مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

علاوه بر آموزش در سطح کلاس جهانی، انتخاب تحصیل در استرالیا فرصت‌ها و تجارب فوق ‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد. 4 دلیل که شما باید استرالیا را به ‌عنوان مقصد تحصیلی خود در خارج از کشور به حساب آورید، از این قرار است:

  • دوره‌ها و موسسات استرالیا، سطح جهان شناخته شده هستند؛
  • سبک زندگی شاد، سرزنده و چند فرهنگی  در استرالیا؛
  • هزینه‌های تحصیلی قابل ‌قبول در استرالیا؛
  • وضعیت جغرافیایی مناسب استرالیا؛

استرالیا مکان خوبی برای درس خواندن است که دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا، سبک زندگی مناسب و یک محیط دلپذیر برای دانشجویان خارجی فراهم می‌کند. وقتی در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا پذیرفته می‌شوید، گام بعدی، مهیا کردن ویزای دانشجویی خود است. قبل از درخواست برای پذیرش در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا، شما باید با (Department of Immigration and Border Protection (DIBP یا نزدیک‌ترین دفتر ویزای استرالیا در کشور خود تماس بگیرید و سوال کنید که آیا مشمول ویزای دانشجویی می‌شوید یا نه، چگونه باید درخواست خود را ارائه دهید و به چه مدارکی نیاز دارید.

ثبت درخواست ویزای دانشجویی استرالیا

به جهت تحصیل در استرالیا در ابتدا باید برای پذیرش در یک موسسه و دریافت ویزای دانشجویی اقدام کنید. زمانی که دوره و موسسه مورد نظر خود را انتخاب کردید، وقت آن است که برای پذیرش درخواست دهید. اولین قدم این است که برای دوره مورد نظر خود درخواست دهید که دو روش وجود دارد:

مستقیما از طریق ارائه دهنده دوره آموزشی: در این روش باید فرم درخواست را از وب سایت ارائه دهنده دوره آموزشی دانلود کنید. اگر متقاضی دوره هایی در بیش از یک موسسه هستید، باید برای هر یک درخواست جداگانه ای ارسال کنید. 

از طریق کارگذار موسسه در استرالیا: بیشتر موسسات با کارگزاران زیادی همکاری می کنند. جزئیات مربوط به کارگزارانی که موسسه با آن ها کار می کند را می توانید در وب سایت آن ها مشاهده کنید یا مستقیماً با آن ها تماس بگیرید.

در هنگام ارسال درخواست می بایست مدارک مورد نیاز رو نیز هم ضمیمه کنید. مدارک بسته به دوره، ارائه دهنده دوره و شرایط رشته ای که تحصیل می کنید متفاوت هستند و بعضی از این مدارک عبارت اند از:

  • گواهینامه هایی که تحصیلات قبلی و همچنین وضعیت حال حاضر شما را تأیید می کنند.
  • گواهی مهارت زبان انگلیسی شما.

اگر به دنبال اعتبار دوره هستید، گواهینامه ها یا اسنادی که تحصیلات یا تجربیات کاری گذشته را تأیید می کنند مورد نیاز است و همه این مدارک می بایست به انگلیسی ترجمه شوند.

اگر درخواست شما موفقیت آمیز باشد 'نامه پیشنهاد' دریافت خواهید کرد. برای تأیید نامه پیشنهاد خود، باید آن را امضا و به موسسه ارسال کنید و این کار را می توان معمولاً از طریق پست یا در بعضی موارد با اسکن و ارسال نامه از طریق ایمیل انجام داد. نامه پیشنهاد قراردادی است بین شما و موسسه و در آن مواردی مثل دوره ای را که ثبت نام خواهید کرد، شرایط ثبت نام، هزینه های لازم برای پرداخت و بازپرداخت ها در صورت عدم گذراندن دوره خود با ارائه دهنده، مشخص شده است. این قرارداد بسیار مهم است زیرا که اگر دوره خود را شروع نکنید یا آن را به پایان نرسانید، از این توافق نامه کتبی برای مشخص کردن وضعیت دریافت بازپرداخت ها استفاده می شود.

نکته:

  • قبل از قبول کردن نامه پیشنهاد، آن را با دقت بخوانید. 
  • اطمینان حاصل کنید که تمام حقوق خود، از جمله ترتیب بازپرداخت ها را متوجه شده اید.
  • اگر از هرکدام یک از شرایط راضی نیستید، نامه پیشنهاد را قبول نکنید.
  • یک نسخه از نامه پیشنهاد را پیش خودتان نگه دارید؛ شما به این نسخه احتیاج دارید تا از حقوق خود آگاه باشید و در موقع نیاز بتوانید علیه موسسه ادعا کنید.

بعد از اینکه پیشنهاد خود را پذیرفتید و ودیعه خود را پرداخت کردید، 'تأییدیه الکترونیکی ثبت نام' (eCoE) از طریق ایمیل به شما ارسال خواهد شد. که در آن تاریخ شروع دوره، کل هزینه و مدت زمان دوره شما مشخص شده است. اگر از طریق مرکز اسکان آنلاین وزارت امور داخلی درخواست ویزای دانشجویی می دهید، برای ارائه درخواست ویزا به جزئیات تأییدیه ثبت نام الکترونیکی خود نیاز دارید همچنین اگر در حال ثبت درخواست کاغذی ویزای هستید، باید قبل از اعطای ویزا تأییدیه الکترونیکی ثبت نام را ارائه دهید. به طور کلی، دانش آموزان بین المللی متوسطه دوم و دانش آموزانی که توسط هر دو وزارت امور خارجه یا وزارت دفاع حمایت می شوند، تنها دانش آموزانی هستند که به گواهی تاییدیه ثبت نام نیاز ندارند. قبل از قبول پیشنهاد و پرداخت شهریه باید اطمینان حاصل کنید که شرایط اخذ ویزای دانشجویی را دارید.

انواع ویزای استرالیا

کلیه درخواست های ویزا توسط دانشجویان بین المللی (برنامه تبادل دانشجو) و کارگذاران آموزشی با ایجاد حساب کاربری در ImmiAccount بصورت آنلاین پردازش می شود.

ویزای دانشجویی (subclass 500)

با استفاده از این ویزا می توان تحصیلات زیر را ادامه داد و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای دانشجویی، به وزارت امور داخلی مراجعه کنید:

  •  دوره مستقل (ELICOS) دوره های فشرده زبان انگلیسی برای دانشجویان خارج از کشور؛
  • مدارس (ابتدایی و متوسطه)؛
  • برنامه تبادل دانش اموزان دوره متوسطه؛
  • آموزش فنی و حرفه ای (VET)؛
  • آموزش عالی؛
  • تحقیقات تحصیلات تکمیلی؛
  • دوره های بدون مدرک (non-award)؛
  • دانشجویان بین المللی با حمایت وزارت امور خارجه یا وزارت دفاع؛

برای دوره های کوتاه تر، می توانید برای ویزای visitor یا Working Holiday درخواست دهید و همچنین یک گزینه ویزا به طور خاص برای سرپرستان دانشجو در نظر گرفته شده است.




(visitor visa (subclass 600 ،601 ،651

  • حداکثر 3 ماه تحصیل؛
  • قصد سفر به استرالیا حقیقی باشد؛
  • نیازمند داشتن شرایط سلامتی و شخصیتی؛
  • پول کافی برای تأمین هزینه زندگی خود در طول اقامت در استرالیا؛

اطلاعات بیشتر در مورد ویزاهای visitor را در وب سایت وزارت امور داخله مطالعه کنید.

(working holyday visa (subclass 417, 462

  • حداکثر 4 ماه تحصیل؛
  • 18 تا 30 سال سن و داشتن گذرنامه قابل قبول؛
  • هدف حقیقی فقط برای تعطیلات در استرالیا؛
  • به عنوان یک بازدید کننده وارد استرالیا شوید یا در آن بمانید؛
  • نیازمند داشتن شرایط سلامتی و شخصیتی؛
  • بودجه کافی برای تهیه بلیط هواپیما و تامین هزینه اقامت در استرالیا؛

برای اطلاعات بیشتر درباره ویزاهای working holyday، به وب سایت وزارت امور داخله مراجعه کنید.

ویزای سرپرست دانشجو (subclass 590)

این ویزا اجازه اقامت افراد خاصی را به همراه دانشجو در استرالیا میدهد، به نحوی که دانش آموز باید به سرپرست نیاز داشته باشد، یعنی: دانش آموز زیر 18 سال داشته باشد.

  • تحصیل تا سه ماه یا گذراندن دوره ELICOS برای 20 ساعت در هفته در طول مدت ویزا؛
  • شرایط مورد نیاز داوطلبان موقت حقیقی را برآورده شود؛
  • بودجه کافی برای تهییه بلیط هواپیما و هزینه های زندگی وجود داشته باشد؛
  • نیازمند داشتن شرایط سلامتی و شخصیتی؛
  • بیمه درمانی قابل قبول؛

برای اطلاعات بیشتر درباره ویزاهای Student Guardian، به وب سایت وزارت امور داخله مراجعه کنید.

فارغ التحصیل موقت (subclass 485)

  • این ویزا به دانشجویان بین المللی واجد شرایط که تحصیلات استرالیا را به پایان رسانده اند اجازه می دهد تا در استرالیا برای کسب تجربه کار اقامت داشته باشند.
  • بسته به شرایط خود می توانید در دوره های 18 ماهه و حداکثر تا 4 سال در استرالیا کار کنید.
  • این ویزا نوع کار شما یا تعداد ساعات کار شما را محدود نمی کند.
  • درخواست این ویزا باید در استرالیا انجام شود و شما باید در 6 ماه گذشته ویزای تحصیلی واجد شرایط را داشته باشید.
  • شما باید شرایط تحصیل در استرالیا، مهارت در زبان انگلیسی، بیمه درمانی بهداشتی و شخصیتی را داشته باشید.
  • برای درخواست این ویزا شما باید مجموعه شرایط خاصی را داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزای تحصیلات تکمیلی موقت، به وب سایت وزارت امور داخله مراجعه کنید.

گزینه ها و شرایط ویزا گاهی اوقات متغییر هستند. به جهت به روز بودن، بهترین مکان برای کسب اطلاعات دقیق وب سایت وزارت امور داخله است. این وب سایت اطلاعات جامعی در مورد انواع ویزاهای موجود برای مقاطع مختلف تحصیلی در استرالیا، از جمله افرادی که می خواهند اعضای خانواده را با خود بیاورند (اعم از سرپرستان، شریک زندگی/ همسر یا فرزندان) ارائه می دهد. همچنین می توانید در مورد شرایط ویزای خاص خود به راهنما و مشاوره نیز دسترسی داشته باشید. شما همچنین میتوانید با یک کارگذار آموزشی تماس بگیرید، که می تواند به شما در درخواست ویزا و دوره و پاسخگویی به سوالات دیگر، کمک کند.

هزینه ی زندگی و تحصیل در استرالیا

در این مقاله، ما تخمینی از هزینه‌های زندگی و تحصیل در استرالیا را برای‌تان محاسبه کرده‌ایم. دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا در استرالیا، موسسات پشتیبانی‌کننده، شهرهای قابل‌سکونت و سبک زندگی عالی، استرالیا را به یک گزینه‌ی مناسب اقتصادی برای دانشجویان خارجی تبدیل کرده است. لطفاً دقت کنید که هزینه‌های دوره‌ی آموزشی شما، ممکن است به‌شدت متغیّر باشد و شما باید همیشه در مورد موسسه‌ی آموزشی که قصد تحصیل در آن را دارید، تحقیق کنید. هزینه‌های زندگی شما نیز مطابق با عواملی همچون سبک زندگی و مکانی که در آن زندگی می‌کنید، فرق می‌کند.

هزینه های تحصیل در استرالیا
دوره ی آموزشی متوسط هزینه های آموزشی

(دلار استرالیا)

تحصیلات متوسطه 7800 تا 30000 دلار در سال
دوره های زبان انگلیسی حدود 300 دلار در هفته، بسته به طول مدت دوره
آموزش ها و تمرین های شغلی 22000 تا 4000
آموزش های فنی و تخصصی 4000 تا 22000 دلار در سال
دوره های پایه ای 15000 تا 39000 دلار در کل
دوره ی کارشناسی 15000 تا 33000 دلار در سال
دوره ی کارشناسی ارشد 20000 تا 37000 دلار در سال
دوره ی دکتری 14000 تا 37000 دلار در سال


هزینه های زندگی در استرالیا
فعالیت متوسط هزینه های زندگی

(دلار استرالیا)

خورد و خوراک 80 تا 280 دلار در هفته
برق و گاز 35 تا 140 دلار در هفته
تلفن و اینترنت 20 تا 55 دلار در هفته
حمل و نقل عمومی 15 تا 55 دلار در هفته
ماشین (بعد از خرید) 150 تا 260 دلار در هفته
سرگرمی 80 تا 150 دلار در هفته

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل و بررسی ویزای همراه

از نکات مهمی که متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل به آن توجه ویژه دارند ویزای همراه می باشد. زیرا بسیاری از افراد مایلند که اعضای خانواده خود را در زمان تحصیل در کشور استرالیا در کنار خود داشته باشند و آن ها را نیز بتوانند وارد این کشور کنند. قوانین ویزای همراه برای افراد بالای 18 سال و زیر 18 سال متفاوت است. اگر فرد زیر 18 سال خواهان تحصیل در مدارس کشور استرالیا باشد می تواند برای یکی از والدین به طور همزمان درخواست ویزا کند و والد دیگر و یا خواهر و برادر کوچکتر از 18 سال خود را با کمی تاخیر وارد کشور کند. اگر فرد بالای 18 سال سن داشته باشد و متاهل باشد می ‌تواند برای همسر و فرزند یا فرزندان زیر 18 سال خود درخواست ویزا کند. شایان ذکر است که فرد همراه درصورت داشتن مدرکی دال بر دانش زبان و رزومه کاری مناسب می تواند در این کشور شغلی پیدا کرده و مشغول به کار شود.

مهاجرت تحصیلی به استرالیا و مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی استرالیا به دو دسته تقسیم می‌ شود. در وهله اول فرد باید بتواند ابتدا از سوی مدارس و یا دانشگاه‌ های این کشور پذیرش تحصیلی دریافت نماید که در این صورت به مدارک زیر نیاز دارد.

  • ارائه ریز نمرات و مدارک مقاطع دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم به همراه ترجمه آنها (این مورد برای متقاضیان مدارس فقط در مورد مدارک تحصیلی از سال های قبل خواسته می شود)؛
  • ارائه مدرکی دال بر دانش زبان انگلیسی (برای متقاضیان مدارس لازم نمی باشد)؛
  • ارائه مدارک شناسایی فرد متقاضی به همراه ترجمه؛
  • ارائه عکس پاسپورت؛
  • ارائه پاسپورت دارای اعتبار؛
  • در صورت داشتن سابقه کار به همراه ترجمه باید ارائه شود؛
  • فرد متقاضی در صورتی که بتواند پذیرش تحصیلی استرالیا کسب نماید پس از آن برای ورود به این کشور و اخذ ویزای تحصیلی استرالیا نیازمند مدارک زیر است.؛
  • مدارک شناسایی به همراه ترجمه باید ارائه گردد؛
  • همراه داشتن پذیرش نامه تحصیلی خود؛
  • ارائه مدرک زبان دارای اعتبار؛
  • در صورت داشتن سابقه کار باید ترجمه شده و تسلیم گردد؛
  • ارائه انگیزه نامه؛
  • در صورت تاهل، سند ازدواج باید ارائه گردد؛
  • فرم های مربوطه باید تکمیل و ارائه گردد؛
  • گواهی ثبت‌ نام که به صورت الکتریکی باشد نیز لازم است؛




مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل و وضعیت اقامت و اخذ تابعیت پس از تحصیل در استرالیا

افرادی که مایل به مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل هستند لازم است بدانند که تحصیل در این کشور نمی تواند موجب اقامت دائم، اخذ پاسپورت و تابعیت این کشور گردد، افراد بلافاصله پس از اتمام تحصیلات خود می ‌توانند با توجه به یکی از برنامه های مهاجرتی که سبب اخذ اقامت می ‌شود اقدام کنند. از جمله برنامه های مهاجرتی مرسوم ویزای 489 است. به موجب این ویزا افراد می توانند اقامت 18 ماهه کاری دریافت نمایند و در این مدت به جستجوی کار مرتبط با رشته‌ خود بپردازند. لازم به ذکر است که این ویزا قابل تمدید نمی باشد. افراد اگر بتوانند در این مدت کاری مناسب پیدا کنند، پس از گذشت 4 سال از کار در این کشور و همچنین پرداخت به موقع و کامل مالیات های خود می توانند اقدام به اخذ اقامت دائم این کشور کنند؛ سپس بعد از گذشت دو الی سه سال از اقامت دائم می ‌توان برای اخذ تابعیت و پاسپورت کشور استرالیا اقدام کرد.


بورسیه‌ها می‌توانند کمک‌های مالی را در موارد زیر به دانشجویان ارائه دهند:

  •      هزینه‌های آموزشی؛
  •      هزینه‌های زندگی و مسکن؛
  •      هزینه‌های زندگی و هزینه‌های آموزشی؛

برخی بورسیه‌ها، تمام هزینه‌ی کل مدت دوره‌ی تحصیل را پوشش می‌دهند، در حالی که برخی بورسیه‌های دیگر، فقط بخشی از هزینه‌ی کل یا هزینه‌ی یک سال را تامین می‌کنند. بیشتر بورسیه‌ها بر اساس شایستگی‌های آکادمیک داده می‌شوند، اگرچه بورسیه‌هایی برای دانشجویان کشورهای در حال توسعه که دارای نیاز مالی هستند، نیز وجود دارد. دقت کنید که برخی بورسیه‌ها به دانشجویانی از کشورهای خاص محدود می‌شود، در حالی که برخی دیگر ممکن است به یک دوره‌ی خاص، یک شاخه‌ی مطالعاتی یا سطح تحصیلی (برای مثال، دوره‌ی کارشناسی ارشد) تعلق بگیرد.

نکاتی درباره‌ی درخواست بورسیه استرالیا

روش‌های خاصی وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا احتمال گرفتن بورسیه برایتان افزایش پیدا کند:

  • تا جای ممکن، تحقیق بر روی بورسیه‌ها را زود شروع کنید: فهرستی از تمام ارائه ‌دهندگان بورسیه و تمام بورسیه‌هایی که واجد شرایط دریافت آن هستید، درست کنید و در این لیست، هزینه‌هایی که آن‌ها پوشش می‌دهند، شرایط و ضرب ‌الاجل ارائه‌ی درخواست را بگنجانید. دقت کنید که برای کسب بورسیه‌های برخی موسسات، به درخواست نیازی نیست؛ وقتی برای دوره‌ی آموزشی خود درخواست پذیرش می‌دهید، به شکل خودکار وارد فرایند دریافت بورسیه می‌شوید.
  • مطمئن شوید که تمام مدارک مورد نیاز را فراهم می‌کنید: مدارک مورد نیاز برای گرفتن بورسیه، ممکن است شامل مدارک آموزشی، نامه‌ی پیشنهاد از طرف موسسه‌ی آموزشی‌تان و معرفی‌نامه باشد. شما باید مدارک ترجمه شده و مورد تائید را در صورت نیاز ارائه کنید.
  • شایستگی خود را برای دریافت هر بورسیه بررسی کنید. برخی بورسیه‌ها فقط به دانشجویان خارجی کشورهای خاص تعلق می‌گیرد، در حالی که برخی دیگر ممکن است با یک دوره‌ی تحصیلی خاص، یک شاخه یا سطح مطالعاتی مرتبط باشد (مثلاً، ممکن است بورسیه‌هایی را پیدا کنید که به دانشجویان آلمانی که در رشته‌ی موسیقی تحصیل می‌کنند، تعلق می‌گیرد).
  • اطمینان حاصل کنید که تمام شرایط ضروری و لازم را برای دریافت بورسیه دارید: برخی بورسیه‌ها دارای شرایط سختی هستند (همچون فرستادن مقاله یا محدودیت در تعداد کلمات و ضرب‌ الاجل‌ها)، پس مطمئن شوید که قبل از پُر کردن فُرم درخواست، تمام جزئیات آن را می‌خوانید.
  • درخواست شما توسط کسی بررسی می‌شود که انگلیسی را روان صحبت می‌کند: اگر درخواست شما دارای اشتباهات گرامری یا نگارشی باشد، کمیته‌های بورسیه ممکن است درخواست شما را نادیده بگیرند.
  • تا جای ممکن، برای دریافت بورسیه‌های زیادی درخواست دهید: حتی اگر برخی بورسیه‌ها مبالغ کمتری به دانشجویان می‌دهند، داشتن یک بورسیه بهتر از نداشتن آن است. اگر بورسیه‌ای دریافت نکردید یا اگر بورسیه‌ی دریافتی‌تان، کل مدت تحصیل‌تان را پوشش نمی‌دهد، شما باید در سال‌های آینده دوباره درخواست دهید.
  • برای پُر کردن درخواست‌های خود، کمک بگیرید: اگر هر نوع سوالی درباره‌ی شایستگی خود برای کسب بورسیه یا شرایط درخواست دارید، قبل از فرستادن درخواست‌تان، با موسسه‌ی آموزشی خود یا سازمان ارائه‌دهنده‌ی آن بورسیه تماس بگیرید.

ارائه‌ دهندگان بورسیه در استرالیا

بورسیه‌ها ممکن است توسط گروه‌های زیر ارائه شود:

  • موسسه‌ی آموزشی شما در استرالیا: با تیم دانشجویان خارجی تماس بگیرید یا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی بورسیه‌ی دانشجویان خارجی، به وب ‌سایت آن‌ها مراجعه کنید. موسسات بزرگ معمولاً دارای پایگاه داده‌های بورسیه هستند که به شما اجازه می‌دهد جزئیات درخواست خود را وارد کنید.
  • ارائه ‌دهنده‌ی مسکن: برخی کالج‌های مسکونی و سایر ارائه‌کننده‌های مسکن، برای کمک در هزینه‌های مسکن، بورسیه‌هایی را به دانشجویان خارجی می‌دهند.
  • دولت استرالیا: دولت استرالیا بورسیه‌های زیادی را به دانشجویان خارجی تحت برنامه‌ی جایزه‌ی دولت استرالیا برای پیشرفت و موفقیت می‌دهد، از جمله Endeavour Awards ،Australia Awards Scholarships ،Australia Awards Pacific Scholarships و Australia Awards Fellowships.
  • دپارتمان‌های دولتی در کشور مادری‌تان: شما می‌توانید با مسئولان مربوطه در کشور مادری‌تان یا کنسول کشورتان در استرالیا تماس برقرار کنید.
  • شعبه‌ی موسسه‌ی آموزشی شما در کشور مادری‌تان: موسسه‌ی آموزشی فعلی‌ شما، ممکن است بورسیه‌هایی را ارائه دهد، به‌ویژه اگر شما به انتقال یا تحصیل در استرالیا فکر می‌کنید.
  • سازمان‌ها: این بورسیه شامل سازمان‌های مربوطه هم در استرالیا و هم در کشور مادری‌تان و همچنین سازمان‌های بین‌المللی از جمله بنگاه‌های خیریه، موسسات صنعتی و شرکت‌های بزرگ است.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید

اگر قصد تحصیل در استرالیا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ترتیب دهید (درخواست به موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، گرفتن ویزای دانشجویی و بیمه‌ی سلامت دانشجویان خارجی و ...) و بیشتر این کارها باید از قبل انجام شود. ...

بیشتر بخوانید
ویزای دانشجویی استرالیا
ویزای دانشجویی استرالیا

استرالیا مکان خوبی برای درس خواندن است که دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا، سبک زندگی مناسب و یک محیط دلپذیر برای دانشجویان خارجی فراهم می‌کند. وقتی در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا پذیرفته می‌شوید، گام بعدی، مهیا کردن ویزای دانشجویی خود است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: