مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
بهترین دانشگاه ها برای تحصیل دندانپزشکی در کانادا

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل دندانپزشکی در کانادا

در این مقاله هشت دانشگاه برتر در حوزه ی دندانپزشکی در کانادا را به شما معرفی می کنیم.

دندانپزشکی در کانادا - دانشگاه بریتیش کلمبیا British Columbia University

دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC) ونکور مرکزی فوق العاده برای تدریس، تحصیل و تحقیق است و نکته ی مهم دیگر این است که این دانشگاه رتبه ای بسیار خوب  در زمینه های درسی جغرافی، مهندسی معدن و ریاضی دارد و یکی از بهترین دانشگاه های کانادا برای تحصیل در رشته ی دندانپزشکی است. این دانشگاه برای PhD و برنامه های کارشناسی ارشد در تخصص های مختلف برنامه هایی را ارائه می دهد.

دندانپزشکی در کانادا - دانشگاه مونترال

دانشگاه (University of Montreal UdeM) یکی از پنج دانشگاه بزرگ کانادا و دومین دانشگاه بزرگ کانادا از نظر جمعیت و تعداد دانشجویان است. و مهم ترین دانشگاه فرانسوی زبان از نظر تعداد دانشجویان بین المللی و سطح بالای تحقیقات می باشد.

همچنین این دانشگاه در میان 100 دانشگاه برترجهان است و شهرت خوبی به واسطه ی فارغ التحصیلانش در رشته ی دندانپزشکی دارد. دپارتمان دندانپزشکی در این دانشگاه در مقاطع دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی در گروه های مختلف دندانپزشکی دانشجو می پذیرد.




دندانپزشکی در کانادا - دانشگاه مک گیل

دانشگاه McGill در شهر مونترال واقع شده است و یکی از معتبرترین دانشگاه ها در کانادا می باشد. در این دانشگاه سالیانه بیش از هزاران دانشجو از 150 کشور دنیا مشغول به تحصیل می شوند. فارغ التحصیلان در مقطع PhD از این دانشگاه معتبرترین مدرک در میان دانشگاه های کانادا را دارند. دانشگاه مک گیل این شهرت را مدیون این است که بیش از 50 مرکز تحقیقاتی دارد و بیش از 400 برنامه ی تحصیلی را برای تحصیل ارائه می دهد.

دندانپزشکی در کانادا - دانشگاه University of Western Ontario

می توان گفت دانشگاه University of Western Ontario یکی از بهترین دانشگاه های کانادا است. این دانشگاه دانشجویانی را برای تحصیل انتخاب می کند که برای تحصیل بلندپروازی و رویا دارند و می توانند در جامعه ی بین المللی اطلاعات خود را به اشتراک بگذرانند و راهنما باشند.

دانشجویان این دانشگاه از 117 کشور دنیا می آیند و بیش از 277 هزار نفر از فارغ التحصیلان این دانشگاه، دانشجویان بین المللی بوده اند.

دانشجویان این دانشگاه می توانند در کنار آموزش آکادمیک در فعالیت های ورزشی، خدمات اجتماعی و کارهای داوطلبانه نیز شرکت کنند.

دندانپزشکی در کانادا - دانشگاه Dalhousie University

از دانشگاه Dalhousie می توان به دانشگاهی پیشرو در میان دانشگاه های کانادا نام برد. در واقع دانشگاه Dalhousie یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کانادا است و برای آموزشی در سطح بالا و فرصت های فوق العاده ایی که در اختیار دانشجویانش قرار می دهد، شناخته شده است.

این دانشگاه در سال 1818 میلادی در شهر Halifax کانادا تاسیس شده است و از سراسر دنیا دانشجو می پذیرد.




دندانپزشکی در کانادا - دانشگاه آلبرتا (University of Alberta)

دانشگاه آلبرتا بی شک یکی از بهترین دانشگاه های کشور کانادا و جهان است و شهرت این دانشگاه در گروه انسانی، هنر، بازرگانی ومهندسی در کنار علوم تجربی با بیش از 250 هزار دانشجوی بین المللی در همه ی کشورها شناخته شده است.

دندانپزشکی در کانادا - دانشگاه ساسکاچوآن

دانشگاه Saskatchewan در گروه دانشگاه های قدیمی کانادا است، این دانشگاه در سال 1907 میلادی تاسیس شده است. و متاسفانه در حال حاضر دپارتمان دندانپزشکی این دانشگاه، دانشجو بین المللی نمی پذیرد.

دندانپزشکی در کانادا - دانشگاه Manitoba

دانشگاه منیتوبا اولین دانشگاه در غرب کانادا است و 140 سال پیش در مرکز کانادا تاسیس شده است و بزرگترین دانشگاه در منطقه است و بیش از 60 برنامه تحصیلی در گروه های پزشکی ، حقوق و مهندسی را ارائه می دهد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: