مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل پزشکی و دندانپزشکی از طریق کالج بلربیز

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی از طریق کالج بلربیز

کالج بلربیز یک از شناخته شده ترین و مورد احترام ترین کالج های بین المللی در بریتانیا است که برای دانشجویان بین المللی راهی برای حضور در دانشگاه های این کشور باز می کند. کالج بلربیز به دانشجویان این فرصت را می دهد که در بهترین دانشگاه های بریتانیا در دوره های متنوعی از جمله GCSE، سطح الف (A-Level)، بنیاد بین المللی، دوره کارشناسی یک (Undergraduate Year 1)، حمایتی زبان انگلیسی تحصیل کنند. هر یک از دپارتمان های بلربیز امکانات و منابع منحصر به فرد خود را برای فراهم آوردن یک محیط یادگیری دوستانه و حمایتی دارند.

کالج های بلربیز این مزیت ها را ارائه می دهند:

  • دوره های آمادگی علمی فشرده؛
  • آموزش تخصصی زبان انگلیسی؛
  • مهارت های مطالعه عملی برای موفقیت در دانشگاه؛
  • معلمان و تدریس با کیفیت بالا؛
  • مشاوره کامل در زمینه درخواست دانشگاه؛
  • قابلیت انتخاب مکان در شهرهای بزرگ دانشگاه؛

در سال 2019، 229 نفر از دانشجویان سطح الف، بنیاد و دوره کارشناسی بلربیز به 20 دانشگاه برتر انگلستان رسیدند.

خدمات ارائه شده به دانشجویان بین المللی در کالچ بلربیز

کالج بلربیز یک سرویس پیکاپ فرودگاه (سرویسی برای راهنمایی دانشجویان از فرودگاه به دانشگاه) برای دانشجویان بین المللی ورودی و همچنین یک برنامه جذب (induction programme) را در ابتدای سال اجرا می کند. همچنین یک معلم خصوصی به هر دانش آموز اختصاص داده می شود، در حالی که مشاوران به زبان خود شما می توانند بازدید از پردیس های دانشگاه و سخنرانی ها را ترتیب دهند و به شما اطلاعاتی راجع به امکانات دانشگاه را بدهند. بخش کمک و پشتیبانی دفتر بین المللی اطمینان حاصل می کند که اقامت شما در بلربیز اقامتی شاد و موفق است.

محل اقامت دانشجویان

محل اقامت در هر دانشکده متفاوت است، اما همه ی دانشجویان یک گزینه برای زندگی در یک خانواده محلی را دارند. دانشجویان می توانند بین سلف سرویس و یا نیمه سرویس (معمولا برای دانشجویان زیر 16 سال) استفاده کنند و بیشتر بلوک های محل اقامت در دانشگاه است. آن مکانهایی که در دانشگاه قرار ندارند، حداکثر 15 دقیقه از ساختمان های اصلی کالج فاصله دارند.

مکان کالج بلربیز انگلستان

کالج بلربیز در شهر برایتون

برایتون یک شهر ساحلی محبوب در انگلیس است؛ این شهر مکانی عالی برای دانشجویان است. این کالج در قلب شهر قرار دارد و بهترین مکان برای تمرکز بر روی تحصیلات و لذت بردن از سرگرمی ها و فرهنگ متنوع این شهر از سوی شما است.

کالج بلربیز در لندن

یک کالج که با هدف خاصی در کنار رود تیمز در گرینویچ ساخته شده است و فقط کمی از مرکز لندن فاصله دارد. کالج لندن شما را برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در برترین مدارس و دانشگاه های بازرگانی انگلیس آماده می کند.

تحصیل رشته ی دندانپزشکی در انگلستان

دندانپزشکان، متخصصانی هستند که به طور خاص از سلامت دهان و دندان مراقبت می کنند. دندانپزشکی شامل درمان دندان ها و لثه ها و همچنین برخی مشکلات سر و گردن است. به عبارت دیگر، یک دندانپزشک می تواند به انجام فعالیت های متنوعی از تمیز کردن دندان ها تا انجام جراحی ها بپردازد.

دندانپزشک شدن در انگلیس مستلزم سال ها تحصیلات آکادمیک و همچنین گذراندن دوره های آموزش عملی است. صندلی های دانشکده پزشکی در این رشته بسیار رقابتی هستند، بنابراین مهم است که زود هنگام شروع به آماده سازی برای حرفه دندانپزشکی کنید. علاوه بر مطالعه سطح A مربوطه، شما باید نسبت به تحصیلات آینده خود نیز تعهد و اشتیاق نشان دهید. در کنار موفقیت های تحصیلی، دندانپزشکان باید از مهارت های رهبری و ارتباطی خوبی برخوردار باشند و همچنین توانایی مدیریت کسب و کار را داشته باشند. دندانپزشکان به طور معمول خود اشتغالی دارند، بنابراین این مهارت ها برای یک حرفه موفق در صنعت ضروری است.

مراحل اخذ مدرک دندانپزشکی در انگلستان

سطح A یا معادل آن

برای ورود به دانشکده پزشکی حداقل به سه سطح A با نمرات بالا نیاز دارید. شرایط ورود به دانشگاه برای هر دانشگاه متفاوت است، اما گزینه های خوب سطح A برای دندانپزشکی شامل زیست شناسی و شیمی است که به عنوان دروس ضروری در نظر گرفته می شود. نمرات نیز در هر دانشگاه متفاوت خواهد بود، اما برای حضور در یک دانشگاه عالی رتبه باید سه نمره A در سطح A را به دست بیاورید. برای دانشجویانی که زمینه علمی لازم برای تحصیل در رشته دندانپزشکی را ندارند، دوره پیش دندان پزشکی طراحی شده است که این این دوره می تواند پایه اصلی آموزشی برای بدست آوردن مدرک پنج ساله لیسانس در این رشته باشد.




مدرک کارشناسی دندانپزشکی

اگر تحصیل در رشته ی دندانپزشکی در انگلستان را انتخاب کنید، اتمام بیشتر دوره های کارشناسی پنج سال طول می کشد. دوره های مختلفی به دانشجویان دندانپزشکی اعطا می شود، از جمله:

  • لیسانس جراحی دندان (BDS)؛
  • لیسانس جراحی دندان (BChd)؛
  • مجوز در جراحی دندان (LDS)؛

با تحصیل در هر یک از این سه دوره ی آموزشی، از سخنرانی های آکادمیک در مورد موضوع مربوطه و همچنین مهارت های عملی و تجربه کاری لازم برای پیشرفت در حرفه دندانپزشکی خود بهره مند خواهید شد. 

ثبت نام در شورای عمومی دندانپزشکی

شورای عمومی دندانپزشکی (GDC) مدارک دندانپزشکی ارائه شده در انگلیس را تأیید می کند. پس از گذراندن دوره تایید شده توسط GDC، می توانید به عنوان یک دندانپزشک واجد شرایط در شورای دندانپزشکی عمومی ثبت نام کنید.

آموزش بنیاد دندانپزشکی

پس از فارغ التحصیلی از دوره لیسانس، یک سال آموزش بنیاد دندانپزشکی را شروع می کنید. دندانپزشکانی که به تازگی تایید صلاحیت شده اند، زیر نظر پزشکان باتجربه دندانپزشکی تحصیل خواهند کرد. شما برای مدت زمان 12 ماه در هفته حداکثر 35 ساعت فعالیت خواهید کرد.

شرایط ورود برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در انگلستان

شرایط ورود به رشته های دندانپزشکی در انگلستان از دانشگاه به دانشگاه دیگر متفاوت است. همه دانشگاه ها به نمرات خوب علوم، و همچنین مهارت های ارتباطی خوب و اشتیاق به موضوع نیاز دارند. از طریق UCAS شما می توانید حداکثر برای ثبت نام در چهار دوره دندانپزشکی اقدام کنید. آخرین مهلت دوره های پزشکی 15 اکتبر است.

برای ورود به دانشکده پزشکی، اکثر دوره های دندانپزشکی به موارد زیر نیاز دارند:

  • AAA یا AAB در یک سطح A (یا معادل آن)، از جمله شیمی و زیست شناسی؛
  • قبولی در آزمون های UKCAT یا BMAT؛
  • یک مصاحبه موفق؛
  • بیانیه شخصی عالی؛
  • شواهدی از علاقه واقعی به رشته درسی، مانند سابقه کار؛

برای دندانپزشک شدن به چه نمره ای در GCSE و سطح A نیاز دارم؟

برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در انگلستان، باید در مقاطع مرتبط با علوم در GCSES و سطح A (یا معادل آن) و همچنین سایر دروس دیگر نمره خوبی کسب کنید. دندانپزشکان آینده باید تحصیل در رشته شیمی و زیست شناسی را در سطح A انتخاب کنند، اما سایر دروس احتمالی که باید در نظر بگیرند شامل ریاضیات و فیزیک است. 

برای شرکت در دانشکده پزشکی در کالج بلربیز آماده شوید

کالج بلربیز دوره های آمادگی ویژه دانشگاه را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. بسیاری از دانشجویان بین المللی برای گرفتن مدرک پزشکی با اعتبار جهانی، تحصیل در دانشگاه های انگلستان را انتخاب می کنند. بلربیز سال ها تجربه در زمینه آموزش با کیفیت به دانشجویان خارج از کشور که به دنبال تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی یا دامپزشکی در دانشگاه هستند را دارد.

آماده سازی موفقیت آمیز برای دانشکده پزشکی نیاز به یک آموزش کاملاً دقیق دارد. دانشکده برایتون یک برنامه الهام بخش برای دانشجویان با هدف پیشرفت در درجه پزشکی را ارائه می دهد. با تحصیل در این مرکز، از آموزش با کیفیت، که موجب غنای علمی شما و نهایتا تقویت درخواست شما به دانشگاه مورد نظر خود می شود بهرمند شوید.

شما به عنوان یک دانشجوی سطح A در بلربیز از رابطه ویژه ای که با تعدادی از دانشکده های پزشکی برقرار می کنید سود خواهید برد. دانشجویان نخبه پزشکی از مصاحبه های تضمینی در دانشکده پزشکی برایتون و ساسکس و کالج سلطنتی جراحان ایرلند بهره مند می شوند.

ورود به دانشکده های پزشکی انگلستان بسیار رقابتی است. ما توصیه می کنیم دانشجویانی که مایل به تحصیل پزشکی در دانشگاه هستند باید حداقل IELTS 7.0 را به دست بیاورند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: