مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
شرايط بورسيه تحصيلی انگلستان

شرايط بورسيه تحصيلی انگلستان

هزینه‌ی حضور در دانشگاه‌های انگلستان، حتی بدون در نظر گرفتن هزینه‌های زندگی بالاست. اما خوشبختانه، چندین منابع مالی برای کمک به دانشجویان در انگلستان وجود دارد. مقدار پول اختصاصی برای کمک‌های دانشجویی، یا بر اساس شایستگی است یا بر اساس نیاز. تخمین زده شده است که بالای 20000 دانشجوی خارجی در انگلستان، سالانه کمک‌های مالی دریافت می‌کنند.

در انگلستان، چندین نوع کمک مالی برای دانشجویان خارجی وجود دارد:

  •  بورسیه‌ها
  •  وام‌های دانشجویی
  •  منابع دیگر

از آنجایی‌که هزینه‌ی حضور در دانشگاه‌ها در انگلستان نسبتاً بالاست، بورسیه‌ها انتخاب مناسبی برای کاهش بار مالی روی دوش دانشجویان است. خوشبختانه، بورسیه‌های بسیاری برای دانشجویان خارجی وجود دارد و این احتمال همیشه بالاست که شما بورسیه‌ی مناسب خود را پیدا کنید. البته به کمی تحقیق در این مورد نیاز دارید. خیلی از دانشگاه‌ها در انگلستان، بورسیه‌هایی به دانشجویان خارجی‌شان می‌دهند. برخی از این بورسیه‌ها، بر اساس شایستگی، برخی بر اساس نیاز و برخی فقط به این دلیل به دانشجویان تعلق می‌گیرد، چون در دوره‌ی خاصی، مشغول به تحصیل هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی کسب این بورسیه‌ها، با دپارتمان کمک‌های مالی یا دفتر امور بین‌الملل دانشگاه خود تماس بگیرید. دانشجویان خارجی که در دوره‌های کارشناسی ارشد شرکت می‌کنند، فرصت‌‌های بیشتری برای کاهش هزینه‌های خود دارند. خیلی از دانشگاه‌ها، بر اساس دوره‌ی تحصیلی شما و معیارهای دیگر (همچون ساعت‌های کاری و تحقیقاتی)، ممکن است بیشتر یا حتی تمام هزینه‌های‌تان را پرداخت کنند. با این حال، این نوع بورسیه‌ها رقابتی هستند و بدست آوردن آن‌ها ممکن است سخت باشد، اما قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد.

مهمترین نهاد انگلستان برای تأمین مالی پژوهش‌های دکتری «سازمان پژوهش و نوآوری انگلستان» (UK Research and Innovation، UKRI) است. UKRI از هفت شورای پژوهشی منفرد تشکیل شده است که هر کدام قلمرویی خاص از پژوهش‌های دانشگاهی را پوشش می‌دهند. آنها به‌طور کامل هزینه‌های دانشجویی را پوشش می‌دهند، که شامل شهریه و هزینه‌های زندگی است. بعضی سازمان‌های دیگر، از جمله خود دانشگاه‌ها و بعضی خیریه‌ها و تراست‌ها (trust)، نیز بورسیه‌ها و کمک‌هزینه‌های دانشجویی جدی‌ای را به دانشجویان عرضه می‌کنند. دانشجویان اهل انگلستان همچنین می‌توانند برای کم شدن از هزینه‌های دوره‌ی دکتری‌شان برای دریافت وام دکتری تقاضا دهند (البته نمی‌توان همزمان با استفاده از حمایت مالی UKRI از این وام نیز استفاده کرد). دانشجویانی که از خارج از انگلستان آمده‌اند صلاحیت دریافت همه‌ی موارد فوق را دارند، مگر وام دکتری. همچنین بعضی حمایت‌های مالی وجود دارند که به‌طور ویژه به دانشجویان بین‌المللی دوره‌ی دکتری اعطا می‌شوند.

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی انگلستان

بورسیه های تحصیلی برنامه های مالی هستند که برای کمک به پشتیبانی مالی دانشجویان از طریق مطالعاتشان طراحی شده اند. آن ها می توانند به دلایل مختلف این برنامه ها را دریافت کنند و این غالباً بستگی به نوع سازمانی دارد که بورسیه ها را اعطا می کند. سازمان های مختلف، انگیزه های مختلفی برای ارائه بورسیه تحصیلی به افراد خواهند داشت. انگلستان یکی از کشور های برتر در زمینه تحصیل می باشد که اکثر متقاضیان مهاجرت از طریق تحصیل خواهان دریافت بورسیه تحصیلی از این کشور می باشند. در ابتدا افراد باید شرایط بورسیه تحصیلی و کمک هزینه هزینه تحصیل (فاند) را بدانند. به طور کلی واژه های بورسیه تحصیلی و کمک هزینه تحصیلی و اسکالرشیب، همگی به یک معنی واحد هستند و شرایطی برای شما تعبیه می شود تا هزینه هایی به شما تعلق گیرد که شما مجبور به باز پس دهی آن نیستید.

بورسیه های انگلستان

عموما اشخاص در مقابل خدماتی که ارائه می دهند (چه در حین تحصیل و چه پس از تحصیل) هزینه هایی دریافت می کنند که شامل هزینه های زندگی و هزینه های تحصیل می شود.

کمک هزینه تحصیل (فاند): هزینه ای است که برای تحصیل شما اعطا می شود تا به عنوان هزینه های فرعی به شما کمک کند. در این بخش، تحصیل شما می تواند رایگان، نیمه رایگان و یا با هزینه باشد.

در ادامه به بررسی انواع بورسیه های تحصیلی در انگلستان خواهیم پرداخت.




بورسیه های تحصیلی عالی دانشگاهی

بسیاری از دانشگاه ها برای دانشجویانی که به معدل های مشخصی در مدارک تحصیلی خود دست یابند، بورسیه های تحصیلی را به تشویق دانش آموزان موفق در انتخاب دانشگاه خود ارائه می دهند. همه آنها درخواست معدل 20 را نمی کنند، برخی از آنها برای معدل های زیر 20 یا کمتر، هزینه ای دریافت می کنند.

بورسیه های تحصیلی عالی دانشگاهی

اگر استعداد موسیقی دارید و می خواهید در طول اقامت خود در دانشگاه امور موسیقی را انجام دهید، بورس های تحصیلی برای طیف گسترده ای از دانشجویان گروه کر استفاده می شود. بورسیه های تحصیلی که براساس موارد خاص مختص شرایط شخصی شما باشد. مانند مکان زندگی شما، جایی که به مدرسه می روید، پدر و مادرتان چه کاری انجام می دهند، اگر تحت مراقبت بوده اید و یا حتی اگر گیاهخوار باشید!

کمک هزینه مالی (فاند) انگلستان

این نوع سنتی بورسیه های تحصیلی هستند که به افرادی که نیاز مالی دارند پول اهدا می کنند و ممکن است بدون پول نتوانند به دانشگاه بروند. شما باید ثابت کنید که به مسائل اولیه مالی، نیاز دارید.

موفقیت ورزشی در کسب بورسیه انگلستان

فرقی نمی کند که چه رشته ای را می خواهید تحصیل کنید، اگر در ورزش دستاوردهای برجسته ای کسب کرده اید، بسیاری از دانشگاه ها برای جذب بهترین استعداد ها، بورسیه تحصیلی ارائه می دهند. در این حالت مطمئناً هنگام تحصیل باید نماینده دانشگاه در مسابقات ورزشی باشید.




بورسیه های صنعتی انگلستان

شرکت ها یا انجمن های حرفه ای برای جذب استعداد در صنعت خود یا استخدام فارغ التحصیلان برتر، بورسیه ارائه می دهند. غالباً به فارغ التحصیلان رشته های صنعتی در کشور انگلستان، این مشاغل پیشنهاد می شود.

اهداف خیرخواهانه در بورس تحصیلی

این موارد اغلب به عنوان کمک هزینه یا بورسیه های خیر خواهانه خوانده می شود و توسط خیرین و سازمان های خیریه ارائه می شود، که هزاران موسسه در این حوزه ها در انگلستان وجود دارد. مبلغ اعطا شده معمولاً در راستای اهداف خیرخواهانه آنها، کمتر خواهد بود و اهداف بسیار خاصی خواهد داشت.

بورسیه تحصیلی انگلستان 2021

تاکنون با واژه های بورسیه و انواع بورسیه های کشور انگلستان آشنا شدیم. موسسه حقوقی ملک پور در این بخش به 7 مورد از شرایط بورسیه تحصیلی انگلستان پرداخته است. از این رو، افراد می توانند با مطالعه این برنامه های بورسیه که توسط انگلستان به افراد اعطا می شود، اقدام به دریافت بورسیه از انگلستان کنند.

بورسیه THE CHEVENING SCHOLARSHIPS

این بورسیه ها توسط دولت انگلستان به افراد با عملکرد تحصیلی بالا ارائه می شود که نشان دهنده پتانسیل بالای رهبری هستند. دریافت کنندگان این بورسیه ها شخصاً توسط سفارتخانه های انگلیس در سراسر جهان انتخاب می شوند.

بورسیه EURAXESS UK

این بورسیه توسط شورای انگلستان ارائه شده است و با هدف کمک به محققان در پیشرفت شغلی خود، حمایت از تحرک و عمل به عنوان یک مکانیسم پشتیبانی از محققان در خارج از کشور یا مهاجرین در انگلستان انجام می شود. این برنامه بورسیه، پشتیبانی خوبی را ارائه می دهد. زیرا بودجه مناسبی را برای این برنامه در نظر گرفته اند.

بورسیه های مشترک المنافع انگلستان

برنامه بورسیه های تحصیلی هر ساله به دانشجویانی که از کشورهای مشترک المنافع می آیند ارائه می شود. افراد برتر با سوابق علمی و تحصیلی درخشان در این برنامه های تحصیلی انتخاب می شوند. هر بورس تحصیلی از طریق کشور انگلستان شامل هزینه شهریه و امتحانات، هزینه های زندگی شخصی، کمک هزینه شخصی، اعطای پایان نامه (در صورت لزوم) و کمک هزینه ورود اولیه می شود.

کمک های مالی انجمن سلطنتی انگلستان

برنامه های بورسیه از طرف آکادمی علمی انگلستان و همچنین کشور های مشترک المنافع، بیشتر به ارتقا سطح علوم کشور اختصاص یافته است. بنابراین تعداد قابل توجهی این برنامه بورسیه را به دانشجویان با استعداد و نخبه ارائه می دهد. این انجمن سلطنتی، شرکای علمی بسیاری از برجسته ترین دانشمندان جهان است و قدیمی ترین آکادمی علمی در حال حاضر است.

مشارکت تحقیقاتی چین و انگلستان

این کمک هزینه ها برای حمایت از دانشجویان و سرپرستان آنها از انگلیس و چین برای گذراندن یک دوره تحصیلی در موسسات آموزش عالی در چین یا انگلیس است. این بورسیه با هدف ارتقاء همکاری های تحقیقاتی و نوآوری بین دو کشور و در نتیجه همکاری های طولانی مدت انجام می شود.




بورسیه های تحصیلی از دانشگاه های انگلیس

دانشگاه های برتر انگلیس نیز بر اساس دستاوردهای قبلی دانشجویان و نمرات و معدل های سطح های قبلی تحصیلی خود، معمولاً بودجه بسیار خوبی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کنند. دانشگاه هایی که شرایط بورسیه تحصیلی انگلستان را فراهم می کنند، عبارت اند از:

  • دانشگاه کمبریج
  • دانشگاه آکسفورد
  • امپریال کالج لندن
  • کالج کینگ لندن
  • دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن (LSE)
  • دانشگاه لندن
  • جوایز مطالعات جهانی

مشارکت بین Study portals ، ISIC و شورای انگلستان، جوانان را ترغیب به تحصیل در خارج از کشور می کند تا کشورها، فرهنگ ها و زبان های جدید را تجربه و کاوش کنند. این برنامه بورسیه تحصیلی دو بار در سال ده هزار پوند را به صورت بورسیه ارائه می دهد. این برنامه با هدف گسترش درک بین فرهنگی و تغییر جامعه برای فضایی بهتر ارائه می شود.

بورسیه تحصیلی انگلستان در مقطع کارشناسی

بورسیه های تحصیلی معمولا در کشور های برتر برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای دانشجویان بین المللی ارائه می شود. پس اگر به دنبال دریافت شرایط بورسیه تحصیلی انگلستان هستید، بهتر است برای بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی یا لیسانس اقدامی نکنید. تحصیل رایگان در کشور هایی مثل آلمان، اتریش، فرانسه، اسپانیا و نروژ، می تواند راهکاری مناسب برای افرادی که به دنبال هزینه کم تحصیل هستند، باشد. اما به طور معمول، دانشگاه ها مدارک متوسطه را از بسیاری از کشورهای جهان قبول می کنند. با این حال، برخی از مدارک تحصیلی دیپلم شاید توسط دانشگاه یا حتی کشور هایی مورد پذیرش واقع نشود. در این حالت، دانشجویان ابتدا باید یک دوره بین المللی تحصیلی کوتاه مدت را به اتمام برسانند. اما اگر شما شرایط خاصی دارید و یا نخبه به حساب می آیید، می توانید از طریق ارتباط با سفارت انگلستان و یا دانشگاه های برتری که در ادامه ذکر خواهد شد، اقدامات مناسب را برای دانستن و دریافت شرایط بورسیه تحصیلی انگلستان پیش ببرید.

فوق لیسانس و دریافت بورسیه تحصیلی انگلستان

برای تخمین شرایط بورسیه تحصیلی انگلستان، در مقطع کارشناسی ارشد، ثابت شده است که افراد از جهاتی ممکن است که شرایط راحت تری داشته باشند. چرا که مستقیما برای تحصیلات پیشرفته اقدام می کنند و دانشگاه ها و مقامات مسئول، آمادگی بهتری برای دریافت این مقطع برای بورسیه تحصیلی را دارند. 

THE CHEVENING SCHOLARSHIPS: این برنامه بورسیه تحصیلی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در هر یک از دانشگاه های معتبر انگلستان، در هر چرخه دانشگاهی، پشتیبانی مالی ارائه می دهد.

THE COMMONWEALTH SCHOLARSHIPS: این برنامه بورسیه تحصیلی برای افراد کشور های مشترک المنافع می باشد که در مقاطع کارشناسی ارشد نیز به افراد ارائه خدمات می دهند. در این بین، دانشگاه هایی هستند که در رشته های خاص، مثل اقتصاد در کشور انگلستان، با ارائه برنامه بورسیه تحصیلی دانشجویان را پذیرا هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت شرایط بورسیه تحصیلی انگلستان، لطفا در سایت های دانشگاه های معتبر، اطلاعات خود را افزایش دهید.

بورسیه تحصیلی در انگلستان در مقطع دکتری

برای دریافت شرایط بورسیه تحصیلی انگلستان، در مقطع دکتری، افراد با سن مناسب، سطح زبان مکفی و معدل خوب و همچنین مقالات بین المللی منتشر شده می توانند درخواست دریافت پذیرش تحصیلی در مقطع دکتری در انگلیس داشته باشند. 

THE COMMONWEALTH SCHOLARSHIPS: این برنامه بورسیه تحصیلی برای افراد کشور های مشترک المنافع می باشد که در مقاطع دکتری نیز به افراد ارائه خدمات می دهند.




دانشگاه های برتر انگلستان

دانشگاه آکسفورد در رتبه ی بهترین دانشگاه‌های انگلستان (انگلستان، ولز، اسکاتلند، ایرلند شمالی) قرار دارد. دانشگاه‌های برتر انگلستان کدامند؟ اگر می‌خواهید در انگلستان، ولز، اسکاتلند یا ایرلند شمالی تحصیل کنید باید چه دانشگاه‌هایی را مد نظر قرار دهید؟

در جدولی که در ادامه می‌آید دانشگاه‌ها و کالج‌های برتر انگلستان بر اساس آمار مورد اعتماد رنکینگ بهترین دانشگاه‌های جهان (Times Higher Education World University Rankings) سال 2021 در اختیار شما قرار می‌گیرد. دانشگاه آکسفورد (University of Oxford) و دانشگاه کمبریج (University of Cambridge) در رده‌های اول و دوم قرار  دارند، در حالی که سه دانشگاه از لندن در بین پنج دانشگاه برتر اول قرار دارند. سه دانشگاه از اسکاتلند در بین 25 دانشگاه برتر قرار دارند: دانشگاه ادینبورگ (University of Edinburgh)، دانشگاه گلاسکو (University of Glasgow) و دانشگاه آبردین (University of Aberdeen)، در حالی که بهترین دانشگاه ولز، دانشگاه کاردیف (Cardiff University) است که در رتبه ی 27 قرار دارد. برای دانشجویانی که به دنبال تحصیل در ایرلند شمالی هستند، بهترین دانشگاه در این رنکینگ دانشگاه کوینز بلفاست (Queen’s University Belfast) است. در بین دانشگاه‌های برتر در انگلستان، حدود 20 مورد از آنها در لندن قرار دارند، از جمله مؤسسات مشهوری مثل امپریال کالج (کالج سلطنتی) لندن (Imperial College London) و کالج دانشگاهی لندن (UCL) و دانشگاه‌های جدیدی مثل وست‌مینستر (University of Westminster) و دانشگاه گرینویچ (University of Greenwich).

دانشگاه های برتر انگلستان 2021
رتبه ی جهانیرتبه درانگلستاندانشگاهشهر
1
1

دانشگاه آکسفورد

 آکسفورد
22دانشگاه کمبریجکمبریج
11
3امپریال کالج لندنلندن
164

UCL

لندن
27
5

London School of Economics and Political Science

لندن
306

دانشگاه ادینبورگ

ادینبورگ
35
7

King’s College London

لندن
518

دانشگاه منچستر

منچستر
77
9

University of Warwick

Warwick
9110

دانشگاه بریستول

بریستول
92
11

دانشگاه گلسکو

گلسکو
10712

دانشگاه بیرمنگام

بیرمنگام
110
13

Queen Mary University of London

لندن
12114

University of Sheffield

Sheffield
127
15

University of Southampton

Southampton
140
13

University of Würzburg

Würzburg
133
16

دانشگاه یورک

یورک
13617

دانشگاه لنکستر

لنکستر
149
18

دانشگاه دورهام

دورهام
15819

دانشگاه ناتینگهام

 ناتینگهام
16020

دانشگاه لیدز

لیدز
16020

دانشگاه ساسکس

برایتون
163
22

دانشگاه لیورپول

لیورپول
17023

University of Leicester

Leicester
174
24

University of Exeter

Exeter
17825

دانشگاه ابردین

 ابردین
178
25

دانشگاه نیوکاسل

نیوکاسل
19127

دانشگاه کاردیف

کاردیف
200
28

University of East Anglia

Norwich
20028

Queen’s University Belfast

بلفست
201-25030

دانشگاه بث

بث
201-25030

University of Dundee

Dundee
201-25030

دانشگاه ریدینگ

ریدینگ
201-25030

St George’s, University of London

لندن
251-30035

Brighton and Sussex Medical School
دانشگاه پزشکی برایتون و ساسکس

برایتون
251-30035

University of Surrey

Guildford
251-30035

Swansea University

Swansea

دولت انگلستان از سال 2021 به بعد، برای دانشجویان متقاضی ویزای دانشجویی انگلستان، سیستم مهاجرتی امتیاز محور را اجرا خواهد کرد، این خبر را وزارت کشور انگلستان در ماه سپتامبر امسال اعلام کرد. این مسیر جدید برای گرفتن ویزای دانشجویی، از 5 اکتبر سال 2020، جایگزین ویزای دانشجویی نوع 4 (ویزای عمومی) می‌شود. ویزای جدید دانشجویی انگلستان برای تعداد نامحدودی از دانشجویان خارجی از جمله دانشجویان اروپایی که پس از پایان دوران گذار برگزیت (Brexit) برای تحصیل به انگلستان می‌آیند، در دسترس خواهد بود. به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، باید از مطالب زیر آگاه باشید:

چگونه می‌توانم ویزای دانشجویی انگلستان را دریافت کنم؟

متقاضیان خارجی تحصیل در یکی از دانشگاه‌های انگلستان، برای دریافت ویزای تحصیلی، باید امتیاز مورد نیاز 70 را کسب کنند. آن‌ها می‌توانند به این امتیاز دست پیدا کنند اگر بتوانند اثبات کنند که:

  • در دوره‌ی تحصیلی در انگلستان، پذیرش شده‌اند
  • می‌توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند، بخوانند، بنویسند و آن را درک کنند
  • پول کافی برای تامین هزینه‌های زندگی خود و پرداخت هزینه‌های تحصیل خود را دارند

در صورتی‌که از خارج از انگلستان اقدام می‌کنید، زودترین زمانی‌که می‌توانید برای دریافت ویزای دانشجویی در انگلستان اقدام کنید، شش ماه قبل از شروع دوره‌ی تحصیلی خود است- که از فرصت سه ماه قبلی تحت ویزای نوع 4، زمان بیشتری در اختیار دارید. معمولاً ظرف سه هفته، در مورد ویزای شما تصمیم‌گیری خواهد شد.اگر از داخل انگلستان اقدام می‌کنید، زودترین زمان برای اقدام کردن، سه ماه قبل از شروع دوره‌ی تحصیلی‌تان است. توجه داشته باشید که شما باید قبل از انقضای مدت زمان اعتبار ویزای فعلی خود، اقدام به پذیرش برای دوره‌ی تحصیلی مورد نظر خود کنید. دولت انگلستان خاطر نشان کرده که دوره‌ی تحصیلی جدید شما، باید ظرف 28 روز از انقضای زمان اعتبار ویزای فعلی‌تان شروع شود. شما می‌توانید انتظار داشته باشید که ظرف هشت هفته، در مورد ویزای شما تصمیم‌گیری شود. اگر دوره‌ی تحصیل‌تان شش ماه یا کمتر است، می‌توانید حداکثر یک هفته قبل از شروع دوره، به انگلستان وارد شوید و اگر دوره‌ی تحصیل‌تان بیش از شش ماه است، حداکثر یک ماه قبل از شروع دوره، باید وارد انگلستان شوید.

میزان اقامت شما در انگلستان، به‌مدت زمان دوره‌ی تحصیلی شما و اینکه چه‌مدت از آن را قبلاً گذرانده‌اید، بستگی دارد. طبق نظر دولت انگلستان، 'اگر 18 سال یا بیشتر سن دارید و دوره‌ی تحصیلی شما در سطح تحصیلات دانشگاهی است، معمولاً می‌توانید تا پنج سال در انگلستان بمانید. اگر دوره‌ی تحصیلی شما زیر سطح تحصیلات دانشگاهی است، معمولاً می‌توانید حداکثر تا دو سال در انگلستان بمانید.' در صورت لزوم یا در صورت واجد شرایط بودن، می‌توانید ویزای خود را تمدید کنید، مثلاً اگر می‌خواهید تحصیلات خود را در انگلستان ادامه دهید.

در صورت اقدام برای گرفتن ویزای دانشجویی از خارج از انگلستان، دانشجویان خارجی باید انتظار پرداخت 348 پوند را داشته باشند و برای تمدید یا تغییر ویزای دانشجویی از داخل انگلستان، باید 475 پوند پرداخت کنند. دانشجویان خارجی می‌توانند به‌عنوان یک Sabbatical Officer عضو اتحادیه‌ی دانشجویی در انگلستان تحصیل و کار کنند، اما دولت انگلستان خاطر نشان می‌کند: 'شما می‌توانید کار کنید، اما میزان کار شما به دوره‌ی تحصیل‌تان و اینکه آیا در زمان ترم تحصیلی‌تان مشغول به کار هستید یا خارج از آن، بستگی دارد. اگر درخواست شما موفقیت‌آمیز باشد، به شما گفته می‌شود که می‌توانید با ویزای دانشجویی چه کارهایی انجام دهید و چه کارهایی انجام ندهید.'

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: