مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
پنج دلیل برای تحصیل در سوئد

پنج دلیل برای تحصیل در سوئد

وقت آن رسیده است که چشم خود را از کشورهای پرطرفدار برای تحصیل (آمریکا، انگلستان و کانادا) به سمت کشوری مانند سوئد برگردانیم و مزیت های تحصیل در این کشور را زیبا را بررسی کنیم.

تحصیل در سوئد فقط زاویه دید حهانی نمی دهد بلکه با آموزش های عملی این فرصت را برای شما فراهم می کند که در آینده شانس استخدام بالایی به دلیل مهارت ها و دانشی که کسب کرده اید، داشته باشید.

در اینجا به شما پنج دلیل می گوییم که چرا سوئد یکی از بهترین کشورها برای تحصیل است:

فرصت های شغلی در سوئد

دانشجویان بین المللی می توانند به صورت تمام وقت کار کنند، به این معنی که می توانند تا 40 ساعت در هفته کار کنند.

بعد از فارغ التحصیلی می توانید ویزای خود را تمدید کرده و به دنبال شغل بگردید یا حتی کسب و کار خود را راه اندازی کنید، برای شش ماه این فرصت به شما داده می شود.

همچنین می توانید در شرکت های بزرگ مانند IKEA، Tetrapak، Volvo، Oalty و Spotify به عنوان کارآموز مشغول به کار شوید. کشور سوئد مرکزی برای استارت آپ و خلاقیت است بنابراین ایده های جدید مورد حمایت دولت قرار می گیرند.

تحصیلات با بالاترین کیفیت در سوئد


تحصیلات در سوئد از اهمیت زیادی برخوردار است و سوئد آموزشی در کلاس جهانی را به شما پیشنهاد می دهد، در سوئد 14 موسسه آموزش عالی دولتی و تعداد زیادی موسسه خصوصی برای تحصیل وجود دارد.

دانشگاه های برتر سوئد که می توانید برای تحصیل در آنها اقدام کنید عبارتند از: 

Karolinska Institute, Lund University, Uppsala University, Stockholm School of Economics, and Stockholm University.

آموزش در سوئد با دیگر کشورها تفاوت زیادی دارد و اصل آموزش در سوئد آموزش عملی است و آموزش از روی کتاب در رتبه دوم قرار می گیرد ، بنابراین به راحتی می توانید در محیط کار مشغول به کار شوید.

در سوئد به داشن آموزان و دانشجویان آموزش داده می شود که خلاقیت خود را پرورش دهند و برای حل مسائل پاسخ های جدید ارائه دهند، که این آموزش به آنها کمک می کند همیشه در محدوده ای مشخص حرکت نکنند و جسور و ریسک پذیر باشند و به این صورت آینده ی شغلی درخشانی دارند.


هزینه های تحصیل مقرون به صرفه در سوئد

برای دانشجویانی که از خارج از حوزه اروپا برای تحصیل می آیند، شهریه تحصیل بین 8،000 تا 15،000 کرون سوئد برای هر سال تحصیلی است، که از میانگین هزینه ی تحصیل در آمریکا و انگلستان پایین تر است.

کیفیت زندگی در سوئد


از آنجا که دولت سوئد همیشه برپاکیزی و بازیافت و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر تاکید می کند، شما با تحصیل در سوئد زندگی در هوای پاک، طبیعتی بکر و دست نخورده و زیبا را تجربه می کنید.حتی در ایستگاه های مترو هم شما می توانید از دیدن هنرو نقاشی های زیبا لذت ببرید.

در هلند همه جیز زیبا است از معماری استکهلم تا شهر افسانه ای Jokkmokk که در شمالی ترین استان سوئد لاپلن واقع شده است.

غذاهای خوشمزه


اگر شما طرفدار غذا هستید و به رستوران IKEA می روید هیچگاه گرسنه نخواهید ماند، در غذاهای سوئدی همیشه مواد آرمش بخش استفاده می شود و استفاده از گیاهانی مانند شوید و طعم دهنده هایی مانند خامه ترش در غذاها رایج است، در سوئد رستوران های زیادی وجود دارد که در انها می توانید غذاهای سالم و رژیمی میل کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

محل اقامت در سوئد
محل اقامت در سوئد

به عنوان یک دانشجوی خارجی که در سوئد به دنبال خانه می گردد اولین جایی که تماس میگیرید باید دانشگاهتان باشد. اغلب دانشگاه ها سرویس های اقامتی برای دانشجویان خارجی ارائه میدهند، که شامل فراهم کردن محل سکونت قطعی یا توصیه هایی در مورد یافتن اتاقی برای خودتان ...

بیشتر بخوانید
لیست کارهایی که باید قبل از آمدن به سوئد انجام دهید
لیست کارهایی که باید قبل از آمدن به سوئد انجام دهید

انتظار سرانجام به سررسید. اکنون شما رسماً دارای جایگاهی را در یک دانشگاه سوئد به دست آورده اید. زمان هیجان زده بودن است! در کمتر از چندماه به سوئد خواهیدآمد. در اینجا لیستی از لوازم مورد نیاز که باید آماده کنید را ارائه کرده ایم. ...

بیشتر بخوانید
چگونه برای مقطع کارشناسی در سوئد درخواست دهیم
چگونه برای مقطع کارشناسی در سوئد درخواست دهیم

در این مقاله مراحل روند درخواست برای دوره ی لیسانس و ارشد را در دانشگاه های سوئد را برای شما آورده ایم. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: