مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
معرفی دانشگاه LSU

معرفی دانشگاه LSU

تصمیم‌گیری در مورد تحصیل در ایالات متحده سخت است چون گزینه‌های خیلی زیادی وجود دارد. فکر کردیم شاید دوست داشته باشید بدانید که طبق آمار سال 2021 Times Higher Education World University Rankings دانشگاه‌های برتر در ایالات متحده کدام دانشگاه‌ها هستند. صد و هشتاد و یک دانشگاه و کالج ایالات متحده در بین بهترین‌ها هستند و هر وقت بخواهید در ایالات متحده تحصیل کنید همیشه یک گزینه ی برتر در دسترس شما است. تقریباً تمام ایالت‌ها و 130 شهر در فهرست دانشگاه‌های برتر قرار دارند. ایالت کالیفرنیا با داشتن 15 دانشگاه دارای بیشترین تعداد است. نیویورک با 13، تگزاس با 12 و ماساچوست با 10 دانشگاه در رده‌های بعدی قرار دارند. دانشگاه‌های برتر در این رنکینگ در این ایالت‌‌ها متمرکز هستند و به داشتن فرصت‌های تحصیلی در مقاطع بالا معروف هستند. پنج دانشگاه برتر در کالیفرنیا و ماساچوست قرار دارند.

دانشگاه های برتر آمریکا 2021
رتبه ی جهانیرتبه در آمریکادانشگاهاستانشهر
2
1دانشگاه استنفوردکالیفرنیااستنفورد
32دانشگاه هارواردکمبریجماساچوست
4
3انستیتو تکنولوژی کالیفرنیاکالیفرنیاپاسادنیا
54دانشگاه ماساچوستکمبریجماساچوست
7
5دانشگاه کالیفرنیاکالفرنیاباراکلی
86دانشگاه یلConnecticutNew Haven
97دانشگاه پریستوننیوجرسیپریستون
108دانشگاه شیکاگوایلی نوشیکاگو
129دانشگاه جانزهاپکینزمری لندبالتیمور
1310دانشگاه پنسیلوانیافیلادلفیاپنسیلوانیا
1511دانشگاه کالیفرنیا، لوس آنجلسکالیفرنیالوس آنجلس
1712دانشگاه کالیفرنیانیویورک نیویورک سیتی
1913دانشگاه کورنلنیویورکایتاکا
2014دانشگاه دوککارولینای شمالیدورهم
2215دانشگاه میشیگان، آنا آربورمیشیگان آنا آربور
2416

Northwestern University

ایلی نوEvanston
2617دانشگاه نیویورکنیویورکنیویورک سیتی
2818

Carnegie Mellon University

پنسیلوانیاپیتزبورگ
2919دانشگاه واشنگتنواشنگتنسیتل
3320دانشگاه کالیفرنیا، سن دیاگوکالیفرنیاسن دیاگو
3821انستیتو فنی جورجیاجورجیاآتلانتا
4422دانشگاه تگزاس، آستینتگزاسآستین
4823

University of Illinois at Urbana-Champaign

ایلی نوChampaign
4924دانشگاه ویسکانسین، مدیسونویسکانسینمدیسون
5025دانشگاه واشنگتن، سنت لوییسمیزوریسنت لوییس
5326

University of Southern California

کالیفرنیالوس آنجلس
5427دانشگاه بوستونماساچوستبوستون
5628

University of North Carolina at Chapel Hill

کارولینای شمالیChapel Hill
6129دانشگاه براون رود آیلندProvidence
6430

دانشگاه کالیفرنیا، دیویس

کالیفرنیادیویس

دانشگاه ایالتی لوییزیانا در سال 1860 میلادی تاسیس شده است، رتبه ی این دانشگاه در سال 2021 و در سیستم های رتبه بندی تایمز و QS به ترتیب برابر با 600-501 و 701-750 می باشد.

شرایط و ویژگی های دانشگاه LSU

ضمن معرفی دانشگاه LSU بیان می شود که پرچمدار ایالت لوئیزیانا است و همچنین موسسه برجسته دانشگاه ایالتی لوئیزیانا به شمار می رود و جامع ترین دانشگاه در لوئیزیانا محسوب می گردد. در سال جاری، این دانشگاه بیش از 25000 دانشجوی کارشناسی و بیش از 5000 دانشجوی فارغ التحصیل در 14 دانشکده و کالج ثبت نام کرده است.

LSU به عنوان موسسه و مرکز تحقیقاتی گسترده فعالیت می کند، و حدود 800 طرح پژوهشی حمایتی از سوی سازمان هایی نظیر موسسه ملی بهداشت، بنیاد ملی علوم، علوم انسانی و مدیریت ملی هوا و فضا به این دانشگاه ارجاع داده شده است. تیم LSU در زمینه ورزشهای رزمی در 21 ورزش محلی (9 مرد و 12 زن) و عضو NCAA (انجمن ملی کالج دانشگاهی) و SEC (کنفرانس جنوب شرقی) است.

معرفی دانشگاه LSU

می توان تاریخچه این دانشگاه را به 3 دوره عمده تقسیم کرد:

  • قرن 19 میلادی: کالج کشاورزی و مکانیک دانشگاه ایالتی لوئیزیانا چندین زمین توسط دولت ایالات متحده در سال های 1806، 1811 و 1827 را برای استفاده به عنوان یک مرکز آموزش علمی برگزید. این موسسه به عنوان یک آکادمی نظامی تاسیس شد و هنوز هم در سنت نظامی قرار دارد و نام مستعار مدرسه را “The Ole War Skule” می دانند. در سال 1853، مجمع عمومی لوئیزیانا، Seminary of Learning از ایالت لوئیزیانا در نزدیکی Pineville در روستای Rapides در لوییزیانا مرکزی تاسیس شد. در ابتدای کار پس از موسسه نظامی ویرجینیا، این موسسه در تاریخ 2 ژانویه 1860 با 5 استاد و 19 دانشجو با سرهنگ ویلیام تیموم شرمن به عنوان سرپرست شروع به کار کرد.
  • قرن 20 میلادی: همواره در کتب معرفی دانشگاه LSU بیان شده است که در سال 1905، LSU اولین دانشجوی دخترش، با نام خانم R. O. Davis را پذیرفت. این زن به یک برنامه بورس تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شد. در سال بعد یعنی 1906، LSU به عنوان یک برنامه آزمایشی، 16 دانشجوی دختر را پذیرفت، قبل از این تاریخ دانشجویان LSU همه مرد بودند.
  • تا سال 1936، LSU بهترین امکانات را در جنوب کشور داشت، یک دانشکده درجه یک از 394 استاد، یک دانشکده جدید با بیش از 6000 دانش آموز داشت. در طی جنگ جهانی دوم، LSU یکی از 131 دانشگاه بود که در برنامه آموزش کالج نیروی دریایی V-12 شرکت کردند که دانشجویان را به سمت یک کمیسیون نیروی دریایی دعوت کرد.




پردیس های دانشگاه LSU

گزینه های مسکن برای دانشجویانی که در این دانشگاه پذیرش می گیرند در محوطه دانشگاه شامل آپارتمان های پردیس (آپارتمان های پردیس شرقی، آپارتمان پردیس، ادوارد گای و آپارتمان نیکلسون)، آنی بوید هال، Evangeline Hall، کالج رزیدنس کشاورزی، ساختمان کالج مهندسی می شود. همچنین تعدادی اقامتگاه دانشجویی برای دانشجویان این دانشگاه در کالج تجاری کالج، Broussard، Acadian، Beauregard، Blake، Cypress، Louise Garig، Herget، Highland، Jackson، Kirby Smith (موقت)LeJeune، McVoy، Miller، Taylor، East Laville و West Laville وجود دارد.

دانشکده های دانشگاه LSU

سایر دانشگاه های لوئیزیانا شامل مرکز کشاورزی LSU، مرکز تحقیقات پزشکی بیوتکنولوژی Pennington،LSU اسکندریه، LSU Shreveport،LSU یونیس، مرکز علوم بهداشتی LSU نیواورلئان و مرکز بهداشتی LSU Shreveport است. علاوه بر این، LSU متعلق به J. Bennett Johnston، Sr. مرکز میکرو سازه های پیشرفته و دستگاه ها (CAMD) است که دارای تسهیلات تشعشع 1.3CH Geometric Synchrotron است.

کار ضمن تحصیل در دانشگاه LSU

دانشجویان خارجی در برخی از کشورهای دنیا ممنوع از کار ضمن تحصیل شده اند. مثلا در آذربایجان اگر بخواهند کار کنند باید ابتدائا ترک تحصیل نموده و برای اخذ ویزای کاری مبلغ 1000$ (دلار آمریکا) هم پرداخت نمایند. این در حالی است که متوسط درآمد ماهانه در این کشور در سال 2021 ماهانه تنها 340$ (دلار آمریکا) می باشد.

ویزای تحصیلی آمریکا

افرادی که می خواهند برای تحصیل در آمریکا اقدام کنند، قبل از آنکه بخواهند برای ویزای دانشجویی آمریکا اقدام کنند باید از دانشگاهی در امریکا پذیرش بگیرند. نوع ویزای تحصیلی شما با توجه به دانشگاهی که از آن پذیرش گرفته اید و دوره ی تحصیل شما مشخص می شود. اصلی ترین ویزاهای دانشجویی آمریکا F-1 و M-1 هستند.

ویزای F-1 آمریکا: این ویزای برای دانشجویان بین المللی است که می خواهند به صورت تمام وقت در دانشگاه تحصیل کنند.

ویزای M-1 آمریکا: این ویزای برای دانشجویان بین المللی است که می خواهند به صورت تمام وقت در دوره های فنی حرفه ای تحصیل کنند.

  • پرداخت اپلیکیشن فی
  • تکمیل فرم DS-160
  • نامه ی پذیرش از دانشگاه
  • پاسپورت
  • عکس
  • انگیزه نامه و رزومه
  • اثبات تمکن مالی
  • مدرک زبان
  • مدرک تحصیلی
  • مدارک پزشکی
  • بیمه
  • سوء پیشینه
  • تعیین زمان مصاحبه
  • مشخص کردن محل اقامت
  • ترجمه ی کلیه مدارک
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

محل اقامت در آمریکا هنگام تحصیل
محل اقامت در آمریکا هنگام تحصیل

زمانی که تصمیم میگیرید در آمریکا مشغول به تحصیل شوید گزینه های مختلفی برای زندگی و محل اقامت برای شما وجود دارد که در این مقاله این موارد را بررسی می کنیم ...

بیشتر بخوانید
فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا
فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا

دانشجویان بین المللی معمولا مدت زمان زیادی که برای اخذ پذیرش از کالج و دانشگاه در آمریکا لازم است را جدی نمی گیرند. شما می توانید با دانستن این موضوع و برنامه ریزی دقیق مشکلی در زمان بندی و شروع تحصیلتان نداشته باشید. ...

بیشتر بخوانید
مهاجرت تحصیلی به آمریکا همراه با خانواده
مهاجرت تحصیلی به آمریکا همراه با خانواده

شما می توانید به همراه خانواده ی خود برای تحصیل به آمریکا بیایید، اما باید مقررات ضوابط خاصی را در نظر بگیرید و فرم های مربوط را تکمیل کنید. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: