مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
معرفی دانشگاه Ulster

معرفی دانشگاه Ulster

  • رتبه دانشگاه: 51
  • شهر دانشگاه: اولستر، ایرلند شمالی
  • تاریخ تاسیس: 1984 میلادی
  • دانشجویان بین المللی: 6.1%
  • دوره های پرطرفدار: علوم اجتماعی و Employability
  • هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی: 13240 پوند

اطلاعات مهم دانشگاه اولستر

دانشگاه اولستر در شمال ایرلند واقع شده و دارای چهار پردیس در بلفاست، Coleraine، کالج Magee و Jordanstown و پردیس مجازی پنجم، پردیس آنلاین یک، است. تمرکز هر پردیس متفاوت است، یعنی دانشجویان کل وقت خود را در دانشگاه در یک مکان واحد می‌گذرانند و بیش از 2000 دانشجوی خارجی از بیش از 50 کشور در حال حاضر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

بیش از 90٪ فارغ‌التحصیلان اولستر، شش ماه پس از فارغ‌التحصیلی یا مشغول به کار هستند یا به‌سمت تحصیلات تکمیلی کشیده می‌شوند و بیش از 4000 دانشجو دوره‌های آموزش الکترونیک را با موفقیت در دانشگاه اولستر گذرانده‌اند. فهرست دانشگاه‌های برتر مجله‌ی تایم، اولستر را به‌عنوان یک دانشگاه مدرن و پیشرو و در میان 100 دانشگاه برتر جهان قرار داده است. دانشگاه اولستر تمرکز زیادی بر اشتغال‌زایی دارد، در بسیاری از دوره‌ها، اعتبارسنجی حرفه‌ای دریافت می‌کند و موقعیت‌های استخدامی دارد و این به امکانات منحصربه‌فرد خاصی همچون FireSERT منجر شده است: دوره‌ی کارشناسی ارشد و دکترای این دانشگاه، بر علوم و مهندسی ایمنی آتش تمرکز دارد.

پردیس لندن دانشگاه اولستر

این پردیس که در مرکز لندن واقع شده، برای خدمات بهتر به دانشجویان، اخیراً مورد بازسازی قرار گرفته است.

زبان انگلیسی پیش‌جلسه، بنیادهای بین‌المللی، کارشناسی مطالعات بازرگانی، کارشناسی ارشد بازرگانی بین‌المللی، کارشناسی حسابداری و امور مالی و کارشناسی ارشد بازاریابی همگی در پردیس لندن این دانشگاه تدریس می‌شوند. تحصیل در پردیس لندن دانشگاه اولستر، دانشجویان بین‌المللی را قادر می‌سازد تا بینشی منحصربه‌فرد از نحوه‌ی کار یکی از محبوب‌ترین و متنوع‌ترین شهرهای جهان کسب کنند. لندن به‌عنوان مرکز مالی جهان در نظر گرفته می‌شود و موقعیت اقتصادی قوی آن، امکان موقعیت‌های کاری پاره‌وقت را در طول تحصیل برای دانشجویان فراهم می‌سازد.

خدمات به دانشجویان خارجی دانشگاه اولستر

راهنمایی و کمک به دانشجویان خارجی به‌محض ورود به فرودگاه، یک هفته قبل از شروع ترم انجام می‌شود. همچنین کارگاه‌های آموزشی برای معرفی دانشجویان خارجی به دانشگاه و یکدیگر ترتیب داده می‌شود. پشتیبانی از زبان انگلیسی قبل و در ابتدای سال در کل دانشگاه‌ها از سوی CELT انجام می‌شود.




رتبه‌بندی دانشگاه اولستر

  • رتبه‌ی 51 در راهنمای دانشگاه‌های مجله‌ی تایمز 2021
  • رتبه‌ی 61 در راهنمای دانشگاه‌های مجله‌ی گاردین 2021

محل اقامت دانشجویان دانشگاه اولستر

به دانشجویان خارجی داشتن اتاقی در پردیس‌های کلرین، مگی و Jordanstown و همچنین اسکان‌های خصوصی زیاد و حمل و نقل قوی درون دانشگاه در محوطه‌ی دانشگاه بلفاست، تضمین داده می‌شود.

مکان دانشگاه اولستر

دانشگاه اولستر دارای چهار پردیس اصلی است: بلفاست، جوردن استون، کلرین و و همچنین دو پردیس کوچکتر در بیرمنگام و لندن. پردیس دانشگاه بلفاست، بخشی از محله‌ی پُر جنب و جوش کلیسای جامع شهر است. این منطقه همچنین بخشی از یک صحنه‌ی هنری پویاست و دانشگاه میزبان تعدادی از جشنواره‌های سالانه از جمله جشنواره‌ی هنر و طراحی اولستر است.

پردیس دانشگاه Jordanstown در شمال بلفاست واقع شده و برای کسانی جذاب است که زندگی در این شهر را انتخاب می‌کنند و با ماشین شخصی یا از طریق شبکه‌ی ریلی، اتوبوس و تاکسی به دانشگاه می‌آیند. Coleraine، در کنار رودخانه Bann، بزرگترین و شلوغ‌ترین شهر در ساحل Causeway در ایرلند شمالی است و برای دانشجویانی جذاب است که علاقه‌مند به فعالیت در فضای باز هستند، ساحل Causeway عالی است و دانشگاه در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است. پردیس مگی کمی دور از شهر واقع شده و ترکیبی از بناهای تاریخی و جدید و امکانات مدرن و سنتی است.

بورسیه‌ی تحصیلی دانشگاه اولستر

بورسیه‌ی تحصیلی دانشگاه اولستر
نام بورسیه‌ی تحصیلیمبلغ
بورسیه‌ی تحصیلی فارغ‌التحصیلان بین‌المللی10٪ تخفیف در شهریه
بورسیه‌ی کارشناسی بین‌الملل2000 پوند

بورسیه‌ی کارشناسی ارشد بین‌الملل

2000 پوند
بورسیه‌ی تحصیلی بنیاد بین‌الملل2000 پوند
بورسیه‌ی تحصیل در خارج از کشور10٪ تخفیف در شهریه
بورسیه‌های تعالی آکادمیک مدرسه‌ی شهر-
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: