مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
هزینه های تحصیل در دوره های آموزشی در کانادا

هزینه های تحصیل در دوره های آموزشی در کانادا

خبر خوب برای تحصیل در کانادا این است که شهریه دانشگاه بسیار مناسب است.شهریه دانشگاه ها و کالج ها به طور متوسط از هزینه ی دانشگاه ها و کالج ها در کشور های امریکا و استرالیا و انگلستان کمتر است.

شهریه ی دوره ی ابتدایی در کانادا

شهریه دوره ی ابتدایی برای شهروندان کانادایی رایگان است، اگر شما فرزندتان را برای تحصیل به کانادا میفرستید لازم است که شهریه مدرسه را برای دانش اموزان بین المللی از مدرسه بپرسید. گاهی اوقات مدارس هزینه ایی بسیار کم برای فعالیت ها و دروس خارج از برنامه ی درسی (کلاس های ورزشی و اردوها) دریافت می کنند. اکثر دانش آموزان وعده غدایی خود را به همراه دارند هرچند گاهی اوقات امکان خرید غذا از کافه تریا مدرسه هست.

شهریه ی دوره ی دبیرستان در کانادا

دوره ی دبیرستان برای شهروندان کانادایی رایگان است و بیشتر مدارس برای دانش آموزان بین المللی شهریه ایی در نظر می گیرند که حدود 18000-6000 دلار کانادا برای هر سال تحصیلی می باشد.

گاهی اوقات مدارس هزینه ایی بسیار کم برای فعالیت ها و دروس خارج از برنامه ی درسی (کلاس های ورزشی و اردوها) دریافت می کنند. اکثر دانش آموزان وعده غدایی خود را به همراه دارند هرچند گاهی اوقات امکان خرید غذا از کافه تریا مدرسه هست.

شهریه ی مدارس زبان در کانادا

دوره ها در مدارس زبان به صورت ترمیک نیستندد و باتوجه به دوره در طی چند هفته برگزار می شوند. شهریه مدارس زبان در کشور کانادا توسط مدارس مشخص می شود. در زیر شهریه مدارس زبان اماده است (شهریه اعلام شده شامل هزینه مسکن و خوراک نمی شود.)

    Toronto : 12-week English Language School = CAD 3,515

    Quebec : 12-week French Language School = CAD 3,570

    Vancouver : 12-week English Language School = CAD 4,083

    Calgary : 12-week French Language School = CAD 3,446




شهریه ی کالج و دوره های فنی حرفه ایی در کانادا

برنامه دوره های کالج از نطر طول دوره متفاوت هستند بنابراین شهریه کالج ارزان تر از دانشگاه می باشد. بعضی از برنامه ها شامل آموزش های یکپارچه عملی نیز می باشد، که شما می توانید در دوره ی تحصل خود درآمد داشته باشید.

شما می توانید کالج ها و مراکز فنی حرفه ایی با کیفیت بالایی در کشور کانادا و در شهرهای کوچک که هزینه های زندگی در این شهرها پایین است، بیابید. هرچند در شهرهای بزرگ کشور کانادا هزینه های زندگی در مقایسه با بیشتر شهرهای بزرگ دنیا بسیار مناسب است. بعضی ار مدارس رایگان هستند، در حالی که شهریه دیگر مدارس و کالج ها سالانه حدود 14000 تا 43000 دلار کانادا است.

شهریه ی دانشگاه در کانادا

از میان برنامه های تحصیلی در کانادا برنامه ایی که مناسب شما می باشد را انتخاب کنید. دانشگاه هایی با کیفیت آموزشی بالا در شهرهای کوچک کانادا که هزینه های زندگی پایینی دارند وجود دارد. 

شهریه ی دوره کارشناسی در کشور کانادا سالیانه حدود 6000 تا 40000 دلار کانادا است. هزینه های زندگی نیز با توجه به استان و شهر محل سکونت شما تغیر می کند ولی به طور میانگین سالیانه 12000 دلار کانادا است.

شهریه ی تحصیلات تکمیلی در کانادا

تحصیلات تکمیلی سرمایه گذاری مطمئنی برای آینده ی شغلی شما است. تحصیل در مقاطع ارشد و دکتری در کشور کانادا در تمام دنیا شناخته شده است و با در نظر گرفتن هزینه های نسبتا پایین زندگی شرایطی بسیار مطلوب را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند.

شهریه دوره کارشناسی ارشد در کشور کانادا سالیانه حدود 35000 تا 85000 دلار کانادا است و شهریه ی دوره ی دکتری سالیانه حدود 2500 تا 17000 دلار کانادا است و تخصص در رشته های پزشکی حدود 70000 دلار کانادا است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: