مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دکترا اقتصاد در ایتالیا

دکترا اقتصاد در ایتالیا

جدا از تمایز بین اقتصاد خرد و اقتصاد کلان، دانشجویانی که در رشته‌ی اقتصاد تحصیل می‌کنند، باید از تفاوت بین اقتصاد اثباتی و اقتصاد دستوری آگاه باشند. اقتصاد اثباتی به آن‌چیزی که هست می‌پردازد، در حالیکه اقتصاد دستوری به آنچه که باید باشد، می‌پردازد. از دیگر خصوصیات متمایز رشته‌ی اقتصاد، می‌توان به نظریه‌ی اقتصاد و اقتصاد کاربردی اشاره کرد.

دوره‌‌های برتر دکترا اقتصاد در ایتالیا در سال 2021

  • دانشگاه علوم زندگی چک (Czech University of Life Sciences)
  • دکترای اقتصاد بخشی و اقتصاد بنگاهی (PhD Sector Economics and Economics of Enterprises)
  • شرح دوره دکترا اقتصاد در ایتالیا
  • شکل تحصیل: تمام‌وقت یا از راه دور
  • طول مدت تحصیل: 4 سال (8 ترم)
  • آزمون ورودی: توسط کمیته‌ای انجام می‌شود که از طریق هیات علمی دوره‌ی تحصیلی مربوطه تعیین و توسط رئیس دانشکده تائید می‌شود. این آزمون شامل یک بحث علمی، مصاحبه‌ی شفاهی که تائیدکننده‌ی دانش زبان انگلیسی و زبان خارجی دوم و متن سوابق تحصیلات قبلی دانشگاهی داوطلب است.

ویژگی‌های فارغ‌التحصیلان دکترا اقتصاد

فرض بر این است که فارغ‌التحصیلان بر مبانی نظری شاخه‌ی تحصیلی، روش‌های پایه‌ای کار علمی در زمینه‌ی تحصیل و اشکال پایه‌ای مجموعه‌ی دائمی دانش جهانی در شاخه‌‌ی تحصیل برای یادگیری مادام‌العمر تسلط دارند. این فرض همچنین وجود دارد که فارغ‌التحصیلان می‌توانند مُدل‌های اقتصاد توصیفی و دستوری فرایندهای اقتصادی را در سطوح اقتصاد کلان و اقتصاد خرد طراحی کرده و اسناد مربوطه‌ی مورد نیاز برای رسمیت آن‌ها را جمع‌آوری کنند. علاوه بر این، فارغ‌التحصیلان دارای توانایی تعمیم دانش علمی در قالب قوانین اقتصادی همراه با استفاده از آن‌ها در تفسیر وظایف خاص اقتصادی برای ارتقای توسعه‌ی پایدار خواهند شد. فارغ‌التحصیلان باید بتوانند به طور مستقل روی راه‌حل‌های مشکلات جدی اقتصادی از جمله حفاظت از محیط زیست در سطوح بخشی و شرکتی به‌عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از اقتصاد ملی کار کنند. فارغ‌التحصیلان باید رویکردهای جایگزین را برای حل مشکلات اقتصادی در سطح کسب و کار و شرکت‌ها مدیریت کنند و توانایی پشتیبانی از شاخه‌های میان‌رشته‌ای را داشته باشند که از بهینه‌سازی اقدامات اقتصادی و فرایندهای توسعه‌ی پایدار پشتیبانی می‌کند.

اهداف دوره‌‌ی تحصیلی دکترا اقتصاد ایتالیا

هدف این دوره‌‌ی تحصیلی، آموزش علمی متخصصان واجد شرایط در حوزه‌‌ی فرایندهای اقتصادی در سطح شرکت‌ها و بخش‌هاست. فارغ‌التحصیلان این دوره‌‌ی تحصیلی، احتمالاً در موسسات علمی و تحقیقاتی، دانشگاه‌ها، موسسات دولتی و اتحادیه‌ی اروپا، سازمان‌های بین‌المللی، شرکت‌های ملی و فراملی، مشاغل متمرکز بر خدمات و مشاوره یا در بخش بانک و امور مالی استخدام خواهند شد. ماهیت میان‌رشته‌ای این دوره، امکان ادغام و سازگاری فارغ‌التحصیلان با تغییر شرایط بازار کار را فراهم می‌کند.




ساختار دوره‌‌ی تحصیلی دکترا اقتصاد ایتالیا

طول دوره‌ی تحصیل، چهار سال است که زمان کافی برای تحقیقات دانشجویان و نوشتن پایان‌نامه‌ی با کیفیت بالای دکترا را فراهم می‌کند. تاکید فراوان بار مطالعاتی این دوره‌ی تحصیلی اقتصاد بخشی و اقتصاد بنگاه‌های اقتصادی، بر روی کار تحقیقاتی دانشجویان است. همچنين چنین تاكيدی بر تعداد و ساختار آزمون‌های الزامی نیز پيش‌بينی شده است. علاوه بر امتحانات زبان انگلیسی و امتحانات زبان دوم خارجی، دانشجوی دکترا باید یک امتحان مربوط به رشته‌ی اصلی دانشکده و موضوع اصلی آن رشته و یک امتحان از موضوعات مربوط به پایان‌نامه را بگذراند. علاوه بر این رشته‌های اصلی تحصیل، دانشکده دوره‌ها‌ی دیگری را نیز برای اطمینان از سطح دانش مورد انتظار از یک فارغ‌التحصیل برگزار می‌کند. این ساختار به دانشجویان اجازه می‌دهد عمدتاً بر روی تحقیقات خود تمرکز کنند که این منجر به پایان‌نامه‌ی دکترای با کیفیت بالایی می‌شود. بخشی از برنامه‌ی درسی، یک سمینار روش‌شناختی الزامی است و ماموریت آن، تجهیز دانشجویان به دانش لازم در مورد روش‌ها و فنون کار علمی است. هدف این سمینار، افزایش کیفیت پایان‌نامه‌های دوره‌ی دکتراست.

دوره‌‌های دکترای اقتصاد لوئیس (Luiss PhD programs)

Luiss-Libera UniversitàInternazionaledegliStudiSociali Guido Carli- یک دانشگاه مستقل است. این موسسه‌ی آموزشی از یک موسسه‌ی پیشین در رُم، Pro Deo، بین سال‌های 1974 تا 1978 ایجاد شده است.

شرح دوره

دکترا در رشته‌ی اقتصاد در موسسه‌ی لوئیس گویدو کارلی (Luiss Guido Carli)، یک دوره‌ی چهار ساله است که در همه‌ی شاخه‌‌های اصلی اقتصاد، آموزش‌های پیشرفته‌ای ارائه می‌دهد. هدف از این دوره، تربیت اقتصاددانان بین‌المللی است که قادر به کمک برای پیشرفت دانش و گسترش مرزهای تحقیق در رشته‌های مرتبط با اقتصاد باشند.این دوره نیاز به حضور تمام‌وقت دارد و کاملاً به زبان انگلیسی برگزار می‌شود. این دوره طراحی شده تا به دانشجویان توانایی درک و شرح طیف گسترده‌ای از مشکلات اقتصادی و ارائه‌ی تکنیک‌های تحلیلی، تجربی و کمّی به‌روز را بدهد. دانشجویان در دانشگاه‌ها، موسسات تحقیقات بین‌المللی، نهادهای دولتی، بانک‌های مرکزی، موسسات مشاوره و مالی، مهارت‌های لازم برای انجام شغل‌های آکادمیک و حرفه‌ای را کسب می‌کنند.  در سال نخست، دانشجویان در دوره‌های پیشرفته‌ی EIEF در اقتصاد خرد کاربردی، اقتصاد کلان، اقتصادسنجی و امور مالی شرکت می‌کنند. سال‌های دوم، سوم و چهارم به نوشتن رساله‌ی دکترا و ارائه‌ی کارهای علمی در سمینارهای داخلی اختصاص دارد.

موسسه‌ی آموزشی لوئیس با موسسه‌ی اقتصاد و دارایی اینائودی (EIEF) (Einaudi Institute for Economics and Finance) به توافق رسیده تا دانشجویان در اولین سال دکترای موسسه‌ی لوئیس ثبت‌نام کنند. این دوره می‌تواند از فعالیت‌های آموزشی (دوره‌های رسمی و مشاوره) و امکانات ارائه شده در EIEF بهره‌مند شود. دومی یک موسسه‌ی تحقیقاتی است که توسط بانک ایتالیا پشتیبانی می‌شود و در نزدیکی ساختمان موسسه‌ی لوئیس واقع شده است. تیم آموزشی EIEF در حرفه‌ی خود، دارای رتبه‌ی بالایی است. استادیار پایه در دوره‌ی دکترای لوئیس و در EIEF، در بازار کار آمریکا استخدام می‌شود و جزو بهترین محققانی است که از برترین دوره‌های تحصیلات تکمیلی جهان می‌آید.

حوزه‌های اصلی تحقیق دکترا اقتصاد لوئیس

  • اقتصاد کلان
  • اقتصاد خرد
  • اقتصادسنجی
  • اقتصاد رفتاری و تجربی
  • اقتصاد مالی
  • اقتصاد پولی
  • اقتصاد بین‌الملل
  • سازمان‌های صنعتی
  • اقتصاد کار
  • اقتصاد عمومی

دوره

در سال اول، دانشجویان در دوره‌های پیشرفته‌ی اقتصاد خرد کاربردی، اقتصاد کلان، اقتصادسنجی و امور مالی در EIEF شرکت می‌کنند. در سال دوم، از دانشجویان انتظار می‌رود مقاله‌ی تحقیقاتی تهیه کنند. در سال سوم و چهارم، دانشجویان متمرکز بر نوشتن رساله‌ی دکترای خود هستند و کارهای خود را در سمینارهای داخلی ارائه می‌دهند. پایان‌نامه نیز شامل یک سهم اصلی و قابل‌توجه در رشته‌‌ی تخصصی انتخابی است.

دوره‌های سال اول

تمام دوره‌های سال اول در EIEF (موسسه‌ی اقتصاد و دارایی اینائودی) و در 2 ترم (پاییز و بهار) برگزار می‌شود. هر ترم 12 هفته طول می‌کشد و شامل یک استراحت میان‌مدت یک هفته‌ای و یک هفته‌ی آخر برای جلسات اضافی، آزمون‌ها و غیره است. زبان آموزش نیز انگلیسی هست.

دوره‌های تخصصی در شاخه‌های زیر تدریس می‌شود:

  • اقتصاد خرد کاربردی (سازمان صنعتی، اقتصاد رفتاری،  اقتصاد کار)
  • اقتصاد کلان (اقتصاد پولی، اقتصاد کلان پیشرفته)
  • اقتصادسنجی (برآورد بیزی، اقتصادسنجی غیرپارامتری، سری زمانی، تجزیه و تحلیل Panel)
  • امور مالی (قیمت دارایی، سرمایه‌ی شرکت، بانکداری)

درخواست و پذیرش دکترا اقصاد لوئیس

پنج فرصت تحصیلی دارای بورسیه برای ثبت‌نام در مقطع دکترای دوره‌ی اقتصاد در دانشگاه لوئیس گویدو کارلی رُم وجود دارد که از اکتبر سال 2020 آغاز می‌شود. دانشجویان منتخب، برای این پنج موقعیت تحصیلی دارای بورسیه، از یک بسته‌ی پشتیبانی مالی برخوردار خواهند شد که شامل معافیت از شهریه و پرداخت مبلغ 15،343.28 یورو در سال برای تامین هزینه‌های زندگی در طول دوره‌ی تحصیلات چهار ساله است. در صورت گذراندن دوره‌ی مهمان در یک دانشگاه معتبر بین‌المللی، این دانشجویان همچنین می‌توانند برای سفرهای تحقیقاتی خود، بودجه نیز بگیرند. به‌تعویق افتادن شرایط تعیین شده توسط D.R. n 38 از 13 مارس 2020، در ارتباط با مهلت‌های رقابت از طریق ارزیابی مقایسه‌ای برای پذیرش در برنامه‌های تحقیقاتی دکترا- چرخه‌ی XXXVI، منتشر شده در G.U. IV سری ویژه- مسابقات و امتحانات- n. 29 از 10 آوریل 2020، برای ارائه‌ی درخواست‌‌های پذیرش پیش‌بینی شده است. مهلت ارائه‌ی درخواست‌‌ها به 13 ژوئیه‌ی 2020، ساعت 16:00 (CEST) UTC + 2 موکول شده است.

در نتیجه، مهلت‌های زیر نیز به تعویق افتاده است:

  • مهلت انتشار طبقه‌بندی پذیرش: تا 21 سپتامبر 2020
  • شروع دوره‌ها: تا اُکتبر 2020
  • در مهلت دستیابی به عنوان لازم برای دسترسی به دوره‌‌های دکترا که تا 31 ژوئیه 2020 باقی مانده است، تغییری ایجاد نشده است.

با توجه به مراحل انتخاب برای پذیرش، تصمیم گرفته شده است که:

  • آزمون شفاهی برای پذیرش در دوره‌ی دکترای مدیریت به شرح آنچه در پیوست C ضمیمه‌ی این فرمان آمده، انجام شود.
  • مدارک لازم
  • اثبات داشتن مدرک کارشناسی ارشد
  • مدرکی دال بر گذراندن کلیه‌ی دوره‌ها
  • شناسنامه‌ی ملی/گذرنامه
  • لیست کتاب‌ها به‌همراه متن کامل کتاب‌ها یا خوداظهاری مبنی بر عدم وجود کتاب
  • پیشنهاد پژوهش
  • GRE

مدرسه‌ی مطالعات پیشرفته‌ی IMT لوکا (IMT School for Advanced Studies Lucca) دکترا اقتصاد

  • * بدون شهریه است (دانشجویان ورای معافیت از پرداخت شهریه، بورسیه‌ی تحصیلی نیز دریافت می‌کنند- 15،300 یورو در سال و اتاق و خدمات رایگان).
  • دوره‌های دکترای 21/2020 در مدرسه‌ی مطالعات پیشرفته‌ی IMT Lucca
  • آخرین مهلت ارائه‌ی درخواست پذیرش- 10 ژوئیه‌ی 2021، ساعت 12 بعدازظهر CEST

در حال حاضر، درخواست‌های دوره‌های دکترای 21/2020 در مدرسه‌ی مطالعات پیشرفته‌ی IMT Lucca ((www.imtlucca.it، یکی از شش مدرسه‌ی برتر ایتالیا و یکی از بالاترین مدارس تحصیلات تکمیلی در اروپا با توجه به جدیدترین نظرسنجی U-Multirank برگزار می‌شود. از داوطلبان باانگیزه‌ی بسیار از همه‌ی رشته‌ها دعوت می‌شود که برای یکی از 33 بورسیه‌ی تحصیلی در دو دوره‌ی دکترا که توانایی‌های علمی رشته‌های اقتصاد، مهندسی، علوم کامپیوتر، علوم اعصاب و روان‌شناسی رفتاری، فیزیک، ریاضیات کاربردی، آمار، تاریخ و علوم میراث فرهنگی را در هم ادغام می‌کند، درخواست دهند. تحلیل اقتصاد، شبکه‌ها و کسب و کار، یکی از چهار حوزه‌ی خاص ارائه شده است و تحت دوره‌ی دکترای 'Science Systems' قرار دارد. این حوزه برای شرکت‌کنندگان، دانش کامل روش‌های تحلیل مدرن در اقتصاد و مدیریت را فراهم می‌کند و با رویکرد چند رشته‌ای خود در ایجاد یکپارچه‌سازی قوی مفاهیم، مبانی تحلیلی و تخصص عملی، برای آموزش نسل جدید اقتصاددان‌ها، دانشمندان و پزشکان با توانایی‌های متمایز در تجزیه و تحلیل، تفسیر و مدیریت پیچیده‌ی سیستم‌های اقتصادی- اجتماعی، منحصربه‌فرد است.

فارغ‌التحصیلان آموزش خواهند دید تا با ادغام دانش در مرز اقتصاد، فیزیک آماری، علوم کامپیوتر و علوم اجتماعی با زبان متحد ریاضیات و آمار، محقق و تصمیم‌گیرنده در دانشگاه، سیاست و صنعت شوند. ارتباط نزدیک با مجموعه‌ی شرکت‌ها و موسسات منتخب، فرصت تجزیه و تحلیل مشکلات مربوطه را در فارغ‌التحصیلان ایجاد می‌کند و باعث ایجاد انگیزه در تکنیک‌های جدید تحلیلی از حل عملی مشکلات می‌شود. دانشجویان با همکاری شرکت‌ها و موسسات در تجزیه و تحلیل داده‌های با ابعاد بالا در دنیای واقعی نقش دارند. در طول دوره‌ی دکترا، دانشجویان تشویق می‌شوند که تحقیقات خود را با واحدهای تحقیقاتی موسسه انجام دهند. دانشجویان ENBA همچنین امکان تکمیل پایان‌نامه‌های خود را تحت نظارت مشترک (دو دوره‌ای) با KU Leuven یا دانشگاه آلیکانته خواهند داشت.




دوره‌های آموزشی توسط محققان مشهور جهانی هدایت می‌شود و تمام مهارت‌های نظری و ابزارهای پیشرفته‌ی مورد نیاز برای مقابله‌ی دقیق با بسیاری از مشکلات تجزیه و تحلیل، طراحی و مدیریت را در چارچوب گسترده‌ای از تجزیه و تحلیل سیستم‌ها در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فیزیکی، فن‌آوری و فرهنگی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. اعضای هیات علمی و کارکنان آموزشی، شبکه‌ای ایجاد می‌کنند که در کل دوره‌ی دکترا، راهنمایی‌ها و پشتیبانی‌های کلیدی و مهمی ارائه می‌دهد. با همکاری نزدیک با اساتید، چه در کلاس و چه در توسعه‌ی تحقیقات، دانشجویان به بالاترین سطح موفقیت علمی می‌رسند. فارغ‌التحصیلان دکترا از مدرسه‌ی IMT، می‌توانند با استفاده از مهارت‌هایی که در طول تحصیل بدست آورده‌اند، مشکلات پیچیده را شناسایی و حل کنند، مناسب‌ترین روش‌ها یا ابزارها را برای استفاده در هنگام حل مشکلات، حتی در رشته‌هایی خارج از زمینه‌ی اصلی تحقیق خود را انتخاب کنند.

همه‌ی دانشجویان در مجتمع سان‌فرانچسکو که اخیراً بازسازی شده- یک پردیس کاملاً تلفیقی در مرکز تاریخی شهر زیبای توسکان استان لوکا مستقر می‌شوند. این پردیس شامل امکانات مسکونی، غذاخوری در محل، اتاق‌های مطالعه و زندگی، کتابخانه‌ی پیشرفته و فضاهای تفریحی در فضای باز است که محیط فرهنگی، حرفه‌ای و اجتماعی بی‌نظیری برای دوره‌ی دکترا در اختیار دارد. دانشجویان واجد شرایط، علاوه بر بهره‌مندی از اتاق و خدمات رایگان، همچنین بورسیه‌ی تحصیلی تحقیقاتی دریافت می‌کنند که مبلغ آن، تقریباً 15300 یورو در سال است. این بورسیه‌ها تا چهار سال به طور کامل تامین می‌شوند و امکان فارغ‌التحصیلی بعد از سال سوم نیز وجود دارد.

دوره‌های دکترا در مدرسه‌ی IMT، دانشجویانی را از سراسر جهان جذب کرده و یک محیط واقعاً بین‌المللی ایجاد می‌کند. انگلیسی، زبان رسمی مدرسه است. علاوه بر این، کلیه‌ی دانشجویان این فرصت را خواهند داشت که در خارج از کشور در موسسات تحقیقاتی، آزمایشگاه‌ها یا دانشگاه‌ها، چه در چارچوب برنامه‌ی + Erasmus و چه از طریق توافق‌نامه‌های جابه‌جایی موقت دانشجو، به سر ببرند. بیشتر فارغ‌التحصیلان دکترا در مدرسه‌ی IMT در دانشگاه‌ها، موسسات دولتی، شرکت‌ها یا مشاغل دولتی و خصوصی در سراسر جهان به نقش‌های برجسته‌ای دست یافته‌اند.

دکترا اقتصاد در دانشگاه آزاد بوزن-بولزانو

دانشگاه آزاد بوزن-بولزانو در یکی از جذاب‌ترین مناطق اروپا و در چهارراه اقتصاد و فرهنگ‌های آلمانی و ایتالیایی زبان واقع شده است. سه زبانه بودن این دانشگاه در آموزش و پژوهش، سطح بالای بین‌المللی بودن آن و همچنین یک محیط ایده‌آل برای تحصیل که با امکانات عالی همراه است، برخی از دلایل رسیدن منظم این دانشگاه به مقام‌های برتر در رتبه‌بندی‌های ملی و بین‌المللی دانشگاهی است. هدف جاه‌طلبانه‌ی این دانشگاه، ارائه‌ی دوره‌ی دکترایی است که از نقاط قوت خاص دانشگاه و دانشکده‌ی بین‌المللی آن استفاده می‌کند و یک محیط آموزشی و تحقیقاتی با کیفیت بالا را در اختیار دانشجویان بااستعداد و باانگیزه قرار می‌دهد که به بهترین وجه، جاه‌طلبی‌های شغلی آن‌ها را تامین می‌کند.

شرح دوره

دوره‌ی دکترای 4 ساله‌ی تمام‌وقت این دانشگاه، دوره‌های نظری و عملی را با آموزش‌های تکمیلی همراه می‌کند که بسته به علایق تحقیقی و اهداف خاص دوره‌ی دکترا، توسط استاد راهنما توصیه می‌شود. آموزش و راهنمایی خاص یک شاخه‌ی خاص و همچنین بودجه‌ی تحقیقاتی، از اجزای ویژه‌ی این دوره است. به دانشجویان دکترا، شاخه‌های تحقیقاتی خاص از جمله نهادهای غیرسازمانی، تجزیه و تحلیل سیاست‌های اقتصادی و بازارهای مالی و مقررات معرفی می‌شود و آن‌ها این فرصت را دارند که در پروژه‌های تحقیقاتی مربوطه شرکت کنند. دانشکده‌ی بین‌المللی این دانشگاه، فرصت‌های تحقیقاتی متنوعی را فراهم می‌کند.

  • مدت زمان دوره: 4 سال
  • دوره‌ها به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند
  • اقامت 4 تا 6 ماهه در دانشگاه‌های بین‌المللی
  • موقعیت‌های تحصیلی موجود: 6 موقعیت با بورسیه‌ی تحصیلی + 1 موقعیت بدون بورسیه‌ی تحصیلی
  • پردیس: Bozen-Bolzano
  • هزینه‌های تحصیل: 163.50 یورو در سال




ساختار دوره دکترا اقتصاد بوزن-بولزانو

سال نخست دوره، به انتقال دانش اولیه‌ی روش‌ها و تئوری‌ها در زمینه‌ی مدیریت و اقتصاد اختصاص دارد تا مجموعه‌ی مهارت‌های مشترکی را در بین دانشجویان دکترا صرف‌نظر از سوابق‌شان ایجاد کند. دانشجویان تشویق می‌شوند قبل از تخصص، رویکردها و سوالات مختلف تحقیقی را کشف کنند. در پایان سال دوم، این دوره مهارت‌ها، شایستگی‌ها و ابزارهای لازم را برای دانشجویان فراهم می‌کند تا تحقیقات تجربی مبتنی بر تئوری را در زمینه‌های مختلف انجام دهند و فرصت ایجاد شبکه‌ی علمی خود را از طریق حضور در کنفرانس‌های بین‌المللی و مدارس تابستانی و بازدید از دانشگاه‌های دیگر فراهم کنند. اگرچه دانشجویان دکترا را تشویق می‌کنیم تا از ابتدا شروع به نوشتن مقالات علمی کنند، نیمه‌ی دوم دوره‌ی تحصیلی، به تکمیل پایان‌نامه از طریق نوشتن مقالات تحقیقی با کیفیت بالا اختصاص دارد که برای چاپ در مجلات مشهور و معتبر بررسی می‌شود. انتظار می‌رود پایان‌نامه دارای ماهیت تجمعی باشد، یعنی مجموعه‌ای از مقالات علمی با مقدمه و نتیجه‌گیری جامع که اهداف تحقیقی و یافته‌ها در آن برجسته باشد.

همکاری‌های تحقیقاتی بین‌المللی دکترا اقتصاد ایتالیا

نه‌فقط اعضای هیات علمی دارای شبکه‌های نزدیک به هم در حوزه‌ی تحقیقاتی خاص خود هستند که نمی‌توان در اینجا آن‌ها را ذکر کرد، بلکه ما همچنین افتخار می‌کنیم که همکاران مشهور بین‌المللی زیر جزو کمیته‌ی دکترا هستند:

  • پروفسور Pierpaolo Andriani، دکترا از دانشکده‌ی تجارت Kedge، فرانسه
  • پروفسور تیموتی دیونی، دکترا از دانشکده‌ی بازرگانی دانشگاه لیدز، انگلستان
  • دانشیار فابریزیو فری (Fabrizio Ferri)، دکترا از دانشکده‌ی تجارت کلمبیا، ایالات متحده‌ی آمریکا
  • پروفسور Uwe Sunde، دکترا از LMU مونیخ، آلمان

اعضای هیئت علمی ما با همکاران، گروه‌های تحقیقاتی و موسسات زیر همکاری داشته‌‌اند.

دانشگاه بوکونی، مرکز تجارت خانوادگی در دانشگاه لنکستر، بانک رزرو فدرال کلیولند، Institutd’Economia de Barcelona IEB، موسسه‌ی اقتصاد کار (Forschungsinstitutzur Zukunft der Arbeit)، دانشگاه جورج واشنگتن، دانشکده‌ی بازرگانی کالج امپریال، دانشکده‌ی بازرگانی لی‌کونگ چیان- دانشگاه مدیریت سنگاپور، دانشگاه موناش، NYU- دانشکده‌ی تجارت استرن، دانشگاه پرینستون، دانشگاه مونیخ، دانشگاه وارویک، WU Wirtschaftsuniversität وین. این‌ها و بسیاری از افراد دیگر، برای دانشجویان دکترای ما، فرصت‌های زیادی برای پیگیری علائق تحقیقاتی خود، ایجاد و حفظ شبکه‌های همکاری خود و تجربه‌ی زندگی یک دانشمند جوان در سطح بین‌المللی را فراهم می‌کنند که در شروع یک حرفه‌ی موفق تحصیلی، بسیار به آن‌ها کمک خواهد کرد.

ارائه‌ی درخواست پذیرش دکترا اقتصاد بوزن-بولزانو

در این دانشگاه نه‌تنها به‌دنبال متقاضیان بین‌المللی بسیار بااستعداد و با سابقه‌ی عملکرد درخشان هستند، بلکه همچنین متقاضیانی می‌خواهند که از هر نظر شخصیت‌هایی باانگیزه، منظم و دارای مهارت‌های اجتماعی و احساس مسئولیت بالا باشند.

  • شما باید در یک آزمون عمومی شرکت کنید. متقاضیانی که پذیرش می‌شوند، باید دوره‌ی کارشناسی ارشد یا معادل آن را ترجیحاً در رشته‌ی اقتصاد یا مدیریت بازرگانی یا رشته‌های مرتبط، گذرانده باشند یا بگذرانند.
  • از داوطلبان موفقی که پذیرش می‌شوند، انتظار می‌رود که در دوره‌ی 4 ساله‌ی بورسیه‌ی دکترای خود، در South Tyrol اقامت داشته باشند و فعالانه به محیط تحقیقات بین‌المللی ما کمک کنند.
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

پنج دانشگاه برتر ایتالیا
پنج دانشگاه برتر ایتالیا

در مجموع 30 دانشگاه در ایتالیا در رده بندی دانشگاهای جهان قرار دارند که از این تعداد 12 دانشگاه آن در 500رتبه برتر جهان قرار دارند. ...

بیشتر بخوانید
ده دلیل برای تحصیل در ایتالیا
ده دلیل برای تحصیل در ایتالیا

ایتالیا یک مقصد تحصیلی محبوب برای دانشجویان خارجی است، نه‌فقط بدلیل فضای چند فرهنگی موجود در آن، بلکه به این دلیل که این کشور دارای دانشگاه‌های دولتی و خصوصی فوق‌العاده‌ای است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در مقطع کارشناسی در ایتالیا
تحصیل در مقطع کارشناسی در ایتالیا

ایتالیا، ترکیب کاملی از کیفیت بالای زندگی و هزینه‌های ارزان زندگی است.زندگی در ایتالیا، رویایی است که می‌تواند برای همه به تحقق بپیوندد ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: