مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
مراحل گرفتن ویزا استارت آپ کشور آلمان

مراحل گرفتن ویزا استارت آپ کشور آلمان

چه مراحلی را طی کنیم تا بتوانیم ویزای استارت آپ آلمان را بگیریم؟

گرفتن ویزا استارت آپ کشور آلمان ۵ مرحله دارد، بر فرض اینکه متقاضی شرایط لازم برای گرفتن این ویزا را داشته باشد. در گام اول شما باید ایده کسب و کار یا بیزینس پلن خود را تهیه کنید. اگر در حال حاضر کسب و کاری در ایران دارید که در مرحله استارت آپ قرار دارد، احتمالا ایده و بیزینس پلن را آماده دارید. 

در گام دوم، باید ایده کسب و کار و بیزینس پلن شما به وزارت صنعت و بازرگانی کشور آلمان معرفی شده و تائیدیه این نهاد آلمانی گرفته شود. این تائیدیه در حقیقت مهری است که تائید می کند این کسب و کار اجازه دارد در آلمان راه اندازی شود و فعالیت کند. 

گام سوم گرفتن ویزا اقامت موقت از سفارت آلمان است که در این مرحله مدارک مورد نیاز جمع آوری می شوند و به اضافه تائیدیه وزارت صنعت و بازرگانی در پوشه ای قرار داده می شود و برای سفارت ارسال می شود. 

گام نهایی این است که پیش از ورود شما باید کسب و کار شما راه اندازی شود و شما حداقل مبلغ ۲۵،۰۰۰ یورو را در حساب بانکی در کشور آلمان واریز کنید. 

و در نهایت شما همراه با خانواده به آلمان سفر می کنید و کسب و کار خود را تحویل می گیرید و پولی که در حساب ریخته بودید را نیز به صورت یکجا یا ماهیانه تحویل خواهید گرفت. 


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

آلمان در یک نگاه
آلمان در یک نگاه

به عنوان یک عضو از سازمان ملل، کشور آلمان متعهد شده است که از صلح جهانی حراست کند، برقوانین بین المللی پایبند باشد، از حقوق انسان ها در سراسر جهان محافطت کند و با تمام کشورها طبق قوانین سازمان ملل،همکاری داشته باشد. ...

بیشتر بخوانید
هشت قدم تا تحصیل در آلمان
هشت قدم تا تحصیل در آلمان

اگر شما با حجم زیادی از اطلاعات برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان روبه رو شده اید و نمی توانید تصمیم بگیرید، ما در اینجا مرحله به مرحله روند اخذ پذیرش را برای شما آورده ایم. ما روند اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان را، در هشت مرحله برای شما توضیح می دهیم، ...

بیشتر بخوانید
زبان آلمانی را بشناسید
زبان آلمانی را بشناسید

واقعیت این است که آلمانی، زبانی دشوار است، اما شما می توانید همه چیز را یاد بگیرید. بسیاری از دانشجویان بین المللی اقدام به یادگیری زبان آلمانی می کنند و موفق می شوند. آلمانی ها معتقدند :'تمرین بهترین نتیجه را خواهد داشت.' ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: