مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
چرا تحصیل پزشکی در لهستان را انتخاب کنیم؟

چرا تحصیل پزشکی در لهستان را انتخاب کنیم؟

با تحصیل در رشته های پزشکی در لهستان، شما مدرکی را دریافت می کنید که مطابق با استانداردهای آموزش لهستان و اتحادیه اروپا، وزارت آموزش و پرورش ایالات متحده (برنامه وام Stafford) و هیئت های پزشکی در ایالات متحده است. فارغ التحصیلان دوره پزشکی به زبان انگلیسی در لهستان واجد شرایط درخواست اقامت و پذیرش در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها هستند. فارغ التحصیلان برنامه پزشکی به زبان انگلیسی همچنین می توانند برای آموزش در بیمارستان های کشورهای مختلف از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، آفریقای جنوبی، نیجریه، اسرائیل، انگلیس، ایرلند، نروژ، سوئد و لهستان اقدام کنند.

دوره های مدرک پزشکی به زبان انگلیسی

آیا می دانستید ده ها دانشگاه در لهستان برنامه های متنوع پزشکی را در مقطع کارشناسی ارائه می دهند و همه آنها توسط پزشکان مشهور بین المللی تدریس می شوند؟ همچنین جالب است بدانید که هزینه های تحصیل در لهستان تنها به اندازه ی بخشی از شهریه ای که است که دانشجویان در مدارس پزشکی در ایالات متحده یا انگلستان صرف می کنند. 

دانشجویان در لهستان همچنین می توانند زبان جدیدی را یاد بگیرند، فرهنگ و سنت های جدیدی را تجربه کنند و به سایر کشورهای اروپایی دسترسی داشته باشند. این برنامه ها همچنین الزاماتی را دارند که به طور رسمی توسط فرآیند بولونیا (Bologna Process) تعیین شده تا اطمینان حاصل شود که برنامه های دانشگاه لهستان با دستورالعمل های اتحادیه اروپا برای آموزش عالی و همچنین وزارت آموزش و پرورش و سایر نهادهای حاکم بر آموزش عالی مطابقت دارد.


امروزه 18 دانشگاه سنتی همراه با 20 موسسه فناوری، 9 دانشکده پزشکی مستقل و 5 دانشگاه اقتصادی در لهستان فعالیت می کنند. دانشگاه پزشکی گدانسک و دانشگاه علوم پزشکی پوزنان به دانشجویان بین المللی فرصت تحصیل در رشته ی پزشکی در لهستان به زبان انگلیسی را ارائه می دهند.

همچنین فارغ التحصیلان ممکن است واجد شرایط درخواست برنامه های تحصیلات تکمیلی و یا برنامه های اقامتی در بیمارستان های آموزشی در ایالات متحده، کانادا، انگلیس، ایرلند، استرالیا و سایر نقاط جهان باشند. آیا علاقه مند به تحصیل در رشته ی پزشکی در لهستان یا سایر کشورهای اروپا هستید؟ در ادامه شما میتوانید درباره دوره ی پیش پزشکی که آمادگی شما را برای آزمون های ورودی تضمین می کند، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

اجازه اقامت آلمان
اجازه اقامت آلمان

اجازه اقامت شما، یک کارت الکترونیکی است، که اطلاعات اقامت شما در آن ثبت شده است( تاریخ صدور، اثرانگشت، عکس پاسپورت شما،...). این کارت 4 تا 6 هفته بعد از درخواست و تکمیل مدارک شما برای شما صادر می شود، اعتبار این کارت یک تا دو سال است. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: