مدت سه سال حدود 27 درصد افزایش یافته است. سیستم آموزش عالی اسپانیایی معتبر و پیشرفته است اما به طور مداوم در حال توسعه است، این چیزی است که باعث می شود دانشجویان بین المللی اسپانیا را یک آموزش عالی و ایده آل بدانند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

برترین دانشگاه های اسپانیا 2022
برترین دانشگاه های اسپانیا 2022

در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی تایمز، اسپانیا دارای 50 دانشگاه است که برخی از آن‌ها در مادرید، بارسلون و شهرهای کوچکتری همچون سویا و گرانادا حضور دارند. هر منطقه‌ای از اسپانیا دارای ویژگی‌های خاص خود است. در نتیجه، دانشجویان باید مکان تحصیل خود را ...

بیشتر بخوانید
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد

کارشناسی ارشد یک گام بالاتر از مدرک کارشناسی است که دانشجویان را ملزم می کند در حالی که بر تخصص خاصی تمرکز می کنند، در روش های تحقیقاتی پیشرفته تر و مطالعه مستقل شرکت کنند. این راهنما برخی از روش های کلیدی را که در آن تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد متفاو ...

بیشتر بخوانید
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا

دانشجویان مقطع دکتری که در اسپانیا زندگی می کنند می توانند تجربه اصلی سبک زندگی و جاذبه هایی را که بازدیدکنندگان زیادی را به این کشور می آورد، کسب کنند. اگر تحصیل در مقطع دکتری اسپانیا را انتخاب می کنید ، می توانید از شهرها ، شهرک ها و سواحل مدیترانه ای و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: