مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
معرفی دانشگاه کینگزاستون

معرفی دانشگاه کینگزاستون

  • رتبه دانشگاه: 104
  • شهر دانشگاه: Kingston-upon-Thames، انگلستان
  • تاریخ تاسیس: 1899 میلادی
  • دانشجویان بین المللی: 16.5%
  • دوره های پرطرفدار: مد، گرافیست و روزنامه نگار
  • هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی: 12300 تا 15300 پوند

بررسی اجمالی دانشگاه کینگزاستون

دانشگاه کینگزاستون، یک دانشگاه فراگیر و پُر جنب و جوش و زنده است که به‌واسطه‌ی آموزش عالی خود معروف است و رتبه‌ی بالایی در فهرست دانشگاه‌های جوان جهان دارد و برگزارکننده‌ی چندین دوره‌ی پیشروی تحصیلی در بریتانیاست. این دانشگاه که در حومه‌ی لندن واقع شده، از جمعیت دانشجویی متنوعی از بهترین شهرهای بزرگ جهان برخوردار است و طیف گسترده‌ای از دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد را برگزار می‌کند که چندین مورد از آن‌ها در رده‌های بالای فهرست The Guardian University Guide 2020 قرار دارد. با برنده شدن جایزه‌ی دانشگاه گاردین 2017 برای برتری آموزشی، تحصیل در دانشگاه کینگزاستون، بسیار ارزشمند است. دوره‌های تحصیلی در این دانشگاه، از امکانات یادگیری تعاملی مانند اتاق تجارت بلومبرگ، شبیه‌ساز پرواز، بخش داخلی بیمارستان و استودیوی ضبط موسیقی برخوردار هستند.

خدمات به دانشجویان خارجی دانشگاه کینگزاستون

دانشگاه کینگزاستون، یک دانشگاه واقعاً بین‌المللی است. از کل 18000 دانشجویی که در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، 3000 دانشجوی خارجی از بیش از 140 کشور جهان آمده‌اند. برنامه‌ی ورود و راهنمایی دانشجویان خارجی، به شما برای اسکان هفته‌ی اول‌تان کمک می‌کند. این برنامه خدمات حمل و نقل رایگان از فرودگاه به محل اقامت‌تان را برای شما فراهم می‌کند.

رتبه‌بندی دانشگاه کینگزاستون

  • رتبه‌ی 40 در راهنمای بهترین دانشگاه‌های روزنامه‌ی گاردین، 2021
  • جزو 200 دانشگاه برتر جهان در فهرست جوان‌ترین دانشگاه‌های جهان به انتخاب مجله‌ی تایمز، 2018
  • رتبه‌ی شماره‌ی 1 در جهان برای داشتن استارت‌آپ‌های فارغ‌التحصیلی MBA (QS TopMBA.com)
  • رتبه‌ی 1 در روزنامه‌نگاری، علوم ورزشی و داروسازی در لندن (گاردین، 2019)
  • رتبه‌ی 2 برای طراحی و صنایع دستی، رتبه‌‌ی 6 برای مُد، رتبه‌‌ی 9 برای معماری (گاردین، 2019)
  • 95٪ از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه، شش ماه پس از فارغ‌التحصیلی، وارد بازار کار می‌شوند یا به‌سمت تحصیلات تکمیلی می‌روند.




محل اقامت دانشجویان دانشگاه کینگزاستون

دانشگاه کینگزاستون، اقامت سال اول را برای همه‌ی دانشجویان جدید تضمین می‌کند. این دانشگاه، دارای هفت تالار اقامتی است که همگی نزدیک محوطه‌ی دانشگاه قرار دارند. این تالارهای متعلق به دانشگاه، دارای اتاق‌های یک نفره با آشپزخانه‌ی مشترک بین 2 تا 9 دانشجوست که 70٪ آن‌ها، دارای حمام اختصاصی هستند. اگر دانشجویان خارجی قرار است برای کمتر از یک سال در دانشگاه تحصیل کنند، آن‌ها می‌توانند برای اسکان در خانه‌های اطراف منطقه درخواست دهند و دانشگاه لیستی از محل‌های اقامت خصوصی را برای دانشجویانی که مایل به زندگی در خارج از این تالارها هستند، فراهم می‌کند. بین تالار‌های اقامتی و دانشگاه‌ها، سرویس اتوبوس رایگان وجود دارد. تالارهای اقامتی در نزدیکی پردیس جاده‌ی پنیرین نیز در اختیار دانشجویان است.

مکان دانشگاه کینگزاستون

دانشگاه کینگزاستون در Kingston-upon-Thames، شهری شلوغ در کنار رودخانه واقع شده که فقط 25 دقیقه با قطار به مرکز لندن فاصله دارد. مرکز این شهر تاریخی، مملو از مغازه، بار و کلوپ‌ است و شما به‌راحتی می‌توانید به فرودگاه‌های گاتویک و هیترو دسترسی داشته باشید. پارک خیره‌کننده‌ی ریچموند رویال، کاخ همپتون کورت و رودخانه تیمز نیز در نزدیکی این دانشگاه قرار دارد. این دانشگاه دارای پنج پردیس است که هر یک با رشته‌های خاصی مرتبط هستند. پردیس‌های کینگزاستون هیل، جاده‌ی پنیرین، نایتس پارک و روهمپتون واله در مرکز شهر کینگزاستون یا اطراف آن واقع شده‌اند. پردیس پزشکی سنت‌جورج نیز در لندن و در محدوده‌ی کینگزاستون قرار دارد.

بورسیه‌ی تحصیلی دانشگاه کینگزاستون

بورسیه تحصیلی انگلستان
نام بورسیهمبلغ
بورسیه‌ی تحصیلی مشترک‌المنافع-
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: