مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل کارشناسی مهندسی مکانیک در استرالیا 2021

تحصیل کارشناسی مهندسی مکانیک در استرالیا 2021

مسیر زندگی خود را با تحصیل کارشناسی مهندسی مکانیک در استرالیا تغییر دهید. با داشتن فرصت تحصیل آنلاین یا حضوری، شما انعطاف پذیری لازم را برای تطبیق مطالعات خود با زندگی واقعی خواهید داشت. چرا مهندسی مکانیک؟ شما مهارت های اساسی طراحی، نوآوری و بهبود سیستم ها را یاد خواهید گرفت و در کار با آزمایشگاه های موتورهای حرارتی در دانشگاه USQ و موتورهای پر سرعت گاز دینامیک تجربه کسب خواهید کرد. در سال اول خود، در تمام زمینه های رشته مهندسی کاوش خواهید کرد و این به شما این امکان را می دهد تا مسئولیت حرفه ای خود را بر عهده بگیرید.

دانش خود را از طریق تجربه کار عملی و یک پروژه تحقیقاتی هیجان انگیز در سال آخر به کار بگیرید. دانشجویان قبلی پروژه هایی را در زمینه طراحی مجدد اتومبیل مسابقه ای FSAE، استفاده از ارتعاش در نظارت بر سلامت ساختاری، استفاده از ریز جلبک ها به عنوان سوخت جایگزین برای موتورهای احتراق فشرده و اصلاح تجهیزات کشاورزی و ربات ها برای شناسایی موانع تولید کرده اند.

اعتبار مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک از دانشگاه های استرالیا

زمانی که با مدرک کارشناسی مهندسی فارغ التحصیل می شوید، شما می توانید برای عضویت در انجمن مهندسان استرالیا اقدام کنید. با تجربه ای که با کار کردن در این زمینه بدست خواهید آورد، شما می توانید به عنوان یک مهندسی حرفه ای، برای حضور در دسته بندی chartered status تقاضا بدهید. همچنین به شما این فرصت داده می شود تا با تکیه بر مدرک اعتبار بخشی حرفه ای خود، در سایر کشورهای که عضو توافقنامه واشنگتن (Washington Accord) هستند مشغول به کار شوید. 

پس از فارغ التحصیلی، مهارت های حرفه ای شما این امکان را به شما می دهد تا با برخی از بزرگترین شرکت های استرالیا به عنوان یک مهندس حرفه ای در صنایع خودرو سازی، هوانوردی، صنعتی، یا حمل و نقل در فن آوری مکانیک مدرن، سیستم ها یا فروش تخصصی کار کنید.

شروع تحصیل مهندسی در استرالیا 2021

اگر تصمیم دارید تحصیلات خود را در سال 2021 آغاز کنید، قالب پیش نیازهای موضوعی نسبت به سال های گذشته کمی تغییر خواهد کرد. برای اطمینان از اینکه شما برای حضور در این برنامه ها آمادگی دارید، اطلاعات لازم راجع به این تغییرات را کسب کنید.

سهمیه بندی و یا همان (Adjustments) امتیازات اضافی داده شده در شرایط خاص هستند که ممکن است رتبه شما را افزایش دهد. پس ضروری است که از قبل نسبت به واجد شرایط دریافت سهمیه ی خاص (adjustments) مانند ضعف آموزشی در محل زندگی خود و یا موارد مشابه آگاه باشید.

پذیرش کارشناسی مهندسی مکانیک در دانشگاه کوئینزلند استرالیا

در صورتی که شما از سوی TAFE مورد تایید قرار گرفته اید، شما می توانید از این مدرک برای تطابق با شرایط حضور در USQ استفاده کنید.

تجربه کار و زندگی

تجربه کاری و تطابق مهارت ها و مطالعات مشابه می تواند به شما کمک کند تا احتمال انتخاب شما افزایش داده و به شما در برآورده کردن شرایط ورود به دانشگاه USQ کمک بسیاری کند.

شرایط لازم برای زبان انگلیسی

شما می بایست شرایط لازم مندرج در English Language Requirements را برآورده کنید و برای این کار، شما باید حداقل نمره شش آیلتس و یا مشابه آنرا داشته باشید. در صورتی که شما واجد این شرایط نباشید، شما میتوانید برای حضور در یک برنامه آموزش زبان انگلیسی که از سوی دانشگاه مورد تایید قرار گرفته درخواست دهید.

تایید سوابق تحصیلی و کاری

در صورتی که شما در رشته تحصیلی خود تحصیلات و یا سابقه کاری داشته باشید، این امکان برای شما وجود دارد تا این سوابق را به تایید برسانید. این کار به شما کمک میکند تا دوره های آموزشی کمتری را بگذرانید.

در صورتی که شما شرایط اصلی ورود را نداشته باشید، ما روش های جایگزین را برای شما در نظر گرفته ایم.

  • دیپلم مطالعات دانشگاهی (مهندسی)؛
  • برنامه آماده سازی سه گانه؛

برای تکمیل این برنامه تحصیلی، دانشجویان موظف به گذراندن 32 واحد هستند. بیشتر این دوره ها تک واحدی هستند. در صورت تحصیل به صورت تمام وقت، معمولا شما میتوانید در هر ترم، چهار واحد را بگذرانید. 




دوره ی کارآموزی رشته ی مهندسی مکانیک در استرالیا

به عنوان بخشی از دوره، شما باید دوره ی تجربه عملی را بگذرانید. در این دوره، شما با فعالیت های عملی ازجمله آزمایشات و استفاده از تجهیزات تخصصی آشنا می شوید. تمام دانشجویان باید تمامی شرایط فیزیکی و حرفه ای لازم برای تکمیل این دوره را دارا باشند.

این برنامه تحصیلی، در دوره های مختلف دانشجویان را ملزم به حضور فیزیکی می کند. در صورتی که شما برای مطالعه از راه دور ثبت نام کرده اید، به شما این فرصت داده می شود تا در مدارس مسکونی حضور بیابید و در این مدارس به طور مستقیم، از سخنرانی های علمی، برنامه های آموزشی، و سایر امکانات دیگر استفاده کنید.

به شما این امکان داده شده تا دوره ی کارشناسی مهندسی را به عنوان بخشی از یک برنامه تحصیلی ترکیبی بگذرانید؛ در این صورت، شما انعطاف پذیری لازم برای تطابق آموخته های خود و اهداف خود را خواهید داشت. 

هزینه ی تحصیل کارشناسی مهندسی مکانیک در دانشگاه کوئینزلند استرالیا 2021

هزینه شما ممکن است بسته به دوره هایی که انتخاب می کنید متفاوت باشد. ما سالانه میزان شهریه های خود را بررسی می کنیم، بنابراین هزینه ها ممکن است تغییر کند.

هزینه های تقریبی سالانه برای اولین سال تحصیل شما (8 واحد) در این برنامه تحصیلی:

نوع تحصیل شهریه سالانه 
تحت حمایت کشورهای مشترک المنافع 7950 دلار استرالیا
(Domestic) شهریه کامل 27920 دلار استرالیا

هزینه خدمات رفاهی دانشجویی

شما به عنوان بخشی از هزینه دوره ی خود نیاز به پرداخت هزینه های خدمات و امکانات دانشجویی (SA) دارید.

هزینه های تجربه حرفه ای

این برنامه ی تحصیلی شامل یک بخش تجربه حرفه ای است که ممکن است شامل هزینه های سفر، اسکان و غذا باشد.

هزینه های مدارس مسکونی

این برنامه ی تحصیلی شامل یک سری مدارس مسکونی در دانشگاه است که شامل هزینه های سفر، اسکان و غذا می شود.

به شما این امکان داده شده تا هزینه دوره ی تحصیلی خود را از قبل پرداخت نکنید. HECS-HELP و FEE-HELP به شما امکان می دهد تا زمانی که درآمد شما به یک سطح مشخص نرسد، هزینه های خود را به تعویق بیندازید. ببینید آیا واجد شرایط HECS-HELP یا FEE-HELP هستید. همچنین ممکن است واجد شرایط دریافت پشتیبانی مالی از Centrelink باشید.

در دانشگاه USQ ما برای حمایت از موفقیت شما در دانشگاه، بورسیه های مختلفی ارائه می دهیم. بورسیه تحصیلی مناسب خود پیدا کنید.

برای پذیرش از دانشگاه کوئینزلند استرالیا، اگر شما:

  • قبلاً هرگز در دانشگاه USQ تحصیل نکرده اید؛
  • دانشجوی سال 12 هستید؛
  • می خواهید از دانشگاه دیگری به USQ منتقل شوید؛

راه های دیگر پذیرش:

  • دانشجوی فعلی یا قبلی USQ بوده اید که با مدارک کامل یا ناقص به تحصیل باز می گردید (به استثنای دانشجویان Head Start)؛
  • اخیراً از TAFE فارغ التحصیل شده اند؛

تاریخ های پایانی برای اقدام به پذیرش مستقیم در دانشگاه USQ عبارتند از:

  • ترم اول، 2021 - برنامه ها دوشنبه 22 فوریه بسته می شوند، و ترم اول از دوشنبه 22 فوریه، 2021 آغاز می شود.
  • ترم دوم، 2021 - برنامه ها دوشنبه 12 ژوئیه بسته می شوند، و ترم دوم از دوشنبه 12 ژوئیه، 2021 آغاز می شود.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید

اگر قصد تحصیل در استرالیا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ترتیب دهید (درخواست به موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، گرفتن ویزای دانشجویی و بیمه‌ی سلامت دانشجویان خارجی و ...) و بیشتر این کارها باید از قبل انجام شود. ...

بیشتر بخوانید
ویزای دانشجویی استرالیا
ویزای دانشجویی استرالیا

استرالیا مکان خوبی برای درس خواندن است که دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا، سبک زندگی مناسب و یک محیط دلپذیر برای دانشجویان خارجی فراهم می‌کند. وقتی در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا پذیرفته می‌شوید، گام بعدی، مهیا کردن ویزای دانشجویی خود است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: