مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
با داشتن چه مهارتی می توان اقامت دائم کانادا را گرفت؟

با داشتن چه مهارتی می توان اقامت دائم کانادا را گرفت؟

قصد مهاجرین برای خوداشتغالی در زمینه های فرهنگی، ورزشی، موسیقی، شاخه های هنر و ورزش.

افرادی که می خواهند شغل خود را در کانادا داشته باشند می توانند اقامت دائم کانادا را اخذ کنند باتوجه به سابقه کاریشان و توانایی ادامه کار در کانادا.

برنامه خوداشتغالی کانادا این اجازه را به افرادی در زمینه های ورزشی، هنری و فرهنگی دارد می دهد که برای اخذ اقامت دائم کانادا درخواست دهند.

این برنامه برای گروه زیادی از افراد در زمینه کاری هنر و ورزش مانند: معلم موسیقی، نقاش، تصویرگردان، فیلم ساز، خبرنگار مستقل یا ورزشکاران است.این برنامه شامل افرادی که در پشت صحنه کار می کنند نیز می باشد مانند طراحان رقص، طراح صحنه و مربیان ورزشی.

افراد براساس فاکتورهایی از جمله تجربه کاری، هدف و توانایی داشتن شغلی مستقل ارزیابی می شوند.

کاندیدها باید نشان دهند حداقل دو سال سابقه کار- داشتن نقش در فعالیتی فرهنگی یا ورزشی در سطح بین المللی (به این معنی که در سطح بین المللی شناخته شده هستند یا به صورت خود اشتغالی در زمینه ورزشی یا فرهنگی مشغول به کار بوده اند.)

همچنین باید بتوانند نقشی در قوی تر کردن فرهنگ و ورزش کانادا (enrichment of Canadian culture and sport) ایفا کنند و سهمی مهم در فعالیت اقتصادی مشخصی داشته باشند.


به طور مثال فردی که به عنوان معلم موسیقی در شهر کوچکی فعالیت می کند نقش مهمی دارد یا ژورنالیستی که برای انتشارات کانادایی می نویسد، این دو مثالی از افرادی هستند که تاثیر مهمی در فرهنگ کانادا دارند.

همچنین باتوجه به برنامه ای که از طریق آن اقدام می کنید باید حداقل امتیاز مشخصی را نیز بدست بیاورید.

برنامه های اقتصادی مانند Canadian Experience Class که یکی از زیر شاخه های اکسپرس اینتری است و افراد را باتوجه به امیتازی که دارد انتخاب می کند.

برنامه فدرال سلف ایمپلویمنت برنامه ای شبیه به اکسپرس اینتری نیست و سیستم نمره دهی آن رقابتی نمی باشد.

پروسه زمانی این برنامه در مقایسه با سایر برنامه های اقتصادی  کانادا طولانی تر است و تا سال گذشته اخذ ویزای این برنامه هفت سال به طول می انجامید، اما در حال حاضر مدت بررسی و اخذ ویزا 23 ماه است.

افرادی که می خواهند در استان کبک زندگی کنند، این نکته را بدانند که سیستم مهاجرتی این استان متفاوت است.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.
بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.

دانشجویان بین المللی زیادی کانادا را برای تحصیل از میان کشورهایی از جمله آمریکا، استرالیا، انگلستان و فرانسه انتخاب می کنند، زیرا شرایطی که کانادا برای تحصیلات در نظر گرفته است در خیلی از کشورها دیده نمی شود. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP

اجازه ی کار بعد از تحصیل اولین قدم در سیستم مهاجرت به کانادا است. این اجازه موقعیتی را فراهم می کند که دانشجویان بین المللی بعد از فارغ التحصیلی تا سه سال اجازه ی کار داشته باشند. که این اجازه ی کار ،فارغ التحصیلان را به ساکنین دائم تبدیل می کند. ...

بیشتر بخوانید
کار در هنگام تحصیل در کانادا
کار در هنگام تحصیل در کانادا

دانشجویان بین المللی در کاناد می توانند تا 20 ساعت در هفته کار کنند و اجازه ی کار تمام وقت را در زمان تعطیلات و استراحت میان ترم هایشان دارند. کار در هنگام تحصیل به شما کمک می کند که هزینه های زندگی خود را پرداخت نمایید و بتوانید با افراد جدید آشنا شوید و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: