مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
معرفی دانشگاه بریستول

معرفی دانشگاه بریستول

  • رتبه دانشگاه: 13
  • شهر دانشگاه: بریستول، انگلستان
  • تاریخ تاسیس: 1876 میلادی
  • دانشجویان بین المللی: 28%
  • دوره های پرطرفدار: مهندسی، علوم پزشکی و هنر
  • هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی: 20100 تا 38000 پوند

بررسی اجمالی دانشگاه بریستول

دانشگاه بریستول که در سال 1876 تاسیس شد، ترکیب سنت پُرافتخار پیشتازی آکادمیک با یک روحیه‌ی مستقل و آینده‌نگر است. بریستول از شهرت بین‌المللی در زمینه‌ی آموزش و تحقیقات با کیفیت بالا برخوردار است، زیرا کار کارمندان و دانشجویان آن در سراسر جهان طنین‌انداز است. در حال حاضر، بیش از 25000 دانشجو از بیش از 150 کشور جهان، در این دانشگاه تحصیل می‌کنند. این دانشگاه در رتبه‌ی 58 جهان (رتبه‌بندی QS برترین دانشگاه‌های جهان) قرار دارد و دارای نرخ بالای اشتغال فارغ‌التحصیلان است و در زمینه‌ی استخدام فارغ‌التحصیلان در بریتانیا، دارای رتبه‌ی 9 است (QS Graduate Employability Rankings 2020). نرخ تکمیل تحصیلات 95٪، در بریتانیا جزو بالاترین‌هاست. دانشگاه بریستول، در قلب شهر بریستول واقع شده و یکی از 24 دانشگاه عضو گروه راسل است. این دانشگاه، یکی از دانشگاه‌های اصلی موسوم به 'آجر قرمز' است- شش موسسه در شهرهای بزرگ صنعتی بریتانیا تاسیس شده‌اند. دانشگاه بریستول همچنین دارای یک دانشکده‌ی حقوق پیشرو در جهان است که در رتبه‌ی 48 جهان (Times Higher Education World University Rankings for Law 2020) و رتبه‌ی 8 بریتانیا و ولز (Times and Sunday Times Good University Guide 2020) قرار دارد.

خدمات به دانشجویان خارجی دانشگاه بریستول

این دانشگاه، پشتیبانی متناسب از دانشجویان خارجی را در طول مراحل درخواست و تحصیل ارائه می‌دهد. خدمات استقبال و خوشامدگویی از کسانی که با هواپیما، قطار یا مربی وارد این دانشگاه می‌شوند، در دسترس است و تیم استقبال بین‌المللی به مهاجران تازه‌وارد کمک می‌کند تا ساکن شوند. دانشجویان می‌توانند رویدادهای فرهنگی را جشن بگیرند، تجربه‌های خود را به‌اشتراک بگذارند و با دانشجویان جدید دانشگاه از سراسر جهان، ارتباط برقرار کنند. یک معلم خصوصی یا سرپرست، به دانشجویان اختصاص داده می‌شود که منظم با آن‌ها ملاقات می‌کند و سرویس مهارت‌های تحصیلی، می‌تواند به پیشرفت تحصیلی آن‌ها کمک کند. دانشگاه از رفاه دانشجویان با خدماتی همچون پشتیبانی آنلاین، خدمات مشاوره‌ی دانشجویی و مراکزی برای عبادت پشتیبانی می‌کند. خدمات درمانی در سرویس بهداشت و درمان دانشجویی دانشگاه، به دانشجویان ارائه می‌شود.

رتبه‌بندی دانشگاه بریستول

  • رتبه‌ی 13 در راهنمای بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی تایمز 2021
  • رتبه‌ی 11 در راهنمای بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی گاردین 2021
  • رتبه‌ی 58 در رتبه‌بندی QS برترین دانشگاه‌های جهان 2021
  • رتبه‌ی 91 در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های آموزش عالی جهان مجله‌ی تایمز 2021
  • رتبه‌ی 64 در رتبه‌بندی آکادمیک بهترین دانشگاه‌های جهان 2020

دانشگاه بریستول توسط دولت، نهادهای تحقیقاتی، آژانس‌های تامین مالی و صنعت، به‌عنوان یک مرکز بزرگ برای شرکت‌ها، نوآوری‌ها و تحقیقات شناخته شده است. بریستول جزو پنج موسسه‌ی برتر در بریتانیا در حوزه‌ی تحقیقات است (و رتبه‌ی پنجمی مشترک را در تحلیل THE دارد) و 83٪ از تحقیقات این دانشگاه در چارچوب تعالی پژوهشی 2014، به‌عنوان 'پیشرو در جهان' یا 'عالی در سطح بین‌الملل' ارزشگذاری شده است.

محل اقامت دانشجویان دانشگاه بریستول

دانشگاه بریستول بیش از 5000 مکان مسکونی برای دانشجویان مقطع کارشناسی و حدود 1000 مکان برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد خود فراهم کرده است. محل اقامت در دانشگاه برای کلیه‌ی دانشجویان جدید خارجی سال اول که در مهلت مقرر اقدام کرده باشند (با توجه به شرایط)، تضمین شده است. در خانه‌ها و تالارهای دانشجویی، اقامتگاه‌هایی با ارائه‌ی غذا وجود دارد که برخی از آن‌ها به‌صورت آپارتمانی چیده شده‌اند. برخی از اقامتگاه‌ها در مرکز شهر یا کلیفتون قرار دارند، در حالیکه برخی دیگر در کناره‌های شهر واقع شده‌اند. یک سرویس اتوبوسرانی منظم، دانشجویان را از اقامتگاه‌ها به دانشگاه و سایر مناطق شهری متصل می‌کند و دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های دانشگاه، به‌صورت رایگان سفر می‌کنند.




مکان دانشگاه بریستول

دانشگاه بریستول در جنوب غربی بریتانیا واقع شده است و تمام انرژی یک کلانشهر شلوغ شهری را در خود دارد، اما با یک فضای دوستانه و آرام که به شما کمک می‌کند در خانه‌ی خود باشید. بیشتر ساختمان‌های دانشگاه در نزدیکی مرکز شهر واقع شده‌اند و بنابراین، می‌توانید از همه‌ی امکانات شهر بریستول لذت ببرید.امکانات مدرن شهری توسط یک شبکه‌ی حمل و نقل عمومی بزرگ به هم متصل می‌شوند. فرودگاه بین‌المللی بریستول از شهر به‌راحتی قابل‌دسترسی است و با قطار، فقط 90 دقیقه با لندن فاصله دارد. این شهر برای گشت و گذار با پای پیاده یا دوچرخه مناسب است و بیش از 400 پارک و فضای سبز را در خود جای داده است- به نسبت بیش از هر شهر دیگر بریتانیا. شهر بریستول در حفظ محیط زیست، تعهد دارد و یکی از پایتخت‌های سبز سابق اروپاست. بریستول به‌عنوان بهترین مکان برای زندگی در بریتانیا انتخاب شده است (Sunday Times 2017) و همیشه در یک شهر شلوغ با بیش از 400،000 نفر جمعیت- با خیابان‌هایی پُر از هنرهای رنگارنگ، مغازه‌های مستقل عجیب و غریب و کافه‌های دنج، کاری برای انجام دادن و لذت بردن وجود دارد.

بورسیه‌های دانشگاه بریستول

دانشگاه بریستول در حال سرمایه‌گذاری 1.75 میلیون پوندی برای بورسیه‌های دانشگاهی در سال 2021 می باشد که به بهترین و بااستعدادترین دانشجویان خارجی، از جمله دانشجویان اتحادیه‌ی اروپا کمک خواهد کرد.

بورسیه‌های دوره‌ی کارشناسی دانشگاه بریستول

بورسیه‌های دوره‌ی کارشناسی دانشگاه بریستول
بورسیه انگلستان
Think Big Undergraduate Scholarships
Think Big about Global Justice Undergraduate Scholarships
Global Accounting and Finance Undergraduate Scholarships

بورسیه‌های دوره‌ی کارشناسی ارشد دانشگاه بریستول

بورسیه‌های دوره‌ی کارشناسی ارشد دانشگاه بریستول
بورسیه ارشد
Think Big Postgraduate Scholarships
Think Big about Global Justice Postgraduate Scholarships
Future Leaders Postgraduate Scholarship
Global Accounting and Finance Postgraduate Scholarships
Global Economics Postgraduate Scholarships
Michael Wong Pakshong Bursary
Phyllis Mary Morris Bursaries
R. Senathi Rajah Memorial Scholarship: for students from Sri Lan
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: