مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
پنج دلیل برای تحصیل در کبک

پنج دلیل برای تحصیل در کبک

کبک، گوهر پنهان کانادا است،استانی سرزنده و چند فرهنگی، ترکیبی از آمریکای شمالی مدرن و اروپایی با وقار و جذاب. کبک تنها استان دو زبانه (انگلیسی/فرانسوی) کانادا است. این استان شرایط تحصیل و زندگی فوق العاده ای را به دانشجویان بین المللی پیشنهاد میدهد و بیش از 50,000 دانشجویی بین المللی از تمام دنیا در این استان مشغول به تحصیل هستند و تحصیل در کبک می تواند یکی از بهترین تصمیم ها در زندگی تحصیلیتان باشد.

چرا تحصیل در کبک، یکی از بهترین انتخاب هاست؟

در اینجا چند دلیل از دلایلی که دانشجویان بین المللی تحصیل در کبک را انتخاب می کنند را بررسی می کنیم.

کبک - شهریه مناسب و مقرون به صرفه

شهریه ی تحصیل در دانشگاه های کبک در مقایسه با استان های اُنتاریو و بریتیش کلمبیا، پایین است.و از انجایی که به طور کلی هزینه ی تحصیل در کانادا از کشورهای آمریکا و انگلستان پایین تر است، بنابراین استان کبک مقصد دانشجویان بین المللی از سراسر جهان است.

کبک - هزینه پایین زندگی

هزینه اجاره یا خرید مسکن، غذا، حمل و نقل عمومی و هزینه های روزمره در کبک پایین است، از این رو کبک جز 20 شهر ارزان کانادا برای زندگی قرار دارد.




کبک - آشنایی با فرهنگ فرانسوی-کانادایی

فرانسوی ها جز اولین ساکنین کانادا بودند و در اوایل سال 1600 میلادی به کبک آمدند. معماری فرانسوی، زبان فرانسه و سنت هایشان جزیی از فرهنگ کبک شده است و از این رو کبک مشهور به 'اروپای آمریکای شمالی' است.

کبک - تحصیل به زبان فرانسوی و انگلیسی

زبان رسمی استان کبک، فرانسوی است ولی هر دو زبان فرانسوی و انگلیسی در این استان صحبت می شود، بنابراین دانشجویان می توانند تحصیلات خود را به یکی از این دو زبان ادامه دهند و با زندگی در این استان زبان دیگر را یاد خواهند گرفت.

کبک - زندگی مدرن در محیطی زیبا

کبک سرزمین شگفتی های طبیعت است. هزاران دریاچه و رود، کوه ها و تپه های باشکوه و پارک های زیبا.چه فردی ماجراجو باشید، چه فردی که به دنبال هیجان است، کبک نیاز شما را برآورده می کند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: