مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دوره ی زبان سوئدی در سوئد

دوره ی زبان سوئدی در سوئد

سوئد یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی است و یکی از راه های تحصیل در سوئد، تحصیل در دوره های زبان است. می توانید در دوره ی زبان انگلیسی یا سوئدی مشغول به تحصیل شوید و با کسب دانش زبانی خود را برای ورود به دانشگاه ها یا حتی بازار کار آماده کنید.

در این مقاله شرایط تحصیل در دوره ی زبان سوئدی، شرایط سنی تحصیل در دوره زبان سوئدی، مدرک زبان لازم برای شروع دوره و هرآنچه برای مهاجرت و تحصیل در سوئد لازم است، بدانید را به شما می گوییم.

مزایای تحصیل در سوئد

مزایای تحصیل در سوئد، عبارتند از:

  • بهره بردن از آموزش با بالاترین استاندارد جهانی
  • تجربه ی زندگی دانشجویی در کشوری امن
  • زندگی در کشوری بدون محدودیت زبانی
  • امکان سفر به کشورهای اروپایی و اسکاندیناوی
  • سرزمین شرکت های بین المللی
  • امکان کار حین تحصیل تا 40 ساعت در هفته
  • اجازه ی کار تا یکسال بعد از فارغ التحصیلی

یکی از راه های مهاجرت به سوئد، تحصیل در دوره های زبان است، که به مدرک زبان انگلیسی احتیاج ندارند، در این دوره 30 واحدی آموزشی خواهید داشت، که 15 واحد آن آموزش بخش گرامر و 15 واحد دیگر رایتینگ است. پروسه پذیرش برای دوره ی زبان در سوئد شش ماه است.

برای افرادی که با داشتن دیپلم میخواهند برای اخذ پذیرش از دوره ی زبان سوئدی اقدام کنند، داشتن مدرک زبان انگلیسی بسیار مهم است، زیرا در صورت نداشتن مدرک زبان، اخذ پذیرش دشوار خواهد بود، بنابراین در صورتی که با داشتن دیپلم می خواهید برای دوره ی زبان سوئدی اقدام کنید، داشتن مدرک آیلتس 5.5 به شما پیشنهاد می شود. یکی از مزیت های تحصیل در این دوره این است که دانش زبانی خود را برای تحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد بالا می برید و می توانید به زبان سوئدی در دانشگاه تحصیل کنید. هزینه ی تحصیل در این دوره حدودا 50،000 کرون است، که این مبلغ بلافاصله پس از اخذ پذیرش باید به حساب دانشگاه واریز گردد.

دانشجویان بعد از گذراندن دوره زبان سوئدی، برای تحصیل در دانشگاه نیازی به مدرک زبان ندارند و میتوانند اقامت تحصیلی سوئد را بگیرند. در صورتی که نتوانید در دوره شش ماهه موفق به اخذ مدرک زبان شوید، این امکان برای شما وجود دارد که ویزای خود را برای شش ماه دیگر نیز تمدید کنید. دانشجویانی که در دوره ی زبان سوئدی در حال تحصیل هستند، اجازه ی 20 ساعت کار در حین تحصیل را دارند و می توانند به همراه همسر و فرزندان خود به سوئد بیایند.

شرایط سنی برای تحصیل در سوئد

طیف گسترده ای از دوره های زبان سوئدی از طریق انجمن های آموزش بزرگسالان، با محتوای متنوع، مدت زمان آموزش مدیریت می شوند.. برخی از آنها هیئت مدیره و مسکن و فعالیت های اجتماعی را سازماندهی می کنند، در حالی که دیگران فقط آموزش زبان را ارائه می دهنددر این دوره گواهینامه پایان دوره صادر می شود. در برخی از مدارس شروع دوره ها همانند، مدارس است در حالی دیگر در برخی از کالج ها دوره ها به صورت تابستانه برگزار می شوند.

تحصیل زبان سوئدی در سوئد عبارتند از:

  • Folkuniversitetet
  • Medborgarskolan (اطلاعات فقط به زبان سوئدی)

البته لازم به ذکر است که مراکز خصوصی برگزار کننده ی دوره زبان نیز در سوئد وجود دارد. این نکته را به یاد داشته باشید که اگر دوره ی زبان سوئدی شما جز برنامه ی دانشگاهی نباشد، نمی توانید اجازه اقامت در سوئد بگیرید.


معرفی دوره های تابستانه زبان در سوئد

  • انجمن سلطنتی فرهنگ سوئدی در خارج از کشور (Riksföreningen Sverigekontakt)
  • سوئد اکسپرس (گوتنبورگ، استکهلم، مالمو / لند، گوتلاند / ایلند و مکان های مختلف در کوه سوئد)
  • جلسه تابستانی بین المللی اوپسالا (اوپسالا)

موسسه سوئدی دوره های تابستانی زبان سوئدی بین المللی را سازماندهی می کند. این دوره ها که در همکاری با کالج های مستقل آموزش بزرگسالان به نام دبیرستان های محلی (folkhögskolor) برگزار می شود، عمدتا برای دانش آموزانی که در حال تحصیل در سوئد در سطح دانشگاه، در کشور دیگری غیر از سوئد هستند، در نظر گرفته شده است، البته در صورتی که دانشگت. با این حال، متقاضیان تحصیل زبان سوئدی در سوئد و مهاجرت به سوئد باید دوره زبان سوئدی را برای ۱۰۰ ساعت یا بیشتر مطالعه کنند تا واجد شرایط باشند.

تحصیل دوره های زبان سوئدی Folkuniversitetet از سطح A1 تا C1 هستند. تعیین دوره، مانند A1، اهداف دوره را مشخص می کند، یعنی آنچه شما باید پس از اتمام دوره، بتوانید انجام دهید. به طور مثال اگر در سطح شما در حد A1 است، باید در دوره ای که سطح آن A2 است، ثبت نام کنید. سطح بندی زبان که از A1 شروع می شود و تا C2 می رسد، مقیاس سطح بندی اروپا است.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

لیست کارهایی که باید قبل از آمدن به سوئد انجام دهید
لیست کارهایی که باید قبل از آمدن به سوئد انجام دهید

انتظار سرانجام به سررسید. اکنون شما رسماً دارای جایگاهی را در یک دانشگاه سوئد به دست آورده اید. زمان هیجان زده بودن است! در کمتر از چندماه به سوئد خواهیدآمد. در اینجا لیستی از لوازم مورد نیاز که باید آماده کنید را ارائه کرده ایم. ...

بیشتر بخوانید
چگونه برای مقطع کارشناسی در سوئد درخواست دهیم
چگونه برای مقطع کارشناسی در سوئد درخواست دهیم

در این مقاله مراحل روند درخواست برای دوره ی لیسانس و ارشد را در دانشگاه های سوئد را برای شما آورده ایم. ...

بیشتر بخوانید
برنامه ی تحصیل در سوئد
برنامه ی تحصیل در سوئد

اگر در مورد تحصیل در سوئد در پاییز بعد کنجکاو هستید اما نمیدانید از کجا شروع کنید، دیگر نیازی به گشتن نیست، راهنمای مراحل در اینجا است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: