مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
فرهنگ و زبان شناسی در دانشگاه های آلمان

فرهنگ و زبان شناسی در دانشگاه های آلمان

در برنامه هایی که با اطلاعات و متن در ارتباط هستند، فارغ التحصیلان رشته ی زبان و مطالعات فرهنگ شناختی، در بخش های تبلیغات، و همکاری های بین المللی می توانند مشغول به کار باشند. در دنیای امروزه ی ما، که بازار کار براساس دانش است، مهارت های افراد فارغ التحصیل در این رشته بسیار مهم است. مهم است که بدانید در دانشگاهای آلمان، شما باید براساس ابتکار عمل خودتان در رشته های انسانی مسیر شغلیتان را انتخاب کنید.
واژه ی علوم انسانی،تمام برنامه های تحصیلی رشته ی linguistic and cultural را شامل می شود، حدود 2،750 رشته در گروه انسانی در دانشگاه های آلمان تدریس می شود. نقطه ی اشتراک در رشته های مختلف گروه انسانی این است که زبان، ادبیات،فلسفه و تاریخ بخشی از تمام رشته ها است.
شما باید برای مطالعه و زبان اشتیاق داشته باشید، همچنین باید فردی منظم باشید. شما در این گروه تحصیلی می توانید واحدهای مختلف را که می خواهید در هر ترم باتوجه به برنامه ی خودتان انتخاب کنید. شما در دوره ی تحصیلتان زمانی را در کتابخانه ها یا گروه های تحصیلی و سمینارها می گذرانید.
در برنامه هایی که دوزبانه هستند، داشتن مهارت در زبان آلمانی پیش نیاز است. حدود 120 دوره ی تحصیلی برای رشته ی linguistic and cultural در کشور آلمان تدریس می شود.
اگر تصمیم دارید در رشته ی انسانی در آلمان تحصیل کنید، شما می توانید در برنامه ایی با یک موضوع، یا برنامه ایی که ترکیبی از دو یا چند موضوع است تحصیل کنید. تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته ایی که دو موضوعی باشد، این امکان را به شما می دهد که هم زمان در رشته ایی که به آن علاقه دارید و موضوعی که تمرکز اصلی شما است تحصیل کنید. موضوع دوم تحصیل شما می تواند از گروه انسانی با شباهتی بسیار کم از موضوع اصلیتان باشد، مانند اقتصاد.
رشته های جدید از که بخشی از برنامه digital humanities هستند،ازجمله computer linguistics در میان دانشجویان بسیار محبوب شده است. در روبه رو شدن (تقابل) دانش کامپیوتر و زبان که بخشی از این رشته است به شما آموزش داده می شود که چگونه متن و اطلاعات زبانی می توانند به صورت الگوریتم در بیایند. فواید پردازش اتوماتیک زبان در زندگی روزانه دیده می شود. به طور مثال، استفاده از موتورهای جستجو صوتی یا نرم افزارهای مسیریابی صوتی مواردی هستند که روزانه از آنها استفاده می کنیم.
با داشتن دانش مدیریت و مهارت های cross-cultural در بخش اقتصاد می توانید موقعیت شغلی مناسبی را داشته باشید.
بخش مدیا و ارتباطات، انسیتوهای آموزشی و انتشارات زمینه کاری های رایج هستند. در آلمان، حدود نیمی از فارغ التحصیلان این رشته در بخشی مشغول به فعالیت هستند که ارتباط مستقیم با رشته ی تحصلشان ندارد، از جمله صنایع manufacturing، commerce یا سلامت و IT فعالیت دارند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

آیا می دانید که در حین تحصیل در آلمان، اجازه ی کار دارید؟
آیا می دانید که در حین تحصیل در آلمان، اجازه ی کار دارید؟

کارآموزی شغلی کوتاه مدت است و به شما به عنوان یک دانشجو این دید را می دهد، که زندگی حرفه ایی به چه صورت است. در دوران کارآموزی شما شانس این را دارید که دانش تئوری خود را به مرحله ی اجرا برسانید و تجربه کسب کنید ...

بیشتر بخوانید
هشت قدم تا تحصیل در آلمان
هشت قدم تا تحصیل در آلمان

اگر شما با حجم زیادی از اطلاعات برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان روبه رو شده اید و نمی توانید تصمیم بگیرید، ما در اینجا مرحله به مرحله روند اخذ پذیرش را برای شما آورده ایم. ما روند اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان را، در هشت مرحله برای شما توضیح می دهیم، ...

بیشتر بخوانید
زبان آلمانی را بشناسید
زبان آلمانی را بشناسید

واقعیت این است که آلمانی، زبانی دشوار است، اما شما می توانید همه چیز را یاد بگیرید. بسیاری از دانشجویان بین المللی اقدام به یادگیری زبان آلمانی می کنند و موفق می شوند. آلمانی ها معتقدند :'تمرین بهترین نتیجه را خواهد داشت.' ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: