مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
برنامه انتقال درون شرکتی کانادا

برنامه انتقال درون شرکتی کانادا

کسب و کارهایی که شرکت مادر، شعبه، شرکت فرعی یا وابسته در کانادا دارند می‌توانند پرسنل کلیدی را از طریق انتقال درون ‌شرکتی (Intra-Company Transfer) به کانادا بیاورند.

ویزاهای کاری که از این طریق اخذ می‌شوند از شرط اخذ ارزیابی «ارزیابی تأثیر بر بازار کار» ‌معاف هستند. با این وجود، کارگران و کارفرماهای معاف از «ارزیابی تأثیر بر بازار کار» که از برنامه انتقال درون ‌شرکتی استفاده می‌کنند باید از تمام مقررات حاکم بر کار موقت در کانادا، از جمله اخذ ویزای اقامت موقت، در صورت ضرورت، تبعیت کنند.

افراد منتقل ‌شده باید در سه سال قبل از تاریخ درخواست اولیه به مدت حداقل یک سال بدون وقفه در شرکت/ مؤسسه خارجی، در یک سمت تمام‌ وقت مشابه سمتی که در کسب و کار کانادایی بر عهده می‌گیرند، استخدام شده باشند. کسب و کار کانادایی هم باید با همتای خارجی خود دارای رابطه‌ای باشد که از شرایط لازم برخوردار باشد. کار در کانادا باید در چهارچوب یکی از کارکردهای زیر باشد: 

  • مدیر عامل (Executive) یا مدیر ارشد (Senior Manager)
    • مدیر عامل: کارمندی که عمدتاً مدیریت شرکت/ مؤسسه یا یک بخش اصلی در آن را بر عهده دارد.
    • مدیر ارشد: کارمندی که تمام یا بخشی از شرکت/ مؤسسه را مدیریت می‌کند و نظارت/ کنترل فعالیت دیگر مدیران و کارمندان حرفه‌ای را بر عهده دارد.
  • مدیر کارکردی (Functional Manager)
    • کارمندی که مدیریت یک کارکرد حیاتی در تحقق اهداف شرکت را بر عهده دارد، اما الزاماً مدیریت کارمندان را در اختیار ندارد.
  • دانش تخصصی
    • کارمندی که دارای دانش تخصصی است، به این معنی که دارای دانش در سطحی پیشرفته و تجربه و دانش اختصاصی در حوزه محصولات، خدمات، فرایندها و رویه‌های شرکت/ مؤسسه است.

کسب و کارهای خارجی که می‌خواهند یک شرکت/ مؤسسه را در کانادا دایر کنند می‌توانند از برنامه انتقال درون ‌شرکتی استفاده کنند تا کارگران مهم و اصلی برای عملیات‌های اولیه (استارت ‌آپ) را وارد این کشور بکنند. متقاضیان در زمان اپلای کردن برای ویزای ICT Start-Up باید امکان دایر کردن شرکت خود در کانادا را اثبات کنند، که شامل این موارد است: 

  • مدارک و شواهدی که نشان بدهد شرکت می‌تواند هزینه‌های اولیه عملیات را تأمین کند و از توانایی پرداخت حقوق کارمندان برخوردار است.
  • ارائه دادن یک طرح تجاری که خطوط کلی برنامه‌های واقع ‌گرایانه با هدف جذب کارمند برای عملیات جدید و انجام تجارت در کانادا را ترسیم می‌کند.
  • مدارک و شواهدی که نشان بدهد ساختمان و مکان مورد نیاز برای کار مورد نظر تأمین شده است (یا در شرف تأمین است).

برنامه ICT Start-Up یک ویزای کاری موقت یک ساله را در اختیار فرد قرار می‌دهد که در صورت حفظ رابطه دارای واجد شرایط بین شرکت‌ها و انجام تجارت مستمر، قابل تجدید است. باید برای عملیات‌های جدید در کانادا هم کارمند جذب شود.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: