مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
معرفی دانشگاه Cardiff

معرفی دانشگاه Cardiff

  • رتبه دانشگاه: 34
  • شهر دانشگاه: کاردیف، ولز
  • تاریخ تاسیس: 1883 میلادی
  • دانشجویان بین المللی: 17.5%
  • دوره های پرطرفدار: روانشناسی، حقوق و مدریت بازرگانی
  • هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی: 15080 تا 18980 پوند

بررسی اجمالی دانشگاه کاردیف

دانشگاه کاردیف در ارزیابی‌های مستقل دولتی، به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های برجسته‌ی آموزش و پژوهش در بریتانیا شناخته شده است. این دانشگاه، ترکیبی از امکانات مدرن چشمگیر و رویکرد هیجان‌انگیز در آموزش و دارای تاریخی افتخارآمیز از دستاوردهاست و تقریباً 30،000 دانشجو از جمله نزدیک به 10،000 دانشجوی خارجی، در حال حاضر در این موسسه‌ی ولزی ثبت‌نام کرده‌اند. تخصص دانشگاه کاردیف در زمینه‌ی تحقیق و آموزش مبتنی بر تحقیقات شامل علوم اجتماعی، مهندسی، فن‌آوری و طیف گسترده‌ای از مشاغل تجاری است. این دانشگاه در حال حاضر از نظر کیفیت تحقیق در رتبه‌ی 5 بریتانیا قرار دارد، در حالیکه رتبه‌بندی جهانی QS، این دانشگاه را جزو 160 دانشگاه برتر جهان قرار داده است. دانشکده‌ی روزنامه‌نگاری، رسانه و مطالعات فرهنگی، دانشگاه کاردیف را به‌عنوان 'Oxbridge of Journalism' توصیف کرده است. 95 درصد از فارغ‌التحصیلان دانشگاه کاردیف، پس از فارغ‌التحصیلی‌شان، وارد شغلی می‌شوند و یا به‌سمت تحصیلات تکمیلی کشیده می‌شوند و 78٪ پس از تحصیلات تکمیلی، در جایی مشغول به کار می‌شوند. دانشگاه کاردیف همچنین عضو گروه معتبر راسل، یکی از 24 دانشگاه نخبه‌ی تحقیقاتی در بریتانیاست.

خدمات به دانشجویان خارجی دانشگاه کاردیف

دپارتمان توسعه‌ی بین‌الملل دانشگاه کاردیف، برنامه‌ای را برای دانشجویان خارجی ترتیب داده که شامل سرویس آوردن دانشجویان مستقیم از فرودگاه‌های کاردیف و هیترو به محل اقامت آن‌هاست. این برنامه شامل پنج روز می‌شود که زندگی در کاردیف، دانشگاه، شهر و حومه‌ی اطراف آن، به دانشجویان معرفی می‌شود. سفرهایی مانند تور جنوبی ولز، راهی خارق‌العاده برای دانشجویان برای ملاقات با افراد جدید در یک فضای آرام است. تعدادی از جوامع بین‌المللی نیز در دانشگاه کاردیف وجود دارد که سازمان‌هایی برای خدمت‌رسانی به دانشجویان آسیایی، بنگلادشی، چینی، ژاپنی، کره‌ای، مالزیایی، نیجریه‌ای، پاکستانی و تایلندی وجود دارد.

رتبه‌بندی دانشگاه کاردیف

  • رتبه‌ی 34 در راهنمای بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی تایمز 2021
  • رتبه‌ی 37 در راهنمای بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی گاردین 2021
  • رتبه‌ی 159 در رتبه‌بندی QS بهترین دانشگاه‌های جهان 2021




دانشگاه کاردیف تنها موسسه‌ی ولزی در میان 200 موسسه‌ی برتر جهان در رتبه‌بندی QS است. در Research Assessment Exercise سال 2014، دانشگاه کاردیف از نظر کیفیت ارسال تحقیقات، در رتبه‌ی 5 بریتانیا قرار گرفته است. رشته‌هایی که عملکرد بسیار خوبی در این دانشگاه داشته‌اند، عبارتند از:

  • مهندسی عمران و ساختمان
  • روانشناسی، روانپزشکی و علوم اعصاب
  • ارتباطات، مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای، مدیریت کتابخانه و اطلاعات
  • جامعه‌شناسی
  • تدریس
  • مشاغل مرتبط با حوزه‌ی بهداشت و درمان همچون دانپزشکی، پرستاری و داروسازی
  • زبان‌های مدرن و زبان‌شناسی

محل اقامت دانشجویان دانشگاه کاردیف

دادن مکانی برای زندگی در یکی از 5،100 خوابگاه دانشجویی دانشگاه کاردیف برای کلیه‌ی دانشجویان خارجی سال اول مقطع کارشناسی که از چرخه‌ی پذیرش عادی وارد دانشگاه شده‌اند، تضمین شده است. اکثریت قریب به اتفاق اقامتگاه‌های دانشجویی، اتاق‌‌های تک نفره‌ی دارای حمام هستند. برای کسانی که به ورزش علاقه‌مند هستند، اقامتگاه اسکان در تالیبونت دارای یک دهکده‌ی ورزشی و مجموعه‌ی تناسب اندام است که در المپیک 2012 لندن، میزبان ورزشکاران بود.

مکان دانشگاه کاردیف

پردیس دانشگاه کاردیف در حدود 2 کیلومتری ایستگاه قطار و اتوبوس‌های مرکزی شهر واقع شده است و از فرودگاه کاردیف، فقط 17 کیلومتر و از لندن کمی بیش از 2 ساعت با قطار فاصله دارد. کاردیف در میان پایتخت‌های اروپایی قرار دارد که سریع‌ترین رشد را تجربه کرده‌اند و در بین دانشجویانی که به‌دنبال هزینه‌های ارزان زندگی، زندگی شبانه، امکانات ورزشی و فرهنگی هستند، بسیار محبوب است.

بورسیه های تحصیلی دانشگاه کاردیف

بورسیه های تحصیلی دانشگاه کاردیف
نام بورسیه‌ی تحصیلیمبلغ
بورسیه‌ی تحصیلی Beacon-
بورسیه‌ی تحصیلی بین‌الملل رئیس دانشگاهحداکثر 5000 پوند
بورسیه‌ی تحصیلی بین‌الملل رئیس دانشگاه برای تعالی پژوهشی-
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: